ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Gaat redelijk Bor heb een rustig bijkom dagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Zojuist zei Bor: Waarom vraag je dat? Intresse ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 goeiemorgen frummers ik moet niks vandaag nou ja oranjekoek of dumkes kopen voor de visite en koken voor mn 3 vriendinnen dat heb ik ze beloofd kunnen zij de sauna en zwembad verkennen intussen maar de dag is lang en ik kan tussendoor lekker veel niksen of wandelen/fietsen/boekje lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 1 uur geleden zei Jopie: tja, maar tis geen noorwegen.... https://www.insito.nl/zweden/h_details.asp?rid=4&id=5662&hid=&cid=&vb= ik ken alleen zweden en finland van vakantie, maar was daar heel erg blij wat een overweldigende natuur, wat een stilte en zweden vond ik zo veel aandacht hebben voor alles en iedereen als ik je huisje vanbinnen bekijk, begin ik te watertanden, kwijlen eigenlijk. veel voorpret nog ff! en dan goeie reis alvast ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Valt wel mee Bor blijf vandaag lekker in mijn huispakkie. Mijn man doet het huishouden vandaag. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Raps, voor elke week 1. Je wordt er niet dik van hier☺ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Dus hij laat je rustig een dag zuipen en de volgende dag ruimt hij je puinzooi ook nog wel even voor je op??? Geef me je man eens even weer. Ik moet hem wat vertellen. Hahaha Bor taken zijn eerlijk verdeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Goedemorgen! @lady jane zit je in een huis met zwembad en sauna? @Cleo66 succes! @rapilos gefeliciteerd en nu door! lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Ik ben naar me broer gegaan om uit me binge te komen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 1 minuut geleden zei Zbb: Ik ben naar me broer gegaan om uit me binge te komen. Sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 (bewerkt) Geloof dat je man eens meer consequenties op je drinkgelag zal moeten zetten @ikkanhet . Ik vind dat jezo er wel wat luchtig en lachende er zo over doet .. sorry dat ik het zo zeg. 24 november 2020 bewerkt door Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Dan is het goed. Want dat kun je niet maken hoor. Dat gaat te ver dan. @ikkanhet Hij stofzuigt en dweilt ik kijk toe. Hij kookt ik eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Zojuist zei Zbb: Ik ben naar me broer gegaan om uit me binge te komen. Wat goed dat je hulpvraag gezocht hebt .. fijn dat je broer er op deze manier voor je kan zijn .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Geloof dat je man eens meer consequenties op je drinkgelag zal moeten zetten @ikkanhet . Ik vind dat jezo er wel wat luchtig en lachende er zo over doet .. sorry dat ik het zo zeg. Kan er slechts mee janken en gedane zaken nemen geen keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 (bewerkt) Heb geen bank overvallen heb 2 x gedronken op 63 dagen dus is geen ramp hoor. 24 november 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Ik zit ook met verbazing te lezen. Huispakkie, man doet het huishouden wel... Ik zou mezelf al schamen en het huishouden willen doen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Nee maar een lesje nederigheid naar jezelf toe en zelfreflexie kan geen kwaad om met jezelf de dag te evalueren zoals deze gisteren is gegaan .. je komt op mij over alsof je gisteren een leuk feestje gehad hebt ... lekker gedronken en vandaag lekker uitbuiken .. tot er weer een volgende keer is .. lady jane en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Zojuist zei ikkanhet: Heb geen bank over vallen heb 2 x gedronken op 63 dagen dus is geen ramp hoor. Dat bedoel ik ... gisteren heb je niet zomaar lekker sociaal gedronken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Op dit forum is het een ongeschreven regel dat je na een terugval/uitglijder opnieuw gaat tellen. Daar begint eerlijk zijn mee. En natuurlijk zijn alle droge dagen niet weg, die bewijzen dat je het kunt. Ooit hadden we hier iemand die begon met een zin, zoveel dagen min een, dat werden zoveel weken min .....x uiteindelijk had ze een heel schema over maanden, en snapte zelf denk ik wel dat het wat ongeloofwaardig werd nooit meer gezien. Iedereen mag het op de eigen manier doen en soms moet je ergens achter komen door niet leuke ervaringen. blijkbaar leren we meer van tegenslagen dan van successen. toch maar voor de succes gaan IKH! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 3 minuten geleden zei Lieke7777: Nee maar een lesje nederigheid naar jezelf toe en zelfreflexie kan geen kwaad om met jezelf de dag te evalueren zoals deze gisteren is gegaan .. je komt op mij over alsof je gisteren een leuk feestje gehad hebt ... lekker gedronken en vandaag lekker uitbuiken .. tot er weer een volgende keer is .. die dag bespreken we hier samen dat hoef ik hier niet uit de doeken te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 @lady jane wens je fijne dagen met je vriendinnen toe ... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 3 minuten geleden zei Lieke7777: Dat bedoel ik ... gisteren heb je niet zomaar lekker sociaal gedronken ... Heb ze niet geteld denk een stuk of zeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 12 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! @lady jane zit je in een huis met zwembad en sauna? @Cleo66 succes! @rapilos gefeliciteerd en nu door! appartement Niks, heerlijk voor jonge gezinnen ook. Onze kinderen kwamen er met zoveel plezier ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 6 minuten geleden zei niks: Ik zit ook met verbazing te lezen. Huispakkie, man doet het huishouden wel... Ik zou mezelf al schamen en het huishouden willen doen. Ik schaam me niet wij zijn hier getrouwd en doen het op onze manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Zojuist zei ikkanhet: Heb ze niet geteld denk een stuk of zeven. Zijn er toch 7 teveel als je een alcohol probleem hebt .. vooral als je hier in de ochtend al mee start . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden