ikkanhet Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Hier Domino's nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Klopt Nancy, ik ben ook geen 100 % vegetariër nog. Ik eet geen vlees, wel vis nog af en toe. Ik wil trouwens op den duur helemaal geen vis meer eten/bereiden, maar heb ook te maken met Kees, hij stelt vis af en toen nog erg op prijs... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Oké Yvonne, ik vroeg me dat af. Mijn nieuwe collega/ duo-er is veganist en ik probeer me nu te verdiepen in wat dat nu echt inhoudt. Zelf eet ik nooit vis en maar heel weinig vlees, maar dat heeft voornamelijk te maken met smaak en (nog) niet met overtuiging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Dus mijn collega is nog een stapje verder gegaan dan vegetariër. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 5 minuten geleden zei ikkanhet: Hier Domino's Heerlijk! Ik mag het helaas niet meer eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) Aardappelkroketjes met kipfilet en kapucijners gegeten . Reumatoloog geweest , ik heb volgens haar idd fybromyalgie . Ik ga andere medicatie uitproberen ipv de tramal elke avond ivm slapen. Deze zouden overdag met spiegel ook gunstiger kunnen werken. 1 september 2021 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Ojee, klinkt niet goed, Lieke. Hopelijk gaan de nieuwe medicijnen je helpen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 12 minuten geleden zei nancy: Dus mijn collega is nog een stapje verder gegaan dan vegetariër. Ja, dat is een heel grote stap. Gelukkig is er tegenwoordig redelijk smakelijke vegan kaas te krijgen en zelfs eieren kun je vervangen in recepten. Heb een collega die vegan is... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Oké, ik ga voetbal kijken. Latersss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Ik voel mij nu iig geen aansteller meer , met al die vage irritante spierpijn klachten, stijfheid, vermoeidheid en ook overprikkeling valt er onder Best wel wat puzzelstukjes die kloppen . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei Yvonne: Ja, dat is een heel grote stap. Gelukkig is er tegenwoordig redelijk smakelijke vegan kaas te krijgen en zelfs eieren kun je vervangen in recepten. Heb een collega die vegan is... Lijkt mij heel moeilijk. Ik zie haar nu spinazie drinken en zo..... Maar goed, ik weet er nog te weinig van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Veel plezier @nancy, ik wens je een mooie wedstrijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei Lieke7777: Ik voel mij nu iig geen aansteller meer , met al die vage irritante spierpijn klachten, stijfheid, vermoeidheid en ook overprikkeling valt er onder Best wel wat puzzelstukjes die kloppen . Ai, mooi dat het kwartje is gevallen, maar naar dat je die aandoening hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei Yvonne: Veel plezier @nancy, ik wens je een mooie wedstrijd... Hahaha, dat geldt vooral voor mijn man. Ik pak er een leesboek bij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei nancy: Hahaha, dat geldt vooral voor mijn man. Ik pak er een leesboek bij . Hahaha.... lekker lezen, is veel leuker ook En trouwens: als vegan hoef je echt geen spinazie te drinken hoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Nee, maar dat doet zij 's ochtends en het ziet er zo onsmakelijk uit. Verder is ze zo gruwelijk mager.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei nancy: Nee, maar dat doet zij 's ochtends en het ziet er zo onsmakelijk uit. Verder is ze zo gruwelijk mager.... Hm.... als dat zou helpen..... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 3 minuten geleden zei Yvonne: Hm.... als dat zou helpen..... Ahaaaaaaaaaaaa, dát is dus de remedie, je brengt me op een ideeeee! Vanaf morgen drink ik ook spinazie Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Leuk, gaan we samen aan de spinazie-smoothy ...... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 7 minuten geleden zei Yvonne: Leuk, gaan we samen aan de spinazie-smoothy ...... Ja, doen we!! Of iets wat daarop lijkt, zodat we toch wat kunnen veranderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 ik heb van FB 2 recepten geplukt soort van smoothies, tegen buikvet ze beloven snel resultaat, en ik had genoeg voor 3 dagen en vergat toen de volgende portie te maken, niet echt gemotiveerd, maar het lijkt wel wat te doen. Ik zal ergens een receptendraad opzoeken en ze daar plaatsen zodat ik ze meteen ook zelf terug kan vinden, want mijn briefjes willen nog wel eens weg raken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 @spirit tramal gebruik ik al geruime tijd denk al wel 2 .5 jaar ivm de chronische klachten met name had ik in de nacht last van heupen en schouders waardoor ik veel aan het draaien was . dit helpt mij goed , reumatoloog wil graag amytripiline proberen omdat deze gunstig kunnen werken op de neurotransmitters waardoor de spiegel gelijk matig blijkt en ik ook overdag profijt heb omdat ik overdag geen pijn stiller wil gebruiken maar vaak opstart pijn / stijfheid heb wellicht kan dit mij helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden