nancy Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Ja Jane, dat is de bedoeling ook van Wandersteine. Ik heb het nu ergens geregistreerd dat ik hem gevonden heb, komt uit Duitsland en via Texel nu bij mij. En nu moet ik die steen weer ergens neerleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Oh wat leuk he, ik zou er ook moeite mee hebben m door te geven, voelt toch wel een beetje zo, dat ie speciaal voor jou daar lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 zelf eentje verven en ergens leggen, een ideetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Als je er een van mij vindt mag je hem gewoon houden hoor @lady jane Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Mooi gedaan @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Mijn laatste aanwinsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Haha @Bor .. Zo maar eerst douchen ' hopen dat de zon snel weggaat wat een stofbende met die zon erin . Maar weer wat keitjes verven en vanmiddag de jongens halen ..nog 5 weekenden... en dan finisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Inderdaad we zijn vandaag al weer 3 weken verder dan de zitting .. Alleen heel irritant zitten we gewoon te wachten op het officiële verslag van de rechtbank had al lang binnen moeten zijn... vanuit dat verslag kunnen we wat stappen maken richting jeugdzorg .. mbt hoe we het plan presenteren mbt volledige terugplaatsing en overgang schoolmomenten. Ze gaan nu nergens mee accoord tot dat het document is verstuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Je hoeft ook niets te zeggen hoor @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 55 minuten geleden zei Yana: Als je er een van mij vindt mag je hem gewoon houden hoor @lady jane wow! alleen dit stilleven al. Kunst met een grote K. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 4 minuten geleden zei Bor: Zet de advocaat er maar op hoor. Voer de druk maar op. Dat document had je al lang moeten hebben. Al lang! Hebben we ook gedaan ' die ging er weer achteraan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden