niks Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 @Renaldo61ook in bijvoorbeeld dierenasiel zoeken ze vaak vrijwilligers. Wat @Lieke7777ook zegt, zoveel mogelijkheden. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 1 uur geleden zei Lieke7777: @Lika slaap lekker straks in je nieuwe huisje ' verder alles goed gegaan .? Ga nu slapen. En ja alles is goed gegaan. Nog veel (heel veel) op te ruimen in ons oude huis, maar dat gaat ook wel lukken. niks, nancy en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Lekker in je eigen bed in je nieuwe huis! Slaap lekker @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 6 minuten geleden zei niks: @Renaldo61ook in bijvoorbeeld dierenasiel zoeken ze vaak vrijwilligers. Wat @Lieke7777ook zegt, zoveel mogelijkheden. Honden uitlaten vragen ze hier in asiel ook .. misschien bij jou in de buurt ook ? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Ben ook moe, maar nog even wachten tot mini Niks haar meld. Emotioneel dagje, ik ben totaal niet gelovig. Toch heb ik vandaag zachtjes dank je wel gefluisterd, toen mini mij een mooie lach gaf. Slaap lekker allemaal. rapilos, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Waarschijnlijk kent mij niemand meer hier maar ik ben al meer als tien jaar geleden voor het eerst op deze site geweest. ik kwam hier toen om directe mogelijke antwoorden te krijgen en zo, tien jaar later zijn de inzichten wel gewijzigd, ik weet hoe ik ben en dat veranderingen niet snel vanuit mijzelf zullen komen, de standpunten van gewoon stoppen en je kunt het heb ik hier al vele malen gelezen, dat zeggen allen, maar echte confrontatie op een vernieuwende wijze nog niet, terwijl ik toch al mee als tien jaar meelees en af en toe meedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 2 minuten geleden zei Jopie: kan je een voorbeeld geven @herman0167 van een confrontatie op vernieuwende wijze die je zoekt? Hoi Jopie , jou naam ken ik van toen al, jij als genezen intussen, kan mij de geheimen als voorbeeld dan toch wel geven neem ik aan, wat moet doen en waar moet ik op letten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden