Spring naar bijdragen

Mijn verhaal over/ voor mij

Musashi

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...

Ooh dat vind ik echt lief om te vragen! ❤️ Het was een geweldige dag, dat zeker, in de eerste plaats zeker voor mijn dochter en ook voor de genodigden.  En het weer viel al bij al nog goed mee. Ook tijdens het feest had ik wel nog enorme stress, er voor zorgen dat iedereen het fijn had. Dat heeft me zeker wel gesloopt en ook alle emoties die de revue passeerden, hebben z’n tol geëist. Gelukkig hadden we zoveel eten dat ik al drie dagen niet meer heb moeten koken, dat scheelt wel om nu rust te pakken 😅. Qua alcohol heb ik het zeker niet droog kunnen/ willen houden, dat hoefde voor mij ook niet perse. Maar het voelt nu wel of ik in een andere levensfase ben terecht gekomen waar alcohol zo min mogelijk in thuis hoort. Maar zo’n goed feestje op zijn tijd, ach ja het heeft bij tijden ook wel wat. Toch inderdaad nog blijer dat het achter de rug is ook en nu even rustig verder kabbelen en me niet weer hals over kop en te fanatiek in iets nieuws storten. Dat is al een uitdaging op zich 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als ik dan echt heel eerlijk ben naar mezelf en naar het forum toe, baal ik er stiekem ook wel echt ontzettend van dat ik het dan toch ook weer niet zonder kan/wil/doe en voelt het voor nu toch ook weer zo iets als rechtkrabbelen.🙃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Een groot deel van mijn alcoholvrijere leven is toch wel de bewustwording van de negatieve impact van alcohol op mijn lichaam en geest vs de weldaden van andere dranken zoals citrussappen (met himalayazout) en diverse kruidentheeën. Zo leer ik mezelf om me beter te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...