Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemiddag! Ik hield Mini op van kdv, stond even voor het raam te kijken, ze kreeg mij in de gaten. Ging voor het raam staan, gebaarde mama met een grote lach, zo lief! :wub: Ik hou zoveel van dat kind, dat ik mij zorgen maak of ik van een tweede net zoveel kan houden, maar dat zal toch wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei niks:

Goedemiddag! Ik hield Mini op van kdv, stond even voor het raam te kijken, ze kreeg mij in de gaten. Ging voor het raam staan, gebaarde mama met een grote lach, zo lief! :wub: Ik hou zoveel van dat kind, dat ik mij zorgen maak of ik van een tweede net zoveel kan houden, maar dat zal toch wel. 

Ik heb dit van zoveel moeders gehoord bij het krijgen van een nieuw kindje. En het lukt ze altijd weer om daar evenveel van te houden :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei niks:

Goedemiddag! Ik hield Mini op van kdv, stond even voor het raam te kijken, ze kreeg mij in de gaten. Ging voor het raam staan, gebaarde mama met een grote lach, zo lief! :wub: Ik hou zoveel van dat kind, dat ik mij zorgen maak of ik van een tweede net zoveel kan houden, maar dat zal toch wel. 

Ik vind het een mooie angst als je begrijpt wat ik bedoel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...