Spring naar bijdragen

donderdag 12 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik kan er ook beslist geen 1 nemen

ik krijg een  zulke zware bingen ,dan drink ik werkelijk waar 24/7 zelf als ik wakker word in de nacht om te plassen moet ik drinken. 
 

ook eet ik dagenlang helemaal niks meer

voordat ik me ogen goed open heb heb ik al gedronken,dat komt omdat ik er echt vreselijk ziek van word wat ik dan ze snel mogelijkmoet wegdrinken en dat gaat door totdat ik weer omval etc...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei SanMiquel:

Ellende nu is ook dat ik daar soms met verlangen aan terugdenk en ik zit dus ook echt op het randje nu

 

1 minuut geleden zei SanMiquel:

Ellende nu is ook dat ik daar soms met verlangen aan terugdenk en ik zit dus ook echt op het randje nu

Je moet ook vooral de negatieve gevolgen goed voor ogen houden. 
 

als ik drink is alleen de eerste dag fijn,zaad ik ziek wakker word zit ik gevangen in een binge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zbb en @SanMiquel heb veel respect voor jullie.

Jullie hadden het ook over drugs, is dat dan speed of coke? Niet dat ik dat ooit weer  zal gaan gebruiken maar niet doen, echt niet! Ook gedaan en dan kun je nog meer aan kwa drank, heel gevaarlijk.Dan kun je nog meer drank aan. combi benzo en drank is ook heel gevaarlijk althans voor mij, alle grenzen waren weg.

 Die benzo snap ik dan nog wel maar niet harddrugs, ja alles is harddrugs, weet het. hou jullie goed mannen. Ga nu echt uitloggen. Val slecht in slaap en als ik in slaap val moet ik eruit, net op het laatste moment, die diepe slaap. Maandag kan ik uitslapen, kijk er nu al naar uit. Fijn dat jullie delen en hier zijn, hou vol, als ik het kan, kan iedereen het, geloof mij maar. Jullie zijn ook voorbeeld voor mij hierin.Dank jullie wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

@Zbb en @SanMiquel heb veel respect voor jullie.

Jullie hadden het ook over drugs, is dat dan speed of coke? Niet dat ik dat ooit weer  zal gaan gebruiken maar niet doen, echt niet! Ook gedaan en dan kun je nog meer aan kwa drank, heel gevaarlijk.Dan kun je nog meer drank aan. combi benzo en drank is ook heel gevaarlijk althans voor mij, alle grenzen waren weg.

 Die benzo snap ik dan nog wel maar niet harddrugs, ja alles is harddrugs, weet het. hou jullie goed mannen. Ga nu echt uitloggen. Val slecht in slaap en als ik in slaap val moet ik eruit, net op het laatste moment, die diepe slaap. Maandag kan ik uitslapen, kijk er nu al naar uit. Fijn dat jullie delen en hier zijn, hou vol, als ik het kan, kan iedereen het, geloof mij maar. Jullie zijn ook voorbeeld voor mij hierin.Dank jullie wel!

Een disyner drugs smaragd

iets tussen cocaïne en xtc maar dan met een hele lichte flow

als het op is het op en klaar

daarna hoop ik er weer vierenhalve maand  nuchter op te teren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Zbb:

Een disyner drugs smaragd

iets tussen cocaïne en xtc maar dan met een hele lichte flow

als het op is het op en klaar

daarna hoop ik er weer vierenhalve maand  nuchter op te teren 

Vind ik heel gevaarlijk die drugs, is synthetisch, gebruikte mijn ex ook op het laatst in combi met wel 500 mg seroquel, geen normaal gesprek meer mee te voeren en heel agressief, niet zich zelf, daarnaast nog ritalin, Ad en meer, geen drank dat dan weer niet. die combi's  maken je geestelijk echt kapot. Voorzichtig aan. Nu log ik echt weer uit, raakte mij. Lijkt zo onschuldig maar is het niet. Snap je wel, ook San. nu echt die pc uit. Tot morgen, de Rust! hm:)

Snap je @SanMiquel pas wel op man, vind het echt enge dingen, door de ervaring van ex. Zijn hersenen zijn naar de kloten daardoor.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...