niks Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goedemorgen @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goedemorgen en een fijne Zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goedemorgen frummers, Buiten is het nat en waaierig, binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik weet dat er een voorstel draadje is maar dat is niet echt mijn ding . Maar ik wil me wel netjes voorstellen .Ik ben Kobalt 48 jaar een klein uitgevallen vrouw van 1,53 naar boven afgerond .Ben single met een thuis wonende dochter die studeert.En ik ben iets meer dan 2 jaar sober .En zou graag hier mee willen buurten rapilos, Musashi en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 goedeemorgen @Yvonne en dank je voor de koffie @Kobalt ook goedemorgen, ik las je eerder ook en voorstellen hoeft helemaal niet. Gewoon je ding doen hier. 2 jaar sober, nogmaals welkom en gezellig dat je nu mee buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Welkom hier Kobalt. Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Dankjewel allemaal, het voelde een beetje als ongewens visite zonder voor te stellen te beleeft opgevoed denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goeiemorgen allemaal, Welkom Kobalt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Graag niet te beleefd zijn , ik herken dat, steeds dankjewel zeggen, tot mensen zeggen jajajajajaja de grote oefenweide, ik zet um hier maar voort, met dank aan Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Welkom Kobalt en eu klein maar fijn hé? Moghu mensen. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik ga opstaan, was al weer heel vroeg wakker, het werk werkt door . straks bezoek. Ik houd niet van bezoek, raak van slag , hele huis moet dus opgeruimd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Mogguh allemaal , hier dikke vette storm, heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ja bolletje klein maar fijn , kep er nooit problemen mee gehad behalve dat mensen je gelijk schattig vinden hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goedemorgen Las een deel van gisteren en haren stonden al dadelijk naar boven. T zou fijn zijn moesten mensen niet zo hakken op anderen die anders denken. Ik heb lang getwijfeld om me te laten vaccineren en dat is mijn goed recht. Ieder die daar anders over denkt mag zijn mond tegen mij houden. Dat virus muteert zo snel dat je t niet tegenhoudt. Wees godver es wat aardiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 6 minuten geleden zei Artemis: Ik ga opstaan, was al weer heel vroeg wakker, het werk werkt door . straks bezoek. Ik houd niet van bezoek, raak van slag , hele huis moet dus opgeruimd Ik ken iemand die gewoon niet opruimt als er bezoek komt. Die laat t zoals t is. Kan dat zelf ook moeilijk maar waarom niet eigenlijk? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Nah...ondergoed zou ik nu wel niet laten rondslingeren.. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Bedenk me net..mijn ondergoed is niet eens sexy Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Kijk es aan. 5 op een rij Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 25 minuten geleden zei Kobalt: Ik weet dat er een voorstel draadje is maar dat is niet echt mijn ding . Maar ik wil me wel netjes voorstellen .Ik ben Kobalt 48 jaar een klein uitgevallen vrouw van 1,53 naar boven afgerond .Ben single met een thuis wonende dochter die studeert.En ik ben iets meer dan 2 jaar sober .En zou graag hier mee willen buurten 2 jaar sober ketsjeng mag je meteen door naar de gevorderden groep welkom! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 7 minuten geleden zei fleurtje: Goedemorgen Las een deel van gisteren en haren stonden al dadelijk naar boven. T zou fijn zijn moesten mensen niet zo hakken op anderen die anders denken. Ik heb lang getwijfeld om me te laten vaccineren en dat is mijn goed recht. Ieder die daar anders over denkt mag zijn mond tegen mij houden. Dat virus muteert zo snel dat je t niet tegenhoudt. Wees godver es wat aardiger Grrrrrrrrrrr OK ik ben al uitgepoept vandaag en ik kan tegen jou moeilijk onaardig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik moet nog poepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Visite krijgen is voor mij een goede motivatie eens lekker goed te poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 *Zoekt vlug dekking* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Poepen moet je niet elke dag. Er zijn mensen die beweren van wel maar dat is niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden