renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb weer een rare week achter de rug, wat zich uit in cijfers, namelijk mijn gewicht. Vorige week vrijdag ging het emotioneel weer helemaal fout voor mij. Wat zich s' avonds uitte in een mail te sturen naar mijn psychiater die ik beter niet gestuurd had. Zaterdag daarop wilde ik met niemand praten, zondag met mijn verpleegster van mijn laatste opname gaan praten. Ik kon haar er niet van overtuigen dat voor mij mijn depressie veel belangrijker was als die dagelijkse controles na mijn laatste opname. Dan woensdag daarop niet naar mijn afspraak met mijn psychiater gegaan, ik schaamte mij ook wat over mijn mail. Eind van deze maand gaat mijn eerste persoonlijk gesprek met een psychologe van het Cgg doorgaan, rond mijn verlatingsangst waar ik veel van verwacht. Ik schreef in het verleden misschien ook wel dat geen enkele opname mij geholpen heeft, maar dit klopt natuurlijk niet. Want alchohol was tijdelijk buiten mijn bereik.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoop dat het snel terug beter met je gaat. Is er een reden waarom je niet meer op het dagpact verschijnt?
renaldo61 Geplaatst 41 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 41 minuten geleden (bewerkt) Dank U wel @Mormel . Ik voel mij hier niet zo begrepen, dat heb ik wel met meerdere mensen en zal vooral aan mezelf liggen. Ik voelde me in ieder geval niet geholpen. Ik had gisteren ook een uitgebreid gesprek met een verantwoordelijke van Hestia, die verantwoordelijk is voor hun huizen en de begeleiding. Daar gaf ik ook aan dat ik het moeilijk heb met het niet nakomen van beloftes en vooral dat ik het moeilijk heb als een gesprek niet doorgaat om welke reden dan ook. 41 minuten geleden bewerkt door renaldo61
Mormel Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar bij mij zorgt mijn autisme ervoor dat als ik ergens een afspraak heb eigenlijk heel die dag in functie van die afspraak komt te staan (ineens de reden waarom ik telkens zo vroeg als mogelijk afspraken maak), en als deze dan niet doorgaat is het frustrerend maar omdat het zo vroeg op de dag is heb ik dan toch niet de ganse dag verloren. Dat niet nakomen van beloftes, mensen die te laat of net te vroeg komen, personen die liegen... allemaal zaken waar ik het moeilijk mee heb, maar ik besef ook dat dit te wijten is aan mijn rigide manier van denken door mijn autisme. Soms heb ik de indruk dat jij niet volledig beseft in welke mate ASS invloed heeft op je denken en dat je eerste reactie is dat mensen kwaadwillig zijn wanneer iets niet verloopt zoals jij in gedachte had. Ik hoop heel erg dat je nieuwe psychologe je meer inzicht kan geven in je eigen denkprocessen en manieren kan aanreiken om deze beter te hanteren. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden