Zbb Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 9 minuten geleden zei Delarope: Nee ik doe niet zoveel fout. En veel drinken doe ik ook niet. @Zbb zit aan 10 halve liters, als ik er vijf haal ben ik het mannetje! Drinken om in een roes te raken. Geen last van katers, Dat is dan het verschil tussen jou en ik ik ben al doodziek na een sixpak en omdat ik de katers niet kan handelen lukt het me ook niet te stoppen de dagen erna waardoor ik in een binge geraakt Heb jij dan nooit geen last van katers? ik snap dan op mijn beurt niet waarom je jezelf als alcolist ziet jij kan drinken zonder ziek te worden tegen welke problemen loop je aan dan als je niet ziek word na gedronken te hebben? dit is een oprechte vraag alsnik niet ziek zou zijn na een avond doorzakken had ik niet zo n probleem maar jij ervaart dit anders waar loop tegenaan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Oké zo heeft iedereen ziin problemen dus ik weeg ook iets van 74. Black-outs heb ik alleen ma 20 jalve Liers of meer en dan zeker in combinatie met medicatie je antwoord is me nu duidelijk. zozo ervaart iedereen weer zo zijn eihennproblemen. dankjewel voor je uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Ik drink me laatste bier dan een overdosis pillen en als ik wakker word neen ik de rest dan nieuwe halen en mezelf in slaap slikken zo hooo ik eruit te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 9 november 2021 Rapport Share Geplaatst 9 november 2021 Ik zou gebruik maken van de medicatie die de afkickverschijnselen vermindert !! Als je alleen zonder kennissen of familie dit moet doorstaan is echt al knap lastig ! Ik moet wel zeggen, Diazepam is zwaar verslavend heb er zelf onlangs na jaren gebruik ook in een kliniek voor gezeten. En de afkickverschijnselen daarvan duren lang en zijn heel bizar. Vind het overigens vreemd dat je niet op een crisisafdeling terecht kan karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 november 2021 Rapport Share Geplaatst 9 november 2021 5 uur geleden zei Bor: Nou sorry maar ik heb dat niet. Ik heb geen katers meer maar dat komt omdat ik weet welke drank ik wel en beter niet meer kan drinken. Van bier gebeurd mij niks..dat is wel vreemd. Sterke drank wel en bepaalde wijn ook. Omdat ik die soort niet meer drink, is dan beter want dronken vink niet leuk. Whisky kan ik beter afblijven..want dan ga ik helemaal van toedelejoe. Van bier gebeurd mij ook niets meer. Merk pas iets als ik er iets bijneem zoals bailey's of ouzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2021 7 uur geleden zei Zbb: Ik drink me laatste bier dan een overdosis pillen en als ik wakker word neen ik de rest dan nieuwe halen en mezelf in slaap slikken zo hooo ik eruit te komen ???????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 november 2021 Rapport Share Geplaatst 9 november 2021 9 uur geleden zei Adri02: Anders is het zeker, maar of het ook beter of fijner is? Ik heb jarenlang m 'n cold turkeys in afzondering doorgemaakt met de deur op slot, de gordijnen dicht en de telefoon eruit. Toen ik later tijdens mijn cold turkeys weer gezelschap in huis had, kreeg ik er naast alle fysieke ellende dus ook nog eens een flinke portie gezeik bij, waar je hoofd dan dus even helemaal niet naar staat... Nee alleen maar anders, niet beter of fijner. Geen afkick is hetzelfde, ook al was je ook een binge drinker. Ervaringen delen is iets anders dan vergelijken. Dat is het meer. Enne… gezeik? Zie je dat achteraf nog steeds zo? Asking for a friend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 9 november 2021 Rapport Share Geplaatst 9 november 2021 @Zbben @spirit na het lezen van dit alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 november 2021 Rapport Share Geplaatst 9 november 2021 14 uur geleden zei jopie: ik vind het schokkend om te lezen hoeveel aandacht jij besteed aan het beargumenteren waarom je niet kunt stoppen, @Zbb Niet schokkend omdat ik het je ook maar een beetje kwalijk zou nemen, maar schokkend omdat ik je zo niet ken. Dit is verslaafdenpraat. Om over ondraaglijke ontwenningsverschijnselen met 10 bier in je mik nog maar te zwijgen. Wat is het nou, ontwenning? of Zuipen? Angst snap ik, het niet kunnen snap ik, het niet durven, snap ik. Maar je blijdschap met deze 'diagnose'... bijna triomfantelijk.... moah, dáár kan ik weinig mee. Ik sluit af. Geen zin in. Bedoelde je dat ik blij ben dat ik nu weet waarom ik na een paar biertjes zulke zware afkick verschijnselen heb? dat witdrawel syndroom of hoe het dan ook precies heet? ik heb al die tijd niet geweten hoe het mogelijk was dat ik van een paar bier zo heftig reageer. dus ja ik ben blij dat ik nu denk te weten waardoor het komt. ik ben natuurlijk niet blij dat ik het heb want het maakt het stoppen echt heel moeilijk. maar wel dat ik nu weet waardoor het komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden