Yvonne Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemorgen frummers. Nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen... Bakje maar om te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemorgen! Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Yvonne Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemorgen Taart Gefeliciteerd @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 @Maja gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemorgen forum! Yvonne Artemis Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Ik werk minder uren deze week, gisteren aan de ijspegel gevraagd en akkoord gekregen. Maar ik word nog steeds midden in de nacht wakker. Omdat de katten niet snappen dat ik minder werk. Ik heb het ze nog uitgelegd gisteravond en toen leek het alsof ze het begrepen, het woord ‘uitslapen’. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemorgen @Reacher ah net als mini! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Maar jouw kleine is nog maar een jaar en vier maanden ( toch?) Mijn katten zijn al twee en een half. En Socrates is 16 en zou beter moeten weten niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Hihihi.... leuk @Reacher en @niks... Is @Majajarig vandaag? Goed dat ik het nog even zie. Lieve Maja, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik hoop dat je een hartstikke fijne dag hebt. En ik wens jou een mooi, gezond en fijn nieuw levensjaar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Zojuist zei Yvonne: Hihihi.... leuk @Reacher en @niks... Is @Majajarig vandaag? Goed dat ik het nog even zie. Lieve Maja, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik hoop dat je een hartstikke fijne dag hebt. En ik wens jou een mooi, gezond en fijn nieuw levensjaar toe Maja is 7 maanden gestopt zonnestraaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Met 16 jaar niet uitslapen? Waar is het mis gegaan? Reacher en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 4 minuten geleden zei Reacher: Maja is 7 maanden gestopt zonnestraaltje Oeps.... Uhm, dan passen we hem even aan Lieve Maja, van harte gefeliciteerd met jouw 7maanden. Ik hoop dat je een hartstikke fijne dag hebt. En ik wens jou een mooie gezonde en fijne volgende 7 maanden toe Reacher en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 2 minuten geleden zei niks: Met 16 jaar niet uitslapen? Waar is het mis gegaan? Zijn maagje is te leeg ‘s ochtends. Vindt hij. Dat komt omdat zijn voerbakje nog maar voor de helft vol is. Er komt veel gemiauw bij kijken. Kleine Garfield Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 4 minuten geleden zei Yvonne: Oeps.... Uhm, dan passen we hem even aan Lieve Maja, van harte gefeliciteerd met jouw 7maanden. Ik hoop dat je een hartstikke fijne dag hebt. En ik wens jou een mooie gezonde en fijne volgende 7 maanden toe Goed opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Zijn maagje is te leeg ‘s ochtends. Vindt hij. Dat komt omdat zijn voerbakje nog maar voor de helft vol is. Er komt veel gemiauw bij kijken. Kleine Garfield Oh lord, hoe herkenbaar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Wij zijn begonnen met gebaren leren met Mini. Zo leuk! Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Misschien is dat ook wat voor de katten? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Ik vroeg me even af hoe je dat bedoelde @niks maar vanwege haar gehoor natuurlijk. Duh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Ik ga deze proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 En anders heb ik nog wel een gebaar dat niet geschikt is voor kinderen oogjes niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Niet alleen hoor. Kinderen gebaren eerder dan dat ze praten. Het wordt steeds vaker gebruikt ook bij goed horende kinderen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemorgen allemaal! Dat is feestelijk wakker worden. Prachtige taarten @Artemisen @ikkanhet! En zoveel slingers en koffie, fijn @Yvonne! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Ow ok, weer wat geleerd, ik kan me daar wel iets bij voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden