Quinn Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 @Jannigje? Ben je gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 Trusten @Zbb op naar een nieuwe dag dat je je beterderder voelt. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 13 uur geleden zei bumperjim: Nee ik heb de link niet gelezen want dit is mijn vakgebied. Maar als je iets anders wil geloven dat is ook OK, ik zit hier zeker niet om alcoholgebruik in de keuken te promoten. @bumperjimHeb je het nog niet gelezen? dat zou jammerzijn, want ik hoor graag van iemand wiens vakgebied het is, hoe het precies zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden