karin123 Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Sterkte @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 11 uur geleden zei Maja: Ha @niks! Hoe gaat het met herstel? Gun je jezelf nog wat rust? Ja hoor Maja. Ik ga 's middags even liggen als mini in bed ligt. Ik doe wat kleine dingen, zoals de was opvouwen en beetje opruimen, doekje ergens over halen. Zware werk laat ik nog even over aan vriend lief. Oh en mini zegt met een gebaar mama. Zo vreselijk lief! Artemis en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Twee keer op de wang tikken. karin123, Artemis, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 @Reacher beterschap en @Lieke7777 hoe gaat het met de baby poesjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 @niks goed , al weer 2 weken oud . zijn echte mini poesjes geworden zo lief .. lady jane, Artemis en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Ach wat schattig @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goh, de oogjes zijn al niet meer blauw. Dat gaat hard @Lieke7777! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden