Spring naar bijdragen

Dennie, nieuw hier

Dennie1

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Dennie, 37 en nieuw hier op deze forum.. 

Helaas ben ik verwikkeld in een scheiding, dit heeft weinig te maken met mijn drankverslaving, maar mijn drankbverslaving heeft erg veel te makwen met mij..

Hopelijk tref ik hier mensen die mijn gevoel kunnen delen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry allemaal, beetje een verlate reactie van mij.. Zit momenteel midden in de scheiding en kost me veel moeite om alle tijd/aandacht naar behoefte te verdelen..

Ik red het maar slecht zonder een drankje op een dag.. Vind ik zonde, omdat ik er ook op eigen kracht, 5 weken afgebleven ben..

Ik ben afgelopen periode van een jaar of 8, wel zeker ook 8 fases teruggevallen op de alcohol.. Het niet kunnen delen van je verdriet en pijn, noem het maar een gemakkelijke pijnstiller.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Dennie1:

Sorry allemaal, beetje een verlate reactie van mij.. Zit momenteel midden in de scheiding en kost me veel moeite om alle tijd/aandacht naar behoefte te verdelen..

Ik red het maar slecht zonder een drankje op een dag.. Vind ik zonde, omdat ik er ook op eigen kracht, 5 weken afgebleven ben..

Ik ben afgelopen periode van een jaar of 8, wel zeker ook 8 fases teruggevallen op de alcohol.. Het niet kunnen delen van je verdriet en pijn, noem het maar een gemakkelijke pijnstiller.. 

Mogge @Dennie1 Door de alcohol kan je situaties waarschijnlijk ook niet goed inschatten. Zeker als je met grote veranderingen/problemen te maken hebt of krijgt is nuchter zijn nog meer belangrijk. Ga er zonder drank in dan ben je veel sterker. 

Sterkte met alles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...