nancy Geplaatst 24 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2020 2 uur geleden zei knakker: Kijk, als die ene persoon zich nou wanstaltig heeft gedragen is het tot daar aan toe, maar dat is hier niet het geval. Ohh?? Bepaal jij dit? Een aantal van ons denkt hier dus echt anders over. Sorry Knak, maar je zit hier echt fout. Maar goed, over tot de orde van de dag. En aangezien het al laat is: slaap wel allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2020 Net zomergasten gekeken, mooi dat gedeelte waarin het over alcohol gaat, dat hij (ILP) toen hij stopte met drinken zijn identiteit kwijt was. Ook stukje van docu over Louis Theroux over alcohol, had die docu paar jaar geleden ook gezien, geloof aantal van hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2020 Met mn oudste zoon gekeken trouwens, mooi om samen te kijlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 5 uur geleden zei knakker: Zozeer dat ik mij nu serieus afvraag of het niet een goed moment is om maar eens op te stappen hier. Nee dat ga je niet doen, dan maar wat afstand een paar dagen. Heb ik ook gedaan, las het en dacht er het mijne van. Vind het zelf heel naar om over iemand te praten als degene er zelf niet meer is(aanwezig) maar goed, dat ligt dan weer aan mij. @Renaldo61 mag hier ook zijn. Hoeft geen eenheidsworst te worden hier. Snap deels zijn eenzaamheid wel, verlangen en het kan een trigger zijn. Ja de 1 heeft het bij dit , de ander bij dat. Onmogelijke liefdes, dat heb ik hem ook gezegd een paar dagen geleden, en pijn gedaan door, zijn mijn inziens hele normale zaken om hier neer te zetten en te delen, mag/kan dus niet hier volgens sommige mensen, gewoon blijven doen hoor! Doe ik ook. Natuurlijk denken sommige mensen hetzelfde, zijn bijna altijd dezelfde mensen maar goed, erover heen pissen was een goede bewoording van iemand , zo is het wel en heel gemakkelijk. Iemand gaat niet voor niets meerdere malen in opname en mensen hebben soms ook niet voor niets meerdere malen een terugval. Je zou denken dat daar wat respect voor zou zijn, soms niet dus. Maar goed het hoeft hier ook niet perfect te zijn. Snap wel dat mensen hierdoor niet meer komen of afstand nemen. @knakker @fleurtje , snap jullie , doe het ook steeds meer, terwijl het een heel helpend forum is en kan zijn. We schieten allemaal weleens uit de bocht, als het je teveel doet is het beter wat afstand te nemen, doe dat nu ook meer. Bevalt goed. Fijne dag allemaal, ga zwemmen, ik mag om 7:45. Gaat goed met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 6 uur geleden zei knakker: Ik vind dat ook spijtig. Doorgaans vind ik het hier een prachtforum waar iedereen met zijn al dan niet duidelijke sores kan rekenen op brede steun. Maar eens in de zoveel tijd laait er ook ineens iets venijnigs op hier. Ik kan daar slecht tegen. Zozeer dat ik mij nu serieus afvraag of het niet een goed moment is om maar eens op te stappen hier. Ik denk dat het venijn wat dit specifieke geval aangaat volledig te maken heeft met of je man of vrouw bent, en of je vervelende ervaringen hebt hiermee. Sommigen krijgen een rode waas voor de kop hiervan, de vrouwen bij mij thuis bv. Venijn betekent dat er een gevoelige snaar geraakt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden