Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja zo kan ik het ook! Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dit was het antwoord nog op de kraaienvraag Artax Artax reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Effe gegoogled, ik wist t echt niet. wel een mooi woord.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En die van Q staat me ergens wat van bij… was het een
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Artax: Effe gegoogled, ik wist t echt niet. wel een mooi woord. Oh serieus? Ik dacht dat je me voor het lapje hield. Sorry! 😂
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat zou ik nóóóit doen!😉 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: Je kunt beter. Ik weet het ook ergens ver weg! 😫
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Quinn: We have a winner Gefeliciteerd @Artax! Ik wist dat je het in je had! Stel je vraag maar!
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: We have a winner Gekke associatie met die kleuren maar het werkte.
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Wilde net dit posten: Verzin anders een vraag over alcohol, dan kunnen we allemaal meedoen.. 2 uur geleden bewerkt door Artax Reacher reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden uit welke drie scheikundige elementen bestaat alcohol?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Toen bleef het stil.. zuurstof in ieder geval, denk ik
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Whisky. Maar whiskey mag ook. Artax, Mariposa en Reacher reageerden hierop 3
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (mag ik trouwens ook meedoen?) Artax en Reacher reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden