Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Reacher:

Maar lees je wat je schrijft? Je zoon was het huis uit gezet door zijn vader. Bij jou was er blijkbaar ook geen plek. Dat ligt dan toch bij jullie? 
 

ik wil je geen pijn doen echt niet, maar het is mij een raadsel dat je niet begrijpt waarom jouw verhaal mij zo raakt.  Ik zeg het nu maar recht voor zijn raap. Als ik jou hoor, dan hoor ik mijn ouders
En daar gaat het kind in mij heel hoog en hard van gillen.

en het kind in mij ook

goed verwoord @Reacher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei jopie:

maar die scherven komen niet door mij. En de mijne niet door @Oskar. Die scherven zijn er! Waren er al.

Ik legde uit wat het met mij deed. Geen reactie. Het roept nogal wat op dit, ik herken @Reacher in haar post maar heb nog niet het lef om te vertellen hoe dit mij vandaag heeft beziggehouden. Tijd om onder een dekentje op de bank te gaan, mijn scherven lijmen lukt nog niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boodschappen laten bezorgen helpt mij impulsaankopen te vermijden. Met alcohol heb ik dat al niet zo gauw meer, maar wel met snoep. In de winkel heb ik eerder de neiging iets mee te snaaien, thuis kan ik er nog eens rustig over nadenken voordat ik de bestelling indien. Een andere manier is vooraf een boodschappenlijstje maken en je daar ook aan houden in de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...