ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 Wij hebben de bodems en matrassen ook van beter bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Senna33: Als je nou een fulltime baan hebt, dan lijkt mij hard of medium wel het laatste waar ik mij druk om maak. Ik ben dan blij dat ik mijn ogen dicht heb En toch merk je het verschil hoor , ik ben een goede slaper en werk niet fulltime. Mijn matras in de caravan is een stuk harder dan mijn eigen bed , moest er de eerste nachten echt aan wennen hoor tijdens mijn afgelopen vakantie . Willen er toch wel wat aan doen, hadden beiden last ervan . Zit aan een traagschuim topper dan te denken . 25 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 @Cleo66 hier ook even wat delen? Hoe is het daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 20 minuten geleden zei Lieke7777: Zit aan een traagschuim topper dan te denken die heb ik ook lidl/winkel maar voor mij veel te warm dochter die erg kouwelijk is is er blij mee in de caravan ben je denk ik alleen in de zomer? dus goed nadenken voor je hem koopt, je zakt er helemaal in weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 Wat voor mij juist belangrijk is, is het hoofdkussen. Nog nooit een goede gevonden, dus ik slaap echt al jaren zonder. Ik geloof zelfs dat ik nooit meer aan zo’n kussen kan wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 Ik heb het Emma matras en het Emma hoofdkussen. Geen rugpijn meer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 @lady jane idd we slapen alleen in de zomer in de caravan, bedankt voor je tip iig . Ik heb ook nog een 2 persoons tijk liggen , zal eens kijken of deze er ook om heen past dat zal ook schelen. Alleen hebben we dan een stuk hoek over aangezien de caravan een Frans bed heeft. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 Goed je te lezen @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2021 Hier alweer uit bed . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 (bewerkt) Hier ook. K**** rls. Morgen ook nog vroeg op. Lekkere start. 26 augustus 2021 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 4 uur geleden zei Maja: Hier ook. K**** rls. Morgen ook nog vroeg op. Lekkere start. Erg is dat hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden