Spring naar bijdragen

Sjir


Sjir

Aanbevolen berichten

Gistermiddag had ik heel even zin in een speciaalbiertje maar die lust was zo weg.heb meer moeite met de e-sigaret.maar ik weet als ik die pak dan drink ik ook weer zo,dus gewoon stug doorzetten en op mn zoethout blijven knauwelen.

overall valt het wel wel mee gelukkig (gaat te gemakkelijk als ik andere verhalen lees) dus ben wel een beetje bang voor een terugval maar ben er niet mee bezig.

Heb het nu druk met de voorbereidingen op de grote kap in het bos dus spanning genoeg haha.

met het werk wat daaruit voortkomt verdien ik niks behalve warmte voor de kachel maar ik kan wel veel lege tijd die invullen,en uiteraard de fysieke inspanning die zich zou moeten vertalen in een nog stevigere basis voor een normaal ritme.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pc Game computer gekocht om de lege uurtjes savonds (als er weer eens niks op tv is en geen zin heb om een boek te lezen) te verdrijven.Was wel een grote aankoop (€500) dus veel wikken en wegen vergelijken en opzoekwerk. Maar daarmee heb ik ook weer veel tijd verdreven en mn gedachten met wat anders bezig gehouden.Als ik het spel heb wat ik wil gaan er veeeel meer uren inzitten.Dan zal het vrouwtje wel gaan sputteren haha.

Om de dag een flinke wandeling met mn boxer (frits) van +-10-15 km gaat ook lekker veel tijd inzitten en doet heel goed! Gisteren was een super mooie dag en ik was helemaal nat van het zweet.Leuk om te zien dat ik met mn verslaafde Alcohol en wiet vrienden gewoon contact heb maar  geen drang heb (tot nu toe) om te drinken.zelfs 1 vriend die net zo zwaar drinkt dan ik deed wil mee gaan wandelen!

mn bierbuik is aan het slinken ben al 3à4 kg kwijt,op naar die platte buik!dat is nog een lange weg maar wel een gesteld doel waar ik heel trots op ga zijn mocht me dat lukken (snel die zwembaden open!!!!!)

De drankjes van mushashi ga ik in de zomer proberen .want  ik ben het bangste voor de mooie warme dagen met evt terrassen open en lang licht met gezellig buiten zitten en minder/niet goed kunnen slapen met de warmte,maar ook door die periode moet ik nuchter heen.Voor nu is de rooibos thee afdoende en ik zondig met blikjes fanta dat moet er nog uit maar ja die beloningsfactor hè....komt goed niet alles in eens!

zo weer even mn gedachtegang neergekalkt.op naar vandaag!

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

58dgn nuchter
Nog niet goed:

Nog erg moe door de dag en prikkelbaar en nog altijd een dof gevoel in mn kop. ik merk aan mezelf dat ik iets zoek om weer te kunnen misbruiken,dus ik ga voorzichtigere doen met fanta,lolly’s en ijsjes e.d. geen interesse hebben in 0.0 producten na lezen van discussie daarover.

wat ik niet mis:

het bedrijf alcohol...supermarkt kratten halen/brengen,glasbak,pmd zak met blikken het alleen in de garage staan hijsen.

in de auto kunnen stappen zonder na te denken dat ik strafbaar ben.naar familie kunnen gaan zonder dat mn vrouw zegt dat ik uit mn poriën ruik en dat het echt niet mn adem is na tanden poetsen.niet meer schuldig voelen over gebruik.ademhaling niet de hele tijd zelf aan het regelen.pijn op de borst (stuk minder).slaapritme.

Vervelend:

na lekker gewerkt te hebben in het bos dat er ieumand zegt en nou een lekker koud pilsje,want dat zou ik dan ook wel willen.

dat was het weer even.

goed bezig ouwe!

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...