kunsie Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 BARRY HAY!! Echt niet opgezocht! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Artemis: eerste helft 100 % goed, George kooijmans met een s , en cesar Zuidewijk met een k dan niet goedkeuren dus. En ff wachten op de rest. 2 vragen nu open...deze en die van de Bie Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Oke, een paar spellingsvoutjes Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 2 minuten geleden zei kunsie: BARRY HAY!! Echt niet opgezocht! Ik reken BARRY HAY goed kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Tjee Vocatus wat ben je streng Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei kunsie: Tjee Vocatus wat ben je streng streng doch rechtvaardig Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Ik word ineens heel authoritair met al deze macht. Daarom mag ik van mijn familie nooit achter barbecue staan.... " ALWEERRRR een worstje.." kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 en ik ben echt vrijdagmiddagmelig , hersens zijn volkomen leeg kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Ik heb die vierde opgezocht maar ik had nog nooit zelfs maar gehoord van de goeie man... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 echt een hele goede bassist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Zojuist zei Artemis: echt een hele goede bassist weet je het antwoord zelf wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 36 minuten geleden zei Yana: Ah, oké meneer de voorzitter. Hoe heette de alcoholistische zwerver die zo meesterlijk door Wim de Bie werd neergezet? IK WEET UM: Durk, (niet opgezocht, een aha ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: weet je het antwoord zelf wel? uiteraard, mijn favo jaren zeventig band, ik had al hun plaatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Zojuist zei Artemis: niet opgezocht uhu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 posters aan de muur, en Cesar is Nederlands top drummer, when the lady smiles, ik plaats um even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 2 minuten geleden zei Artemis: IK WEET UM: Durk, (niet opgezocht, een aha ) @Yana is dit correct? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: @Yana is dit correct? Durk of Dirk, hij is zo dronken dat hij het als Durk uitspreekt, echt even opzoeken als de jury het goedgekeurd heeft, ik ben groot Kooten en Bie fan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Zojuist zei Artemis: Durk of Dirk, hij is zo dronken dat hij het als Durk uitspreekt, echt even opzoeken als de jury het goedgekeurd heeft, ik ben groot Kooten en Bie fan Ik heb gegoogled en je hebt gelijk. Het is Dirk. Aan jou de eer voor weer een nieuwe vraag Offtopic;...terwijl ik ook hier lees, kijk ik een serie. Gaat over de god Artemis. Haha toevallig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 27 minuten geleden zei Vocatus: Ik ben ervan overtuigd dat @Quinn of @lady janedeze vraag wel weten Dirk. @Vocatus kleine tiran die je bent. Artemis is een godin Welke serie? Vocatus, lady jane en Artemis reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 3 minuten geleden zei Vocatus: Ik heb gegoogled en je hebt gelijk. Het is Dirk. Aan jou de eer voor weer een nieuwe vraag Offtopic;...terwijl ik ook hier lees, kijk ik een serie. Gaat over de god Artemis. Haha toevallig artemis is een godin, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Quinn: kleine tiran die je bent. Artemis is een godin Welke serie? hahaha ja sumimasen sumimasen,..ik bedoelde natuurlijk godin. Het is een anime serie. Denk niet dat je m kent. Heb de serie gezien. Nu de film. Deze: https://www.imdb.com/title/tt9526152/?ref_=nv_sr_srsg_0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 maarrrr,,,de nieuwe vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 O, anime. Daar kijk ik eigenlijk nooit naar. Die titel is wel gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: maarrrr,,,de nieuwe vraag? Ik heb nog geen antwoord op de bassist van Golden Earring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Zojuist zei Quinn: O, anime. Daar kijk ik eigenlijk nooit naar. Die titel is wel gaaf. ik kijk heel veel anime. Vind ik leuk en ik studeer japans. Als je er voor openstaat en aangeeft wat je smaak is;..heb ik wel wat tips @Quinn Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden