Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Hoe heet een groep kraaien? Flock (in het Engels dan)
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden iedereen mag meedoen,😃 en je antwoord is voor 1/3e goed..
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mag ik dan 1/3 vraag stellen of werkt dat niet zo?
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Bob: Nitraat is geen element, sorry
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Correct, maar ik had nog niet echt een antwoord gezien op die vraag. Wel een plaatje.
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Mariposa: Mag ik dan 1/3 vraag stellen of werkt dat niet zo? Zeker! maar dan samen met de andere 2/3e... Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vogels zijn wel n beetje mijn ding, dus ik moet wel een antwoord geven.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Artax: Zeker! maar dan samen met de andere 2/3e... Zijn alle 3 de antwoorden al gegeven dan?
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Uhh nee... dus. Ik moet even wakker blijven geloof ik
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben hier nieuw mee. Ik dacht gelezen te hebben dat na 5 foute antwoorden er een nieuwe vraag gesteld wordt. Klopt dat? Nu pas 1 of 2 foute antwoorden?
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het was murder of Crows en @Artax heeft een drank vraag bedacht
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oh wacht, zuurstof en waterstof zijn allebei goed..
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben ook pannenkoeken aan het bakken , maar kan slecht multitasken... Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Artax: Ik ben ook pannenkoeken aan het bakken , maar kan slecht multitasken... Jesus, zo laat nog?? Ik dacht dat ik altijd laat at, zo rond 20.30 uur....
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ach, lekker eten als je trek hebt. Das goed.
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Mariposa: Jesus, zo laat nog?? is heel normaal in huize Artax... er is hier verder niemand ongeduldig...
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Tja, ik zit hier een zak nootjes weg te werken. Ook lekker.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Plus je hebt alvast ontbijt! Koude pannekoeken!
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Één elementje nog mensen... kom dr maar in...
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heb je een hint voor het derde element?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden