Spring naar bijdragen

zaterdag 6 februari

Yana

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :) 

@ smaragd blij dat je weer wat positiever bent. 

Zo hier alle 3 de kids vandaag plus een vriendinnetje druk dus. Ondertussen heb ik verse tomatensoep gemaakt hmm zo lekker, kostte ook geen fluit 1,40 een vers pakket. De jongste ligt nu lekker te tukken en ik heb de oudsten naar buiten gegooid hihi, kon ik even opruimen, stofzuigen en dweilen. 

Gister nog een heel gesprek met VNN gehad, ze waren me vergeten te bellen dus zelf gebeld. Het lijkt ze idd beter dat ik niet intern ( opgenomen wordt) maar thuis het doen, sta daar ook wel helemaal achter zo kan ik wel bij de kinderen blijven en het gaat opzich ook wel goed met niet drinken. Vanavond krijg ik visite ( mijn “vriendje”) komt dit weekend logeren. Ik ben heel benieuwd hoeveel sneeuw er nu gaat vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook net een stuk langs de ijssel gelopen. van kade tot dijk aan de overkant 1 grote watermassa. maar de kade

is nog niet overstroomd, wat in het verleden een bijna jaarlijks teerugkerend fenomeen was. toch altijd imponerend

al dat langsstromende water en de schepen om tegen op te kijken ipv er op neer kijken.

meteen ook driuk met wandelaars net als wij.

@Quinn, ja joh er is meer dan alleen brinta.  hoewel ik toegeef dat musashi wel erg ruimdenkend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Harp:

ind ik wel meevallen eigenlijk. Wel wat van die zogenaamde 'vergeten groenten' die al lang niet meer vergeten zijn natuurlijk, maar als je weleens op een markt komt en niet alleen bij de plaatselijke supermarkt zijn die echt niet bijzonder meer hoor

Tja vooral seizoensgroenten eigenlijk, die nu, bij ons nog te oogsten zijn (buiten granaatappel, gember en Citroen uiteraard maar dat zijn dan ook geen groenten :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Harp:

Als ik me niet heel erg vergis woon jij in de stad van de jaarlijkse Boekenmarkt. Dat is een klein uurtje fietsen in noordelijke richting voor mij. :-)

dan zit jij volgens mij in het stadje waar ik 15 jaar geleden in de verslavingskliniek zat... mooi compact centrum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

Bedankt @Musashi en vis past nergens bij. Ik ben aardappelen aan het bakken. Met schnitzels, uitjes, champignons. Stoofpeertjes salade met schapenkaas en walnoten erbij. En ijs toe, want daarom. 

niet veel gewoner dan dat van musashi, vind ik. maar 't klinkt allemaal niet onaangenaam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei adri02:

Klopt helemaal @Kohtje, inderdaad ook zonder hulpmotor, en ook woonachtig aan (nu bijna in) de IJssel. Als ik dit zo lees, valt het op dat wij simpele boertjes langs de IJssel tenminste nog op eigen kracht fietsen.

'ben wel simpel maar geen boertje. weinig verstand van plattelandsleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @Kohtje

"niets, quinn, werkelijk niets is een excuus en/of het waard om te gaan drinken als je met drinken problemen hebt en/of krijgt."

Nee. En het stomste is dat ik dat natuurlijk heel goed weet. Het voegt niets toe, maakt niets beter, lost uiteindelijk niets op. Maar de vriend die tijdelijke stilte in je hoofd aanbiedt, die is zo verleidelijk. En verleidingen zeg ik zelden nee tegen. Maar deze is vals. Verzoekingen, zegt het grote boek.

@Musashi ik kook vandaag met wat mijn vriend in de koelkast heeft liggen, altijd spannend wat het wordt, omdat hij geïnspireerder inkoopt dan ik.

Als ik ga drinken, heb ik morgen weer koppijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...