Spring naar bijdragen

Volledig ingestort tijdens fietsen


maxxie

Aanbevolen berichten

Ik ben 3 dagen gestopt met drinken, ik wilde een klein rondje gaan racefietsen en halverwege werd ik duizelig en had geen kracht meer om thuis te komen. Ik had echt genoeg gegeten.

Zou t kunnen dat de caloriën van alcohol toch gemist worden? Ik werd ook sngstig en dat ken ik van eerdere pogingen te stoppen. Het was erg onaangenaam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk maxxie dat het detoxen gewoon even alle energie vraagt
en misschien heb je nu meer aan rustig buiten wandelen?
Maar het kan ook je bloedsuikerspiegel zijn, lage of juist hoge
bloeddruk, of iets heel anders. Ik heb het nu nog wel eens.
Heel akelig, maar straks het gaat over. Volhouden met niet drinken
kan je uiteindelijk alleen maar goed doen. sterkte met de schrik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @maxxie welkom, weet niet hoeveel je dronk? Goed dat je al 3 dagen gestopt bent, zoveel inspanning kan teveel vergen van je. Teveel drinken is roofbouw op je lichaam/organen. Bloedvaten, nieren, lever, hart etc. En dan zonder alcohol zo een grote inspanning...

Denk zelf eerder dat het een bloeddrukdaling was, vergelijkbaar met een shock.Insulten ontstaan daar ook snel door. Maar kan van alles zijn, zou iig je bloeddruk/tensie laten meten. Daar kun je erg duizelig van worden. Maar goed wij zijn geen dokters hier, ben maar een simpele verpleegkundige. Kan ook dat je daardoor de angst ging beleven en dan kan het nog erger worden, ben zelf bekend met een angst paniek stoornis. Dan lijkt en is het 10 keer erger.

In detox moet je bv ook het wandelen alleen al opbouwen, niet voor niks.

Even een week rustig aan en dan opbouwen al naar gelang jouw lichaam dat trekt.

Sterkte en wel een goede vraag. 

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging naam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie. Ik drink al heel erg lang, 30 jaar, en 2 liter bier per dag. Ik kan nog wel aardig fietsen hoor, raar maar waar. Maar dit ging dus helemaal mis.

Ik heb 'snachts ook grote angst, zie af en toe lichtflitsen en voel kramp(jes) in mn benen. Op straat lopen durf ik nu niet, wat Lieke7777 zegt heb ik ook: ik ben gedesorienteerd, doodsbang, zwalk heel erg en het lijkt alsof ik dreig om te vallen. Ik ken dit gevoel wel vanuit mijn ervaring met een paniekstoornis. Dus dat dat weer weggaat dat geloof ik ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...