ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goeiemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goedemorgen @ikkanhet. Dit is een hele vroege opening van de dag. Jammer dat het slapen niet lukt. Weer nachtmerries? Voor alle frummers een top zondag toegewenst. Ik ga zo weer mijn bed in. Pijnmedicatie vergeten in te nemen en nu gestraft. Pillen (gereguleerde afgifte) gekauwd, gaan ze wat eerder werken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goedemorgen @Zbb! Wat brengt jou zo vroeg op het dagdraadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Ik ben nog aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Kwartiertje nog en dan ben ik klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 9 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen @ikkanhet. Dit is een hele vroege opening van de dag. Jammer dat het slapen niet lukt. Weer nachtmerries? Voor alle frummers een top zondag toegewenst. Ik ga zo weer mijn bed in. Pijnmedicatie vergeten in te nemen en nu gestraft. Pillen (gereguleerde afgifte) gekauwd, gaan ze wat eerder werken . Nee dit keer piekeren. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Ik ga mijn best doen. Geef jij het slapen ook nog een kans? Zet anders een kopje kamillethee (supertip van @Tatum). Kun je rozig je bed weer in. Denk aan leuke dingen en probeer de verdrietige gedachten tijdelijk te parkeren. Slaap ze! ikkanhet en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 15 minuten geleden zei Zbb: Kwartiertje nog en dan ben ik klaar Nou slaap lekker dan voor zodadelijk. Wat voor werk doe je? In de zorg? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 (bewerkt) kijk * naar gisteren 28 februari 2021 bewerkt door moderator Schuttingtaal Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 10 minuten geleden zei Maja: Nou slaap lekker dan voor zodadelijk. Wat voor werk doe je? In de zorg? Ik werk in de binnenvaart,wij voorzien van die grote container zeeboten van brandstof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 8 minuten geleden zei Vocatus: kijk gvd naar gisteren Hoi vocatus,ik las dat je terug gevallen was. drink straks een flink glas water,dan ben je morgen misschien wat minder brak. heb je al een plan voor als je straks wakker word? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 31 minuten geleden zei Maja: Ik ga mijn best doen. Geef jij het slapen ook nog een kans? Zet anders een kopje kamillethee (supertip van @Tatum). Kun je rozig je bed weer in. Denk aan leuke dingen en probeer de verdrietige gedachten tijdelijk te parkeren. Slaap ze! Ik heb geluk dat ik alle tijd heb dus ik rommel maar wat aan en slaap straks wel een keertje. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 1 uur geleden zei Vocatus: kijk gvd naar gisteren Zal ik doen. Je hebt dronken, zo schrijf je op je eigen draad. Balen, maar niet het einde. Drink een paar glazen water. Ga naar bed en teken in voor een droge dag. Nieuwe dag, nieuwe kansen. Jij beslist. Dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Ik ben best trots op mezelf heb gisteren en nog geen goede dag maar heb me er kranig doorheen geslagen. rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Knap gedaan @ikkanhet! Houd deze flow vast. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 2 minuten geleden zei Maja: Knap gedaan @ikkanhet! Houd deze flow vast. Dat ben ik zeker van plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Zo even lekker online gewinkeld bij de action, woensdag ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 3 uur geleden zei Vocatus: kijk gvd naar gisteren Niet het einde van de wereld. Vandaag gewoon weer ertegenaan gaan.... Zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goedemorgen. Zet 'm op allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goedemorgen allen. Nou mijn oudste dochter sliep vannacht bij me, ik sta nu op met een lichte hoofdpijn en droge mond of ik een lichte kater heb ofzo wat niet kan en heb gister super veel water en thee gehad. Nou ja ik denk dat we ( ik) mijn rijangst maar eens aanpakken en ik erop uit ga met de meiden, zal er toch eens aan moeten geloven. @ikkanhetheb ik gister ook gedaan kan het vandaag ophalen, ben benieuwd of de bestelling compleet is gister ook een avond foto’s uitgezocht en geslecteerd, mijn jongste dochter hangt niet eens in mijn huis nog Nou ik hoor kinderstemmen maar lekker vroeg ontbijten denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Een hele goede morgen allemaal. Vriend slaapt nog. Hier al twee beschuitjes en een gekookt ei op. Erg mistig buiten, maar de zon wil er wel doorheen piepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 5 uur geleden zei Vocatus: kijk gvd naar gisteren Ik las het al dat het mis is gegaan heb je gister dan toch drank gekocht? Wat jammer. Weet je ook wat je triggerde om het te doen? Hoop dat je nu niet teveel brak voelt, straks maar lekker even naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Voorzichtig je rijangst aanpakken hoor. Klein stukkie @Fabienne1985. Successen stapelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Ja ik heb het afhalen op woensdag gezet @Fabienne1985 omdat ik dan toch.in de buurt van de action moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden