Dennie1 Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Hoi, ik ben Dennie, 37 en nieuw hier op deze forum.. Helaas ben ik verwikkeld in een scheiding, dit heeft weinig te maken met mijn drankverslaving, maar mijn drankbverslaving heeft erg veel te makwen met mij.. Hopelijk tref ik hier mensen die mijn gevoel kunnen delen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Hoi dennie ' allereerst welkom op het forum . Kan je een beetje vertellen wat je doel is ' waar je nu staat buiten je scheiding om. Je schrijft over drank verslaving . Wat houd dit in voor jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Hey Dennie. Welkom en de rest. Vervelend, de situatie waar je nu in zit. Hoe red je het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Hey Dennie. Welkom! Ben je al gestopt met drinken? Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Dennie, vertel eens iets meer. Hier kun je alles kwijt. Wij zijn allemaal verslaafd of verslaafd geweest.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 @Dennie1, ben je er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjir Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennie1 Geplaatst 8 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2021 Sorry allemaal, beetje een verlate reactie van mij.. Zit momenteel midden in de scheiding en kost me veel moeite om alle tijd/aandacht naar behoefte te verdelen.. Ik red het maar slecht zonder een drankje op een dag.. Vind ik zonde, omdat ik er ook op eigen kracht, 5 weken afgebleven ben.. Ik ben afgelopen periode van een jaar of 8, wel zeker ook 8 fases teruggevallen op de alcohol.. Het niet kunnen delen van je verdriet en pijn, noem het maar een gemakkelijke pijnstiller.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2021 Deel maar hier,je verdriet en pijn ik beschouw ons hier een beetje als een virtuele familie, waar wel wat veel verloop is. Maar je wordt gelezen♥ drank stilt geen pijn, verdooft even en versterkt daarna juist. (ervaringsdeskundigen hier☺) delen = helen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 9 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2021 19 uur geleden zei Dennie1: Sorry allemaal, beetje een verlate reactie van mij.. Zit momenteel midden in de scheiding en kost me veel moeite om alle tijd/aandacht naar behoefte te verdelen.. Ik red het maar slecht zonder een drankje op een dag.. Vind ik zonde, omdat ik er ook op eigen kracht, 5 weken afgebleven ben.. Ik ben afgelopen periode van een jaar of 8, wel zeker ook 8 fases teruggevallen op de alcohol.. Het niet kunnen delen van je verdriet en pijn, noem het maar een gemakkelijke pijnstiller.. Mogge @Dennie1 Door de alcohol kan je situaties waarschijnlijk ook niet goed inschatten. Zeker als je met grote veranderingen/problemen te maken hebt of krijgt is nuchter zijn nog meer belangrijk. Ga er zonder drank in dan ben je veel sterker. Sterkte met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2021 Sterkte. En zonder alcohol kun je opeens de zon even waarnemen.... Blijf maar schrijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden