Rosee Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Ik ga nog ff lezen en dan slapen. @knakker leuk op date met je vriendin en om dat erin te houden. @Bor eerste dag rookvrij doorstaan, leve de kaassoufles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 9 uur geleden zei Rosee: Had een heel verhaal getypt maar toch maar weer weggehaald ivm privacy. Lastige dag. Eendjes helpen en een roos ook van mij @Rosee Ik had een mooie start, feestje, taart, de hele mikmak. Toen kreeg ik slecht nieuws en klapte in. Donderde uit mijn lijf. En het was toen dat ik dacht, wat ben ik blij dat ik nu niet drink. Op wonderlijke manier voel ik me met je verbonden drank helpt niet als je onderuit gaat. Rosee en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden