Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 maart 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Lieke7777:

Gewerkt vandaag ... 

Liefde  zit naast mij  op de bank  zo nu en dan weg  te snurken .

Nieuwe  auto  nee nog niet  maar ben aan het sparen haha.

Alcohol  1 Jaar 2 mnd droog.

Maar wil  graag buiten ff roken  maar het regent  :rolleyes:

en stoppen met roken nog op de planning?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Vocatus:

Ho Ho,...ik schaam me totaal niet voor mezelf. Was alleen ff benieuwd hoe je daarmee kwam. Ik schaam me nergens voor maar kon me niet herinneren dat ik dat gezegd heb;..en ik wil niet semi-vrienden die ik ken die dan online hier zijn.

Maar heb niets te verbergen;..ja klopt,..laatste jaar was zwaar voor me. Hahah letterlijk en figuurlijk

Lieverd het staat gewoon in je draadje, weet je dat niet meer?

Ondanks alle alcohol in mijn leven, mijn geheugen doet het veel te goed.

Dacht dat je je onzeker voelde vandaar en ja ik zie en ontmoet veel mensen en zij weten ook dat ik single ben dus natuurlijk krijg ik verzoeken.

Hou wel van groot!

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

Lieverd het staat gewoon in je draadje, weet je dat niet meer?

Ondanks alle alcohol in mijn leven, mijn geheugen doet het veel te goed.

Dacht je je onzeker voelde vandaar en ja ik zie en ontmoet veel mensen en zij weten ook dat ik single ben dus natuurlijk krijg ik verzoeken.

nee klopt herinner ik me niet meer. En waarschijnlijk was ik nog nuchter ook. Ik type veel van me af

Maar ja, je hebt gelijk. Ik ben wel heel onzeker nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Vocatus:

Hey maar ik ga kappen met typen. Dit soort dagraadjes zijn altijd max 6 pages en als ik met mn grote snuit erbij kom wordt het meer. Ik wil vandaag wel niet meer drinken dan 1,5 fles wijn. En dit weekend veel wandelen

Alsof jij je ooit gaat conformeren :rolleyes::D

Doe wat je moet en wil doen, dat is belangrijk. Meen ik echt, vooral nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bor:

Hij kwam brengen alles wat niet braaf en burgerlijk was/is. En blij dat hij het eerst met mij kon bespreken omdat z'n vader nog niet thuis was. Later moest dat van mij toch, maar dat terzijde. 

Hij kwam met een week langer schorsing van school. Hij kwam met een slang als huisdier in z'n trui, terwijl huisdieren niet mogen waar hij woont maar hij doet het toch en ik moet m'n houden tegen de begeleiding daar. En hij kwam met een vriendje, hoe dat precies zit weet ik niet. Ook niet verder naar gevraagd, omdat ik zag dat het goed was. ;)

Bor ik heb ff mn eigen handen vol met sh1t,...dus kan je niet helpen noch adviseren. Ik vind het wel enorm fijn dat ik je af en toe kan PMen. Ja, ik weet dat jij je eigen shit hebt,..maar voelt goed voor mij. 

Ik zie jou als (en verpest dit beeld aub niet) een oude moeder die in tuin zit,..wijs advies te geven aan mensen zoals ik . dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Smaragd:

Gecondoleerd met jouw vader, wist ik echt niet. Ga je je nu helemaal naar de knoppen zuipen? Snap je mechanisme wel.

ik zuip me niet zo snel naar de knoppen,..ik ben lang en groot dus kan veel alcohol hebben. Maar ik gebruik alcohol nu ff als demper. Is onzin,..weet ik,..maar ben geen engel. Dus vanavond 1,5 fles wijn. Wat typen op dit forum envooral you tube films kijken. Dinsdag begrafens....en dan klaar.

Off topic: @Quinnis wel beetje oude lul :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zegt dat je hier niets gaat tikken @Vocatus dus daten, op die sites, gokken of wat? Blijf nou maar hier tot je je nest ingaat. Of rust aan je hoofd, zijn wij te druk nu?? hihi. Kan ook nog.

Je gaat morgen wandelen, wil dat je veilig je bed in gaat. Dat ben ik weer. Moet ik eens loslaten. Al flikker je naast je bed in slaap, als je maar niet met een blauw oog op die uitvaart staat. 

Ga muziek luisteren. Jullie zijn te druk voor mij opzouten :D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Vocatus:

waar ontmoet jij die mensen IRL? ik werk hele dag en dan eten en dan lockdown

Je werkt nu toch niet, vakantie...kan niet tegen tegenstrijdige dingen sorry. Dan weet ik niet meer wat wel en niet waar is en geen prive berichten. Doe daar niet meer aan. Hou je goed!!

Richt je op de uitvaart en jezelf :heart:

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat is super @Yvonne dat je een hele nacht hebt door kunnen slapen! Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt. Zelf heb ik vandaag een wat mindere dag gehad. Veel stress aan mijn hoofd gehad waardoor ik veel verleiding had om toch te willen drinken. Ik heb het niet gedaan. Ik ben na het werk maar extra lang gaan wandelen met mijn hond.. Ze is inmiddels van herder tot teckel omgedoopt, maar ze genoot er wel van en ik voelde mij daardoor veel rustiger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...