Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Voor in de voorraadkast! I like it! Maar nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Voor de lol? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Hun karma opeisen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 54 minuten geleden zei Reacher: Anyway: waarom doen ze dat eigenlijk? Volgens mij las ik ooit ergens dat ze dat doen om hun bediende te laten zien hoe jagen en prooi pakken werkt. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ha die @Asterix! Met katten is het antwoord eigenlijk altijd ‘who the hell knows?’ Maar de biologen neigen de laatste tijd het meest naar de uitleg dat katten inderdaad hun prooi mee naar huis nemen zoals ze dat voor opgroeiende kittens doen om te voeden en om te leren jagen en doden. Omdat we familie zijn. Schattig, non? @Quinn is aan de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 I love our cat, maar dr komt geen nieuwe. De kreten van de merels gaan me door mijn tere zieltje. Als ik mijn hond zo liet gaan - als n kat - zou t snel gebeurd zijn met de katten. dewouldbeornitholoog Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ik hou van alle katten, maar dat jachtlustige -ook op knaagdieren en andere dieren- kan me gestolen worden. t Is dat ik het nare meestal goed kan uitblokken. Waarom ik dan toch graag horror kijk… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Hoe blok je dat eruit bij n buitenkat? denietaannbinnenkatmoetendenkende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ik bedoel dat het mij lukt om meer te focussen op het leuke van katten. Dat ik wat ik naar vind aan ze uitblok. Katten zijn gelukkig als ze naar buiten kunnen. Maar ze lopen daar vaak het meest risico op verkeersongelukken etc. Ik begin het wel te begrijpen dat binnen houden. Levenskwaliteit vs levenskwantiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Hij schreef talloze boeken, voornamelijk horror, soms fantasy, een vleugje science fiction en bovennatuurlijke invloeden. Daarnaast is hij een alcoholist en een chagrijnige, egocentrische kerel. Die, ondanks dat ie goede verhalen bedenkt, een behoorlijk slechte schrijver is*. Ladies and gentlemen, de vraag gaat over mister Stephen King! Onder welk pseudoniem schreef hij zijn briljantste boek** en wat is de titel van dit compacte meesterwerk? *dit is mijn persoonlijke mening, please don't be offended. ** wederom, dit is mijn persoonlijke mening. Heb je een andere, dan kunnen we het erover hebben. Ik realiseer me dat het antwoord op het tweede deel van de vraag enorm subjectief en voor meerdere antwoorden toepasselijk zou kunnen zijn, mocht je mijn mening dus niet delen. Maar die schrap ik gewoon. Tenzij je met geweldig goede argumenten komt, daar ben ik dan weer vatbaar voor, argumenten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Dr is maar een E.A.P! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 21 minuten geleden zei Reacher: Ik bedoel dat het mij lukt om meer te focussen op het leuke van katten. Dat ik wat ik naar vind aan ze uitblok. Katten zijn gelukkig als ze naar buiten kunnen. Maar ze lopen daar vaak het meest risico op verkeersongelukken etc. Ik begin het wel te begrijpen dat binnen houden. Levenskwaliteit vs levenskwantiteit. Die van ons pareert al 14 jaar alle verkeer. Zelfs aan de provinciale weg waar we vroeger woonden en ze langs snelden. En hij kan vanuit stilstand zelfs n snel vogeltje op n dikke meter vangen, zelf gezien. Een kat hoort m.i. buiten, is n aso. Zonder de nega bijklank. Een hond hoort binnen, bij zn roedel, al had ie vast liever dat zn roedel lekker met m buiten woonde. dehondenman Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Voornaam … achternaam : Bachman. (Een halve punt?) De mijne is The Regulators. Waarom weet ik eigenlijk niet, best een gemiddeld exemplaar qua repertoire. Het had iets met Westerns en een jongetje te maken die iedereen uiteindelijk redt. Maar dat is geen compact werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 De jouwe.. The Marathon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 The Regulators is inderdaad ook best wel goed. Maar The Marathon klopt. Hoe kom je daar nou zo snel op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Gekke gedachtensprong misschien maar door die serie ‘the man in the high Castle’ van de muziekdraad. En door de andere kortere verhalen die hij heeft geschreven uit te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Hmm, ik moet oppassen, zie ik, er hangt de akelig dreigende atmosfeer van voorspelbaarheid boven mijn hoofd. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Hmm, ik moet oppassen, zie ik, er hangt de akelig dreigende atmosfeer van voorspelbaarheid boven mijn hoofd. Geniale analytische skills van mijn kant zul je bedoelen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 29 minuten geleden zei haddock: Die van ons pareert al 14 jaar alle verkeer. Zelfs aan de provinciale weg waar we vroeger woonden en ze langs snelden. En hij kan vanuit stilstand zelfs n snel vogeltje op n dikke meter vangen, zelf gezien. Een kat hoort m.i. buiten, is n aso. Zonder de nega bijklank. Een hond hoort binnen, bij zn roedel, al had ie vast liever dat zn roedel lekker met m buiten woonde. dehondenman Mijn Socrates is eigenlijk een hond moet ik concluderen. Verpakt in een kattenlijfje. Altijd binnen, altijd bij mij. En de grootste sprong die hij maakt is naar zijn voerbakje. HetSocratesvrouwtje. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Mijn zus had zo’n kat, n Siamees. Fitti, naar Emerson Fittipaldi, favourite coureur van ons. Heerlijk dier. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Nou, Quinn, jij hebt de beurt gekregen, krijgen we er nog eentje? Niet te scifi/horror wat mij betreft, maar wie ben ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ik was ‘m alweer. De eerste drie vrouwen in de ruimte. Waar kwamen ze vandaan (land) en wanneer gingen ze ongeveer? Wel scifi geen horror Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 China. Rond 2000. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Heeej! Hoe later op de avond… Maar nee. Veul eerder. En het land klopt ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Oh ja en ze kwamen niet allemaal uit hetzelfde land. Twee ervan wel. Eentje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden