Lieke7777 Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Zo dat was hem dan... laatste stukje naar de uitgang .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 We hebben het allemaal heel goed gedaan deze maand. Lieve mensen allemaal gefeliciteerd met deze overwinning! Smaragd, Lieke7777 en Maja reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goed gedaan allemaal!! Zo een lang pact van een maand vond ik best eng, eerst maar dag voor dag dacht ik. Maar zeer goed bevallen! Was een fijne rit. @Tatum fijn dat je dit pact gestart bent Tatum, Maja en Lieke7777 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 @Smaragd, je hebt het zelf gedaan en zelf gehaald. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 13 uur geleden zei Manou: En een applausje voor de reisleidster @Lieke7777! Nou en of @Lieke7777, je hebt een indrukwekkende reis uitgestippeld. Klasse! en dankjewel @Tatum voor het starten van de decemberdraad! Bob en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 @Tatum bedankt voor het initiatief voor deze reis en ook veel dank aan onze geweldige reisleidster @Lieke7777. Ik heb genoten van onze reis en vind het echt jammer dat we terug zijn, ik vond het heerlijk om even “weg” te zijn. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden