ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 28 minuten geleden zei Bor: Vanaf Limburg meende ik? Dan is Friesland maar een stukkie..wel opschieten ik heb nog maar 3 kistjes bier. En ik kan snel als het moet dussuh... Dat is wel een heel eind ja..... jammer. Die kistjes waren geen probleem kon ook meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Moet ook bij gehaald worden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei ikkanhet: Moet ook bij gehaald worden hier. Bijgehaald ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 16 minuten geleden zei Descartes33: Prins Pils noemden we hem vroeger toch? @ikkanhet Heb weleens vaker gemerkt (bij AA) dat de terugval van een ander een trigger voor de een kan zijn. Let dan vooral op de wat hier ook gedeeld wordt namelijk de ellende, spijt, verwarring. En jij bent zo goed bezig (jekunthet!). Het is het duiveltje dat dan weer vertelt dat het allemaal best leuk is. Maar dat is het niet. Liefs. Ja weet er alles van maar soms is de zin sterker dan het verstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Lieke7777: Bijgehaald ? Bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ga je bijhalen dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Laat het bijhalen inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 En wat ga je ermee doen dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Dat lijkt me voor de hand liggend. Ga er niet de bloemen mee vol gieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ach mijn plantjes hebben vaak genoeg cola Vodca gehad hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goedemorgen, Ik ben 33. Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zal ik dan maar de bob blijven vandaag ? Heb net geproost met een antabuse smaakt wel lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Zal ik dan maar de bob blijven vandaag ? Heb net geproost met een antabuse smaakt wel lekker hoor Ja ben jij maar de Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 3 minuten geleden zei Lieke7777: Zal ik dan maar de bob blijven vandaag ? Heb net geproost met een antabuse smaakt wel lekker hoor @Lieke7777 ik bob vandaag met je mee. Zit lekker aan de thee Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Heb al een aantal glazen cola light weg maar straks een theetje hmmm moet ook lukken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bor: Wat wil je mij nou eigenlijk vertellen? dit voelde te kwetsbaar tussen deze kroeggesprekken in 2 november 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 3 uur geleden zei Bor: Tsja je kan zuipen of je kan het niet. Wat hem dat betreft doe je je naam geen eer aan. @ikkanhet Nu wel dus, uitdaging geaccepteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei ikkanhet: Nu wel dus, uitdaging geaccepteerd Proost dan maar .. ben je al begonnen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) Nee maar ga het nu wel doen ben al over één uur alles aan het eten wat los en vast zit maar werkt en helpt nu niet. Morgen weer beter... proost @Bor 2 november 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 @ikkanhet waar is je noodplan gebleven die je gemaakt hebt met je man ? Wandelen ' tuincentrum ? Je klonk zo positief na je laatste misstap .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Mijn man is er niet, ben alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Dan ga je alleen een blokje om ''tis droog .. " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Jeetje @ikkanhet (dus toch niet kennelijk, helaas), die beslissing is wél heel erg snel gemaakt. Je had kennelijk maar een heel klein duwtje nodig om jezelf een goed excuus te geven om weer te drinken. Blijf je wel weer je droge dagen doortellen, net als de laatste keer? Volgens mij hou je jezelf dan een beetje voor de gek. Bel je man anders even, misschien kan hij je nog op andere gedachten brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 7 minuten geleden zei Bor: Nou maak het verschil. Of durf je dat niet? Ik bescherm wat kostbaar is voor mij. Nu door uit te loggen en buiten de storm te gaan trotseren. Beter voor me. elisa72 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Bor: Huh? Ze zegt proost en maakt een blikje bier open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden