Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Het bijbaantje is acteur. En hij speelt o.a. Deadpool. En Green Lantern maar daar hebben we het niet meer over🥷
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Weltrusten! Oh: en jij bent ‘m Mariposa!
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Sterkte @Quinn Volgens mij ben je niet de enige die plat gaat. Het is een beetje uitgestorven hier. Ik ga nog even lekker chill muziek luisteren... Slaap lekker allen! Artax reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei Reacher: Weltrusten! Oh: en jij bent ‘m Mariposa! Waarom ben ik m? Ik heb het niet goed, jij wel!!
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (leuke films trouwens... pas geleden in het vliegtuig nog de laatste Deadpool gekeken... hilarisch)
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei Mariposa: Waarom ben ik m? Ik heb het niet goed, jij wel!! Maar ik ben een lieverd en daarom mag jij de beurt. Maar dan wel morgen pas verder. Want het is best erg laat. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Laat??? Het is f*cking zaterdagavond!! Sorry... tot morgen. Slaap lekker lieve mensen die hun rust nodig hebben..
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Oke, ik ga nog lang niet slapen want ik ben nog heel fris en fruitig *ahum* Maar alvast voor morgenochtend: Welk zoogdier slaapt het minst van allemaal, met slechts 30 minuten to 2 uur slaap per dag? Mochten jullie het niet raden, ik verwacht pas rond 10.00 uur wakker te worden dus veel succes!
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 3 uur geleden zei Mariposa: Welk zoogdier slaapt het minst van allemaal, met slechts 30 minuten to 2 uur slaap per dag? De Quinn. Teleurstellende foto trouwens @Reacher
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Oh wacht ik zat niet op de laatste pagina 💩 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei Quinn: De Quinn. Teleurstellende foto trouwens @Reacher Ik wilde die grap ook maken 🤭 Over het nette plaatje van Deadpool: Het is hier wel een familie plek hè Of wacht 🤔
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lijkt me toch een achttien plus site. Maar laat die foto maar zitten, ik knaag al op m'n vingers.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mariposa is al 1 minuut te laat. 🕰️ HINT?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik stem voor olifant, want ik ben altijd pro olifant.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Just kidding Marippens. Daar ik heb al een koosnaampje voor je. Een luiaard? omdat ze zo weinig energie verspillen vanwege het rondhangen enzo Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Ik stem voor olifant, want ik ben altijd pro olifant. Ik ook maar dat is m helaas niet
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ha! Jij bent aan de beurt Q! Je liep precies in mijn kwaadaardige val, en nu moet jij de volgende vraag stellen. 😈
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden