Reacher Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goedemorgen @Reacher! Heb een fijne dag. 4 minuten geleden zei Reacher: Dagpact Reacher Maja Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goedemorgen! Ik heb een week vakantie, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Lekker beentjes op de bank @niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 De dreumes houd mij wel in beweging @Maja! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goedemorgen @Reacher, @Majaen @niks... Eerst maar even een bakje. Wel in beweging, maar niks niet haasten dus deze week Niks. Van genieten maar. Maja en Reacher, hebben jullie ook vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Jij hebt nu toch ook vakantie @Maja? Of vergis ik mij nu? Eén keer in de dertig jaar vergis ik mij wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 2 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen @Reacher, @Majaen @niks... Eerst maar even een bakje. Wel in beweging, maar niks niet haasten dus deze week Niks. Van genieten maar. Maja en Reacher, hebben jullie ook vrij? Ikke niet zonnestraaltje, ik werk gewoon en zo heb ik het ‘t liefst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @bolletjehoe is het met je ogen? Ik hoop dat het iets beter gaat, niets zien is ellendig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Eh.. als je niet kunt zien heb je ook weinig aan mijn beterschapswensen, want die kun je dan niet lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Ikke niet zonnestraaltje, ik werk gewoon en zo heb ik het ‘t liefst. Mooi, mag ik daaruit opmaken dat je een fijne baan hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Deze dan voor @bolletje Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ja!! Ik heb ook vakantie @Yvonne en @Reacher. Wel een aantal zorg-moetjes, maar dat mag de pret niet drukken. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 2 minuten geleden zei Yvonne: Mooi, mag ik daaruit opmaken dat je een fijne baan hebt? Absoluut! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Klopt hoor, lekker rustig aan doen. Wil kleertjes uitzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @Reacher werk ze dan maar vandaag! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Heb jij vrij deze week @Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Zojuist zei niks: @Reacher werk ze dan maar vandaag! Thanks! Heb je die mooie zwangerschapsjurk die ik je gegeven heb al aangepast? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @Yvonne is toch met pensioen? Of zeg ik nu iets heel erg beledigend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Jazeker @Reacher daar kan ik nog wel even in wonen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 1 minuut geleden zei niks: @Yvonne is toch met pensioen? Of zeg ik nu iets heel erg beledigend? Jazeker is ze dat, maar volgens mij nog wel vrijwilligerswerk @Yvonne? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Mijn vrijwilligerswerk gaat gewoon door @Reacher, maar dat is deze week maar 1 middag, En inderdaad, ik ben met pensioen, dus jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb vakantie. Reacher en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Wat voor vrijwilligerswerk doe je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 1 minuut geleden zei niks: Jazeker @Reacher daar kan ik nog wel even in wonen. Het is haute couture dus doe dat maar niet. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden