Spring naar bijdragen

Sjir


Sjir

Aanbevolen berichten

Alles meer dan goed hier. Nog steeds standvastig, maar altijd op mijn hoede. Weekend is aangebroken. Voor mij qua drank niks bijzonders aangezien ik elke dag een halve fles wijn dronk. Alleen met 'speciale gelegenheden ' geen grenzen. Voor jou is het weekend wel een trigger dacht ik, dus blijf scherp maat.

Sterkte weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij idem, weekend is moeilijk. Dan was 1 fles wijn per dag voor mij ‘redelijk goed bezig’, vaak werd het meer met apero etc. Door de week probeerde ik te beperken tot een halve fles, werd soms ook wel geleegd. Bij ‘speciale gelegenheden’ alle remmen los. Nu zo’n zin in rood wijntje bij lekker Italiaans eten...moeilijk moeilijk...doe mijn best/ hoop dat het lukt!!!! Wat moet ik doen om van mijn eten te genieten zonder gevoel te hebben dat ‘er iets mist!?!?’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou van het idee proberen af te stappen dat je iets mist,maar das gemakjelijker gezegd dan gedaan.ik zou dan denken aan het wrange gevoel dat wijn me gaf maar ik ben dan ook een bierdrinker.bij het avondeten dronk ik nooit wat,ervoor en erna genoeg.

ik ben heel veel aan het eten nu (16 dgn niks gehad) hopelijk blijft dat niet,zou jammer zijn als er dalijk een andere verslaving voor in de plaats komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Musashi:

Bij mij idem, weekend is moeilijk. Dan was 1 fles wijn per dag voor mij ‘redelijk goed bezig’, vaak werd het meer met apero etc. Door de week probeerde ik te beperken tot een halve fles, werd soms ook wel geleegd. Bij ‘speciale gelegenheden’ alle remmen los. Nu zo’n zin in rood wijntje bij lekker Italiaans eten...moeilijk moeilijk...doe mijn best/ hoop dat het lukt!!!! Wat moet ik doen om van mijn eten te genieten zonder gevoel te hebben dat ‘er iets mist!?!?’

https://www.theeliefhebbers.nl/serveer-eens-thee-bij-je-diner/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei bumperjim:

Eigenlijk echt erg eigenlijk ja, ik als Japan en theeliefhebber, denk zelfs aan een cursus theesommelier...op zo’n momenten is er toch echt wel een tunnelvisie hè!? Ben erdoor geraakt, nu aan de relaxthee... dankjewel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb heel lang gewacht tot ik aan de 0,0 ging. Het lijkt er te erg op, maakt de kop in de war. Tegenwoordig kan ik er wel wat mee maar tis vaak een teleurstelling. Thee stelt niet teleur, thee is gewoon thee. 0,0 bier is net geen echt bier, zit je toch stiekem te vergelijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Pinkman:

Dankjewel. Leuke comedy gezien met de twee oudsten. Wat een geslaagde avond zo. 

Ben jij er al over uit wat je met alcohol vrij bier kan en of wilt?

 

Denk dat ik eerst maar eens zo lang mogelijk van de verzamelnaam bier wegblijf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Pinkman:

Ik ga vanavond een Alfligem 0.0 blond proberen bij een leuke film die hen ik nog niet gehad. Maar nog eens ik heb niet het verlangen naar het echte bier.

Affligem 0.0 had ik een sixpack van in de koelkast. Ach ja tis nat. Zo gauw je denkt dat het een belgisch bier moet voorstellen raak je teleurgesteld. Ik heb liever een drankje dat Zelf iets is, als je begrijpt wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad  fijn dat je jezelf kan belonen  in de vorm van uitgespaarde  geld  .

Hier is het fijn  dat ik alle financiën  nu op orde en overzicht  heb deze ben ik periode  kwijt geweest en wist niet meer hoe  of wat het eerste  te moeten  betalen.

Heb  nu zelfs  een bedragje achter  de hand voor evt  dingen  ..

Ik heb afgelopen  kerst met de einde jaars uitkering een aantal luchtjes  gekocht  .

Maar mijn grootste cadeau aan mijzelf  was de half jaar nuchterheid    een tatoeage  op mijn arm de namen van mijn kinderen in een vorm van een hart verweven  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...