Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 (bewerkt) dank je @Cleo66 ' weet je ik probeer zoveel mogelijk vanuit mijn eigen gevoel ' gedachten en ervaringen te delen . Mijn eigen weg die ik bewandel en nog lang niet thuis gekomen ben . Heb veel geleerd en leer nog steeds ' maar dat is ook met dank aan jullie allemaal hoor 'mijn behandelaar de AA en mijn lieve sponsor . Ik hoef het niet alleen te doen alleen vind mijn brein het allemaal beetje anders . 2 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Zo spelletjes zijn bijgewerkt ' boerderij van hayday mijn puber ligt te snurken op de bank ' ik ga naar bed zal hem vragen of hij nog naast mij wil liggen . onee we stonden in negeer mode . Ach does lief lieke .. Truste alll . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Mannen zijn grote kinderen. Net als vrouwen. En van kinderen heb ik vandaag wel even genoeg. Gisteren. O well, ik ga slapen. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Hier ook al een tijdje wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 En goeiemorgen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 4 uur geleden zei Bor: Ik ben alweer op en jij moet nog slapen @Quinn? Heb je de hele nacht zitten doorhalen of iets? Ja, doorgehaald. Straks telefoon van psych als het goed is, dus nu extra sterke koffie. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden