niks Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goedemiddag! Ik hield Mini op van kdv, stond even voor het raam te kijken, ze kreeg mij in de gaten. Ging voor het raam staan, gebaarde mama met een grote lach, zo lief! Ik hou zoveel van dat kind, dat ik mij zorgen maak of ik van een tweede net zoveel kan houden, maar dat zal toch wel. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 5 minuten geleden zei niks: Goedemiddag! Ik hield Mini op van kdv, stond even voor het raam te kijken, ze kreeg mij in de gaten. Ging voor het raam staan, gebaarde mama met een grote lach, zo lief! Ik hou zoveel van dat kind, dat ik mij zorgen maak of ik van een tweede net zoveel kan houden, maar dat zal toch wel. Ik heb dit van zoveel moeders gehoord bij het krijgen van een nieuw kindje. En het lukt ze altijd weer om daar evenveel van te houden niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Wat een mooie planten @Roberto voor weinig geld. @spirit je bent toch niet van suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Ja het zal vast ook wel, ben zo benieuwd. Deze is in de buik een stuk rustiger. Dus ik heb goede hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Ik heb dit van zoveel moeders gehoord bij het krijgen van een nieuw kindje. En het lukt ze altijd weer om daar evenveel van te houden Ik heb dat ook altijd met mijn katten. Zal ik van 58ste net zoveel houden als van die andere 57? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 10 minuten geleden zei niks: Goedemiddag! Ik hield Mini op van kdv, stond even voor het raam te kijken, ze kreeg mij in de gaten. Ging voor het raam staan, gebaarde mama met een grote lach, zo lief! Ik hou zoveel van dat kind, dat ik mij zorgen maak of ik van een tweede net zoveel kan houden, maar dat zal toch wel. Ik vind het een mooie angst als je begrijpt wat ik bedoel niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Ik ga weer verder niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Hoeveel katten heb je nu echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 @Quinn hoe gaat het op deze dinsdag? @Bor respect voor je dat je door zet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Bestond toen ook al @Bor ik ben eens aangehouden met mijn vriend die 21 was en ik 16. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 En dat was in 1980 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Ja ik deed het ook vrijwillig. Het was mijn eerste man. Jij bent inderdaad wat jonger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 @jopie, hoe is het eigenlijk met de 4 halve liters afgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Tuurlijk lach ik niet maar je noemde het zo nadrukkelijk. Ik snapte het wel dat je het deed en waarom (denk ik) maar maakte mij stiekem er toch wel een beetje zorgen om. Nouja zorgen om is een beetje groot meer een soort schrik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Dat kan en misschien heb je gelijk maar ik merkte juist dat toen ik zoop dat ik altijd met mezelf vocht en dan kom je in zo'n naar cirkeltje terecht. Maar gelukkig bracht het niets, zal er ook niet verder op door gaan. Ik hoop alleen dat je een beetje minder hoeft te vechten in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Mooi gezegd dat laatste zinnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden