Spring naar bijdragen

Pubquiz vragen


Vocatus

Aanbevolen berichten

Ha die @Asterix!

Met katten is het antwoord eigenlijk altijd ‘who the hell knows?’ :D

Maar de biologen neigen de laatste tijd het meest naar de uitleg dat katten inderdaad hun prooi mee naar huis nemen zoals ze dat voor opgroeiende kittens doen om te voeden en om te leren jagen en doden. Omdat we familie zijn.
Schattig, non? 
 

@Quinn is aan de beurt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel dat het mij lukt om meer te focussen op het leuke van katten. Dat ik wat ik naar vind aan ze uitblok.

Katten zijn gelukkig als ze naar buiten kunnen. Maar ze lopen daar vaak het meest risico op verkeersongelukken etc. Ik begin het wel te begrijpen dat binnen houden. Levenskwaliteit vs levenskwantiteit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij schreef talloze boeken, voornamelijk horror, soms fantasy, een vleugje science fiction en bovennatuurlijke invloeden. Daarnaast is hij een alcoholist en een chagrijnige, egocentrische kerel. Die, ondanks dat ie goede verhalen bedenkt, een behoorlijk slechte schrijver is*. Ladies and gentlemen, de vraag gaat over mister Stephen King!

Onder welk pseudoniem schreef hij zijn briljantste boek** en wat is de titel van dit compacte meesterwerk?

*dit is mijn persoonlijke mening, please don't be offended. 
** wederom, dit is mijn persoonlijke mening. Heb je een andere, dan kunnen we het erover hebben.

Ik realiseer me dat het antwoord op het tweede deel van de vraag enorm subjectief en voor meerdere antwoorden toepasselijk zou kunnen zijn, mocht je mijn mening dus niet delen. Maar die schrap ik gewoon. Tenzij je met geweldig goede argumenten komt, daar ben ik dan weer vatbaar voor, argumenten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Reacher:

Ik bedoel dat het mij lukt om meer te focussen op het leuke van katten. Dat ik wat ik naar vind aan ze uitblok.

Katten zijn gelukkig als ze naar buiten kunnen. Maar ze lopen daar vaak het meest risico op verkeersongelukken etc. Ik begin het wel te begrijpen dat binnen houden. Levenskwaliteit vs levenskwantiteit.

 

Die van ons pareert al 14 jaar alle verkeer. Zelfs aan de provinciale weg waar we vroeger woonden en ze langs snelden. En hij kan vanuit stilstand zelfs n snel vogeltje op n dikke meter vangen, zelf gezien. Een kat hoort m.i. buiten, is n aso. Zonder de nega bijklank. Een hond hoort binnen, bij zn roedel, al had ie vast liever dat zn roedel lekker met m buiten woonde.

dehondenman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voornaam … achternaam : Bachman.

(Een halve punt?) 

De mijne is The Regulators. Waarom weet ik eigenlijk niet, best een gemiddeld exemplaar qua repertoire. Het had iets met Westerns en een jongetje te maken die iedereen uiteindelijk redt. 
Maar dat is geen compact werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei haddock:

Die van ons pareert al 14 jaar alle verkeer. Zelfs aan de provinciale weg waar we vroeger woonden en ze langs snelden. En hij kan vanuit stilstand zelfs n snel vogeltje op n dikke meter vangen, zelf gezien. Een kat hoort m.i. buiten, is n aso. Zonder de nega bijklank. Een hond hoort binnen, bij zn roedel, al had ie vast liever dat zn roedel lekker met m buiten woonde.

dehondenman

Mijn Socrates is eigenlijk een hond moet ik concluderen. Verpakt in een kattenlijfje. Altijd binnen, altijd bij mij. En de grootste sprong die hij maakt is naar zijn voerbakje.

HetSocratesvrouwtje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...