ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 9 minuten geleden zei Claudius: Dat lijkt me moeilijk te worden. Ja makkelijk zal het niet zijn maar wie weet met veel geduld en liefde. Hadocque en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 (bewerkt) . 17 december 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 1 uur geleden zei Reacher: Maar lees je wat je schrijft? Je zoon was het huis uit gezet door zijn vader. Bij jou was er blijkbaar ook geen plek. Dat ligt dan toch bij jullie? ik wil je geen pijn doen echt niet, maar het is mij een raadsel dat je niet begrijpt waarom jouw verhaal mij zo raakt. Ik zeg het nu maar recht voor zijn raap. Als ik jou hoor, dan hoor ik mijn ouders En daar gaat het kind in mij heel hoog en hard van gillen. en het kind in mij ook goed verwoord @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 5 uur geleden zei jopie: maar die scherven komen niet door mij. En de mijne niet door @Oskar. Die scherven zijn er! Waren er al. Ik legde uit wat het met mij deed. Geen reactie. Het roept nogal wat op dit, ik herken @Reacher in haar post maar heb nog niet het lef om te vertellen hoe dit mij vandaag heeft beziggehouden. Tijd om onder een dekentje op de bank te gaan, mijn scherven lijmen lukt nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Fijne avond allemaal karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Ik laat de boodschappen ook bezorgen, elke week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Morgen komt de plus en Albert Heijn zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 18 minuten geleden zei Donder: Ben je de hondenbrokken niet vergeten? Nee die worden morgen ook bezorgd maar door dierenspeciaalzaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Boodschappen laten bezorgen helpt mij impulsaankopen te vermijden. Met alcohol heb ik dat al niet zo gauw meer, maar wel met snoep. In de winkel heb ik eerder de neiging iets mee te snaaien, thuis kan ik er nog eens rustig over nadenken voordat ik de bestelling indien. Een andere manier is vooraf een boodschappenlijstje maken en je daar ook aan houden in de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 (bewerkt) Ja, dierenarts morgen is wel een goed idee lijkt me 17 december 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Ik denk dat het Marco Borsato is want die kan niet meer over straat zonder masker. ikkanhet en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 @spiritsterkte met je hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden