Loetje Geplaatst 14 september 2021 Rapport Share Geplaatst 14 september 2021 Ik werk als uitzendkracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 september 2021 Rapport Share Geplaatst 14 september 2021 4 minuten geleden zei Bob: Die zal geen inhoudelijke details geven Die wens moet je dan wel met de bedrijfarts bespreken. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 september 2021 Rapport Share Geplaatst 14 september 2021 (bewerkt) Ik weet niet precies hoe het zit in het geval van uitzendwerk. Ben je lid van een vakbond? Daar kunnen ze je ook adviseren. 14 september 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 september 2021 Rapport Share Geplaatst 14 september 2021 De kliniek zelf heeft misschien op hun website ook een Q&A waar je informatie hierover kunt vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 14 september 2021 Rapport Share Geplaatst 14 september 2021 2 minuten geleden zei Artax: Lastig dilemma, Als zzp'er zijnde had ik jou probleem niet toen ik naar een kliniek ging. Wel ben ik altijd open geweest naar mijn omgeving en daar heb ik eigenlijk nooit spijt van gehad. Toch begrijp ik je angst wel. Het uitzendbureau hoeft dit zeker niet te weten. Één ding kan ik je wel beloven: Als je daadwerkelijk stopt keert alles ten goede en zal je later relativerend hierop terug kijken. Ja dit is geen doen meer !! Ik moet ook echt opgenomen worden, dit wordt overigens de tweede keer, 7 jaar terug ook opgenomen nooit verwacht dat het weer zover zou komen. Vreselijk. Komt gewoon even hard aan. Ook wat je je familie aandoet, ze helpen mij heel erg.daar ben ik echt dankbaar voor. Maar ik schaam me ook. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 september 2021 Rapport Share Geplaatst 14 september 2021 (bewerkt) Bij https://ggzinterventie.nl/over-ons/faq/ vond ik dit: "Hoe zit het met mijn werk als ik opgenomen wordt in een kliniek? Wij adviseren je om je ziek te melden op je werk en aan te geven dat je bij GGZ Interventie in behandeling bent. Je werkgever kan dan contact met ons opnemen en wij voorzien de werkgever van de nodige informatie om aan te geven dat de ziekmelding geoorloofd is. Wij kunnen ook al het contact met een eventuele Arboarts afhandelen. Als je hier vragen of zorgen over hebt, neem gerust contact met ons op." Ik weet niet of je er iets aan hebt. Vakantiedagen opnemen kan mischien ook? 14 september 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 14 september 2021 Rapport Share Geplaatst 14 september 2021 7 minuten geleden zei Bob: Bij https://ggzinterventie.nl/over-ons/faq/ vond ik dit: "Hoe zit het met mijn werk als ik opgenomen wordt in een kliniek? Wij adviseren je om je ziek te melden op je werk en aan te geven dat je bij GGZ Interventie in behandeling bent. Je werkgever kan dan contact met ons opnemen en wij voorzien de werkgever van de nodige informatie om aan te geven dat de ziekmelding geoorloofd is. Wij kunnen ook al het contact met een eventuele Arboarts afhandelen. Als je hier vragen of zorgen over hebt, neem gerust contact met ons op." Ik weet niet of je er iets aan hebt. Vakantiedagen opnemen kan mischien ook? Bedankt voor je reactie. Ik ga erover nadenken… wacht eerst gesprek af. Trouwens iedereen bedankt voor het reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 7 uur geleden zei Loetje: Bedankt voor je reactie. Ik ga erover nadenken… wacht eerst gesprek af. Trouwens iedereen bedankt voor het reageren Succes @Loetje als je met drinken stopt dan kun je aan het werk met de dingen die daaronder liggen, als die er zijn. Want soms is drinken ook gewoon drinken. En zoals @Artaxal schreef, dan keer je het ten goede. Loetje en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 1 uur geleden zei Bor: Hij schrijft hier niet eens meer dus het zit je blijkbaar maar hoog he Jij zegt het @Bor dus wellicht ligt het aan mij, maar ik heb niet het idee dat dat klopt. Maar het doet er inderdaad niet echt toe. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 4 uur geleden zei Bor: Bijna een hele dagdraad gewijt aan de zgn nietszeggende raketjes, rangorde en likes. Totdat: Ik vraag wat @Smaragdmet mijn post te maken had blijkt hij mij gelijkt te hebben! Poeh poeh! Nou nou hoor. Dat verandert de kijk op likes ineens. Nou nu ga ik weer verder met dingen die er echt toe doen oké? Doei. Ik vind jou reactie, op Artax ook echt ongepast en zeer onvolwassen. Zeg dan gewoon niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Loetje: Ik vind jou reactie, op Artax ook echt ongepast Nou, wat Artax schreef was ook niet mis. Laten we er nu over ophouden. Ergernis geuit, dat komt wel vaker voor, zand erover. Het gaat er niet om wie er het meest gelijk heeft. Anders moet er bij iedereen nog zo'n raketje bij. 15 september 2021 bewerkt door Bob ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) 23 uur geleden zei Bob: Nou, wat Artax schreef was ook niet mis. Laten we er nu over ophouden. Ergernis geuit, dat komt wel vaker voor, zand erover. Het gaat er niet om wie er het meest gelijk heeft. Anders moet er bij iedereen nog zo'n raketje bij. Ik vind het een goed idee 16 september 2021 bewerkt door Loetje Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden