ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Morgen ' werken vandaag heb geen zin . Maar ja zal toch moeten .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Ja gisteren teruggebracht donderdag komen ze weer .. nog 3 keer aftellen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zijn er hier trouwens meer uit Limburg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 33 minuten geleden zei Pinkman: Goedemorgen allemaal. Hoe oud zijn jouw kinderen @Lieke7777? Gisteren oudste 13 geworden andere 10 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 7 minuten geleden zei ikkanhet: Zijn er hier trouwens meer uit Limburg? Nope omgeving Rotterdam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Jammer was leuk als er iemand uit de buurt was, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 boh dan ben ik toch een oude doos met kids van 30 en 32. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Bor: In Limburg weten ze niet wat zuipen is blijkbaar Nou die Limburgers kunnen je nog wat leren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 wij limburgers vieren carnaval maar dan 10 dagen aan een stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 en ik kwam de eerste keer dronken thuis toen ik 11 was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 ga ff poedelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Bor: Kijk, dan zijn we er al he. Friezen worden nl niet dronken. woonde je dichterbij zou ik het je bewijzen dat je wel degelijk dronken wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Goedemorgen! Straks naar de kinderarts voor controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 nee niets helpend heb ik ook ff schijt aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Renaldo61: Goeiemorgen. Mooie foto @ikkanhet Van de poesjes? Die grijze was mijn. De andere broertjes en zusje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Ow van de Maas haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Bor: Wat bedoel je? Dat ik me klotuh voel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Dat ik voor de tweede keer in 62 dagen lekker de mist inga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Bor: Ben je aan het drinken, ja of nee..? ja kort maar krachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Bor: Oke! Zeg dat dan joh. Anders moet ik zo aan je trekken en dat is niet leuk. Maare waarom dat @ikkanhet denk gewoon omdat ik me klotuh voel amper geslapen, kort lontje en dan krijg je dat al snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Goedemorgen frummers, Beetje laat, klopt, maar mijn hond bedacht halverwege de nacht dat ze haar 'lekkertje' voor die dag nog niet had gekregen... Dat klopte, want ze had haar 'bordje' met gezond nog niet leeg... Afijn, we hebben het even uitgepraat, en zijn weer gaan slapen. Heerlijk uitgeslapen allebei, vervolgens bedacht ze dat ze het prakje toch nog maar even naar binnen zou werken En inmiddels is de koffie doorgelopen, de thee getrokken dus ik ben weer helemaal klaar voor de nieuwe dag. Ik heb overigens in alle westelijke provincies gewoond en ben uiteindelijk in oost Groningen neergestreken. En hier zal ik ook wel blijven denk ik ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 en.... helpt het ? Voel je je al prettiger nu? Lijkt me dat je je alleen nóg maar rotter gaat voelen door die rommel op de vroege ochtend. Zou je de rest maar niet beter door de plé spoelen en een eind gaan wandelen of fietsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Ik heb ook slecht geslapen. Heb ik meestal zondags op maandags. Ik weet ook niet waarom maar daarom hoef ik toch niet te gaan drinken? Dan zou ik elke maandagochtend aan de drank moeten @ikkanhet Bor we zullen altijd wel onze redenen hebben of bedenken toch, vindt nog dat ik het over het algemeen goed heb gedaan. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden