Artemis Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 9 uur geleden zei Quinn: Maar een ochtendmens zal ik nooit worden. Ochtendmens, ik, absoluut, geboren en getogen. Bij het krieken van de dag, tegenwoordig rond 5.15 uur, daarna geen oog meer dicht. was afgelopen maanden handig met die wekker om 6 uur, want soms sliep ik nog even voor de wekker in. maar altijd direct eruit en om half acht naar mijn werk. ben erg benieuwd hoe dat in de vakantie gaat. poetsaanval werd opruimwoede, zo wat veel opgehoopte rommel van de afgelopen dagen/weken/maanden. daarna kattenbak en wc en door naar zee. gezwommen, heerlijk water, alles in de zee losgelaten, alles stress met de Noordzee mee Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 12 uur geleden zei Reacher: Ben benieuwd wat die hondentrainer geeft als tips. Als je nog eens tijd hebt om dat hier te delen @bumperjim, graag! Hihi ik kan het niet herhalen, het zat vol met tips Was erg goed vanochtend. Zo dat mens had een punch joh met haar 27 jaar. Twee groepen van 5 koppels baas/hond en ze had iedereen tegelijkertijd in het snotje en iedereen kreeg advies. En alles met de positieve methode. Wat een toppert. Die komt nog eens terug in het nieuwe seizoen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Tof!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Ook positief: mijn Socrates is al meer dan een maand niet naar het vorige huis teruggegaan. Hier is een foto van ons feestje: Kijk hem eens trots zijn haddock, karin123, niks en 3 anderen reageerden hierop 4 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Onze twee doen mee niks, Artemis en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Wat een schatjes En ook al zo enthousiast haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Wat een knapperd @Reacher Vecht hij veel? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Hij vócht veel. Echt bizar veel. Maar nu is hij oud en wijs. Mogelijkerwijs de eerstvolgende voorzitter van de VN. Zo vredelievend is hij inmiddels. haddock en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Zie het aan zijn oortjes. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Zojuist zei niks: Zie het aan zijn oortjes. Ja hè. Dat ze er nog aan zitten. Timo zo dol op Mini? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Ja en andersom ook. Maar dat gaat veranderen denk ik, mini wordt een krengetje, nee heeft ze niet van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Zojuist zei niks: Ja en andersom ook. Maar dat gaat veranderen denk ik, mini wordt een krengetje, nee heeft ze niet van mij Van S. dan. Of een verre voorouder laten we het daarop houden. Why? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Hmm als je kat een kreng is, dat is wel badass en dus leuk. Als je dochter een kreng is, is dat leuk? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Ehm ze is nog geen 8 maand, dus dat krengetje valt wel mee hoor. Meer periode alles pakken en in de mond, zo ook de kat als ze de kans krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Zojuist zei niks: Ehm ze is nog geen 8 maand, dus dat krengetje valt wel mee hoor. Meer periode alles pakken en in de mond, zo ook de kat als ze de kans krijgt. Ik zag haar al voor me met rafel oortjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Hihi je zei zelf krengetje Kat in de mond steken is best wel krengerig al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Zojuist zei Reacher: Ik zag haar al voor me met rafel oortjes Timo is heel lief voor haar. En nee, we laten het niet toe dat ze Timo vast grijpt. Maar soms is ze sneller dan wij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Nee joh, ik dacht op de crèche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Mijn haar is ook zo leuk om vast te pakken en flink eraan trekken. Zelf bijna geen haar hebben hé, dus terug trekken kan niet. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Nee joh, ik dacht op de crèche. Nee, daar is zo nog heel lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Zojuist zei niks: Mijn haar is ook zo leuk om vast te pakken en flink eraan trekken. Zelf bijna geen haar hebben hé, dus terug trekken kan niet. Oren dan. Krijgt ze toch rafeltjes Refeltjes zijn hip. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Een idee ja! Nee, nee niet serieus nemen! haddock en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Wanneer kan ze bij je logeren @Reacher? Vindt ze leuk, je katten. Hopelijk heb je lang haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 1 minuut geleden zei niks: Een idee ja! Nee, nee niet serieus nemen! Ik dacht ook al: wat schrijf ik nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Onverstoorbaar zijn ze. Samen 24 jaar. Bella, de hond, kent alleen het ruime Friesland, is volgende maand 10. Owen, de kat, is opgegroeid drie hoog in A’dam zuidoost met alleen n logia als buiten. Hij verhuisde toen mee naar Friesland, midden op de ruimte. De eerste keer dat we daar de buitendeur voor m opendeden keek ie zeer angstig naar buiten en spurtte de keuken terug in. Nu was daar ook nog n stokoude huiskat, Snuitje. De vorige bewoonster nam haar niet mee, ging in de stad wonen. En Snuitje redde zichzelf prima. Ze luste alleen af en toe wat tonijn, kon dagen weg zijn, kwam altjd weer. Snuitje heeft het nog 3 jaar gered (was ze volgens de overlevering 20+!) en heeft Owen de kneepjes van het vak geleerd. Muizen, ratten, mollen, alles pakt ze. Later hebben we het wel zo moeten maken dat ie het dak niet meer op kon, hij zat gewoon te wachten tot er weer n vogeltje onder n dakpan vandaan kwam. Dat heb ik Snuitje nooit zien doen. Enfin, Owen is nu ook al dik 14. Tot zover het dierennieuws. nancy, bumperjim, niks en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden