Spring naar bijdragen

Huiskamer 19 juli 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

goedemorgen, ik wens ook voor iedereen zonder zorgen. knap dat het je lukt op dat tijdstip. iedereen ligt blijkbaar nog te slapen of aan de wandel met dit lekkere weertje.

leuk je wer eens te zien. gaat het een beetje, behalve die geitenkaas dan. je kunt het ook misbruiken ik zeg altijd komt door de medicijnen. dan is alles geoorloofd 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dikkie:

goedemorgen, ik wens ook voor iedereen zonder zorgen. knap dat het je lukt op dat tijdstip. iedereen ligt blijkbaar nog te slapen of aan de wandel met dit lekkere weertje.

leuk je wer eens te zien. gaat het een beetje, behalve die geitenkaas dan. je kunt het ook misbruiken ik zeg altijd komt door de medicijnen. dan is alles geoorloofd 

 

ik ben zo ziek misselijk raar hoof vrselijke trillingen spierpijn denk dat il knettergeg word vieze reuk in neus hyper nerveus  ikmred het niet asjeblief antwootd  wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen. Het is inmiddels 26 maanden geleden sinds ik mijn laatste benzo geslikt heb (clonazepam) . Het gaat gelukkig al stukken beter maar heb toch nog aardig wat klachten. Ik ben in het algemeen nog altijd erg angstig, pijnlijke spieren, sneller vermoeid door vele prikkels. Ik ben 2 maanden terug ook gestopt met de antidepressiva, citalopram 20mg. Dat heeft mij ook wel een terugslag gegeven. Elke maand zit er weer vooruitgang in en dat geeft mij enorme hoop en moed. Het is een lange weg geweest, maar het is het absoluut waard geweest. 

Succes en sterkte aan iedereen die dit ook moet doorstaan. Houd vol!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Wilhelmina:

ik ben zo ziek misselijk raar hoof vrselijke trillingen spierpijn denk dat il knettergeg word vieze reuk in neus hyper nerveus  ikmred het niet asjeblief antwootd  wilhelmina

dat van die vieze geur in mijn neus had ik ook @Wilhelmina. vreselijk. kan het ook niet beschrijven. dat is nu weg. hoever ben je en waarmee diazepam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Cura:

Goedenmorgen. Het is inmiddels 26 maanden geleden sinds ik mijn laatste benzo geslikt heb (clonazepam) . Het gaat gelukkig al stukken beter maar heb toch nog aardig wat klachten. Ik ben in het algemeen nog altijd erg angstig, pijnlijke spieren, sneller vermoeid door vele prikkels. Ik ben 2 maanden terug ook gestopt met de antidepressiva, citalopram 20mg. Dat heeft mij ook wel een terugslag gegeven. Elke maand zit er weer vooruitgang in en dat geeft mij enorme hoop en moed. Het is een lange weg geweest, maar het is het absoluut waard geweest. 

Succes en sterkte aan iedereen die dit ook moet doorstaan. Houd vol!! 

dank je @Cura, hoe heb je de citalopram afgebouwd, man wat zijn er vele soorten dat heb ik nooit geweten. in hoeveel tijd afgebouwd en in welke stappen. en had je die klachten ook tijdens het stabiliseren of waten ze toen anders. en wat was je laatste stap. wat een vragen he. maar je komt hier niet vaak iemand tegen die is afgebouwd. je bent dus nog wel een behoorlijke tijd aan de ad geweest toen je van die pam afwas. was die afbouw net zo moeilijk voor je?

jij moet wel een sterke doorzetter zijn dat het je toch maar al zolang gelukt is:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Dikkie:

dank je @Cura, hoe heb je de citalopram afgebouwd, man wat zijn er vele soorten dat heb ik nooit geweten. in hoeveel tijd afgebouwd en in welke stappen. en had je die klachten ook tijdens het stabiliseren of waten ze toen anders. en wat was je laatste stap. wat een vragen he. maar je komt hier niet vaak iemand tegen die is afgebouwd. je bent dus nog wel een behoorlijke tijd aan de ad geweest toen je van die pam afwas. was die afbouw net zo moeilijk voor je?

jij moet wel een sterke doorzetter zijn dat het je toch maar al zolang gelukt is:rose:

Hoi Dikkie. Ik heb de AD vrij snel afgebouwd. Ik heb 2 weken 10mg geslikt, toen naar 0. Dit is verrassend goed gegaan, amper last gehad van ontwenning. Al zou ik adviseren om dit wel in kleinere stapjes te doen. 

Ik merk nu achteraf dat ik toch wel een tik heb gekregen. Maar deze klachten stellen in verhouding heel weinig voor in vergelijking met de ontwenning van benzos. Sinds 10 dagen ongeveer merk ik weer flinke vooruitgang dus hopelijk kan ik deze stijgende lijn vasthouden. 

Ik heb inderdaad de AD nog lang geslikt na het stoppen van benzodiazepines. Ik wilde hier graag pas mee stoppen zodra ik enigszins stabiel was. Dit heeft dus bijna 2 jaar geduurd.

Dankje voor je compliment, doet me goed! (:

Wat slik jij nog momenteel? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cura:

Goedenmorgen. Het is inmiddels 26 maanden geleden sinds ik mijn laatste benzo geslikt heb (clonazepam) . Het gaat gelukkig al stukken beter maar heb toch nog aardig wat klachten. Ik ben in het algemeen nog altijd erg angstig, pijnlijke spieren, sneller vermoeid door vele prikkels. Ik ben 2 maanden terug ook gestopt met de antidepressiva, citalopram 20mg. Dat heeft mij ook wel een terugslag gegeven. Elke maand zit er weer vooruitgang in en dat geeft mij enorme hoop en moed. Het is een lange weg geweest, maar het is het absoluut waard geweest. 

Succes en sterkte aan iedereen die dit ook moet doorstaan. Houd vol!! 

Zo dat klinkt hoopvol!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat het vandaag allerbelabberst. Voel me echt ziek en kan niets. Lig op de bank. Maar heb het eens nagekeken. Ik ben 18 juni begonnen met afbouwen diazepam en heb er nu 4,5 mg af. Dat is veel te snel. Nu twijfel ik ofdat ik deze ellende zo doorzet of toch maar een stukje pam zal nemen. Kan morgen beter zijn, zoniet schakel ik stukje terug. Doe voor niemand de deur open, heb alle deuren dicht zodat ik zgn niet thuis ben. Dochter is weekend weg dus zij staat niet voor niets aan de deur.  Telefoon uit.

Ik weet dat ik te snel wil omdat als het dan toch moet zo snel mogelijk, maar zo werkt dat natuurlijk niet. De rest ga ik echt langzamer doen. 

Als het paar dagen goed gaat kan ik het niet laten om er nog meer af te halen. Resultaat.......ziek. Alsof mijn hoofd ontploft.

Stukje pam gepakt, teruggeschakeld.

 

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat naar dat je zo ziek bent. Wat heb je precies aan klachten? Ik ben in 3 weken geminderd van 5 mg diazepam naar 2 en voel.me ook belabberd. Wat een rotspul is dit toch. Ik begrijp dat jij het moet minderen voor je rijbewijs. Hoeveel moet je er nog af? En is die detox bij Erik Paling niet wat voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Greta:

Wat naar dat je zo ziek bent. Wat heb je precies aan klachten? Ik ben in 3 weken geminderd van 5 mg diazepam naar 2 en voel.me ook belabberd. Wat een rotspul is dit toch. Ik begrijp dat jij het moet minderen voor je rijbewijs. Hoeveel moet je er nog af? En is die detox bij Erik Paling niet wat voor jou?

Greta, wat gaat dat ook snel bij jouw.  Ik voel me ziek, heb net een stukje pam gepakt en ik voel me langzamer weer meer mens worden. Gaat te snel en heb tijd genoeg. 

Misselijk, duizelig en mijn hoofd vooral. Maar dat zakt nu weer.

Ik had 10 mg diazepam dus ben bijna op de helft vanaf 18 juni.

Moet inderdaad voor mijn rijbewijs, maar ik heb nog een maand of 7 voordat ik de aanvraag moet indienen, dan moet ik van de diazepam af zijn. Ik zal eens kijken bij Erik Paling, maar ik kom er wel. Zou het niet voor mijn rijbewijs zijn, bleef ik de rest van mijn leven met diazepam doorgaan. Ik sliep er zo goed op en had verder totaal geen klachten.

Huisarts heeft me ook gezegd dat ik zelf moet weten stoppen of niet.  Mijn autootje is mijn vrijheid, toer overal naartoe dus moet wel. Ben ook erg gemotiveerd. Vandaar dat ik te vlug wil.

P.S. als ik eerder geweten had dat mijn rijbewijs niet verlengd zou worden was ik jaren geleden al begonnen met afbouwen, heel rustig aan, maar weet het pas sinds 17 juni, dus meteen de volgende dag begonnen.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik begrijp dat je gemotiveerd bent want het is erg fijn om auto te rijden. En dat je geen klachten hebt gedurende de tijd dat je het slikt is wel.bijzonder omdat ik in dit forum vooral lees dat mensen ontwennen naarmate ze langer slikken. Ik heb 8 weken 1 mg lorazepam gebruikt en was in week 7 al behoorlijk ziek. Nu 3 weken Diazepam en voel me verschrikkelijk. Zal zo blij zijn als ik er vanaf ben. Maar ben wel bang voor slapeloosheid want daar heb ik het voor gekregen. Jij ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bellie:

@Rixie je gaat te hard echt waar.  1mg hooguit per 14 dagen.  Als je zo ziek bent met dit tempo hoef je echt niet te verwachten dat je over 7 maanden in staat bent om je examen te halen. Want dan ben je waarschijnlijk nog steeds zo ziek. Eerst stabiliseren dan de volgende stap. Als je zulke grote hoeveelheden er in 1x afhaal,  geldt ook voor jou @Greta, heeft je lichaam totaal geen tijd om bij te komen van de afbouw. En dan komt de volgende afbouw er al weer aan. Jullie kunnen er wel snel vanaf willen,  maar wat heb je er aan als jezelf naar de klote mee helpt? Sorry voor dat taalgebruik

@Rixie en @Greta helemaal met @Bellie eens. dit gaat niet goed bij jullie. ik heb laatst onwetend er perongeluk ook te snel een dosis afgehaald. nou dat heb ik geweten. huilen zeg maar gerust janken niet normaal. extreem onrustig. kon geen eens 2 tellen zitten. heen en weer lopen door de gang. ik durfde de deur ook bijna niet te openenmaar er stond een klant van mijn man voor de deur dus ik moest wel. en ik was ook kwaad opmezelf zo van ho even dit gaat niet gebeuren je gaat je niet verstoppen dan is het einde zoek. ook vieze geur in mijn neus echt smerig, smaak was ook veranderd. alles smaakte bedorven. kon ook bijna geen hap meer door mijn keel krijgen. dat had ik voor het gebruik trouwens ook. zeg maar gewoon panisch. dit had ik nog nooit eerder gevoeld. na 3 dagendoorbikkelen heb ik de dosis weer van 0 naar 0.50 opgehoogd terwijl ik al op 0.25 zat. en dit heeft denk ik wel 3 weken geduurd voordat ik weer verder durfde. zelfs die 0.25 doe ik nu in nog kleinere stapjes van 0.5 en dan minstens 10 dagen stabiliseren. ik zit nu dus op 0.15 en0.25. ik ben van 0.20 naar 0.15 gegaan met dagelijks 01 mg. dat ging goed geen klachten. gelukkig was ik wel zo verstandig om bij 0.15 te stabiliseren. anders was het weer mis gegaan. ik voel me sinds gister weer een normaal mens heerlijk. ik ben gisteren veel buiten bezig geweest en vandaag ook buiten gezeten te lezen zelfs. dat is me nog nooit gelukt in deze periode. kijk nu heb ik weer vertrouwen en durf weer verder. al vind ik het ook wel weer jammer dit fijne gevoel kwijt te raken. ik ga natuurlijk door on de wetenschap dat er weer een dip komt. dus maar weer veel lopen buiten en veel drinken afvalstoffen wegwerken. en dan minimaal 10 dagen weer stabiliseren.  in deze situatie zijn hard lopers doodlopers. en duurt het na een terugval alleen maar langer en je bent angstiger. dus wees voorzichtig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Greta:

Ja ik begrijp dat je gemotiveerd bent want het is erg fijn om auto te rijden. En dat je geen klachten hebt gedurende de tijd dat je het slikt is wel.bijzonder omdat ik in dit forum vooral lees dat mensen ontwennen naarmate ze langer slikken. Ik heb 8 weken 1 mg lorazepam gebruikt en was in week 7 al behoorlijk ziek. Nu 3 weken Diazepam en voel me verschrikkelijk. Zal zo blij zijn als ik er vanaf ben. Maar ben wel bang voor slapeloosheid want daar heb ik het voor gekregen. Jij ook?

@Greta, ik heb het vroeger gekregen om te kunnen slapen na een postnatale depressie met nog meerdere pillen. Daar ben ik toen na 1 jaar mee gestopt en deze is er van overgebleven, heb nooit de behoefte gehad aan meer en ook nooit klachten. Ook niet ontwennen. Had ik net als ieder ander eens een moeilijke tijd nam ik nooit extra.

Ik ga als ik er vanaf ben wel Valdispert met cbd nemen. Dat mag en ik heb het al uitgeprobeerd, ik slaap daar goed op. Maar ik ben toch wel bang om de slapeloosheid weer terug te krijgen.

Jij gaat wel heel snel, elke week 1 mg eraf?  Kun je niet wat langzamer of wil je dat niet. Sterkte want dat red ik ook niet. 

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Bellie:

@Rixie je gaat te hard echt waar.  1mg hooguit per 14 dagen.  Als je zo ziek bent met dit tempo hoef je echt niet te verwachten dat je over 7 maanden in staat bent om je examen te halen. Want dan ben je waarschijnlijk nog steeds zo ziek. Eerst stabiliseren dan de volgende stap. Als je zulke grote hoeveelheden er in 1x afhaal,  geldt ook voor jou @Greta, heeft je lichaam totaal geen tijd om bij te komen van de afbouw. En dan komt de volgende afbouw er al weer aan. Jullie kunnen er wel snel vanaf willen,  maar wat heb je er aan als jezelf naar de klote mee helpt? Sorry voor dat taalgebruik

@Bellie, je hebt helemaal gelijk, misschien moet ik eerst eens een paar keer zo ziek zijn geworden om het rustiger aan te kunnen doen. Ik weet dat ik te snel wil.

En ik voelde me vandaag meer dan klote, heb vanmiddag toch maar stukje genomen en dan knap je weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Dikkie:

@Rixie en @Greta helemaal met @Bellie eens. dit gaat niet goed bij jullie. ik heb laatst onwetend er perongeluk ook te snel een dosis afgehaald. nou dat heb ik geweten. huilen zeg maar gerust janken niet normaal. extreem onrustig. kon geen eens 2 tellen zitten. heen en weer lopen door de gang. ik durfde de deur ook bijna niet te openenmaar er stond een klant van mijn man voor de deur dus ik moest wel. en ik was ook kwaad opmezelf zo van ho even dit gaat niet gebeuren je gaat je niet verstoppen dan is het einde zoek. ook vieze geur in mijn neus echt smerig, smaak was ook veranderd. alles smaakte bedorven. kon ook bijna geen hap meer door mijn keel krijgen. dat had ik voor het gebruik trouwens ook. zeg maar gewoon panisch. dit had ik nog nooit eerder gevoeld. na 3 dagendoorbikkelen heb ik de dosis weer van 0 naar 0.50 opgehoogd terwijl ik al op 0.25 zat. en dit heeft denk ik wel 3 weken geduurd voordat ik weer verder durfde. zelfs die 0.25 doe ik nu in nog kleinere stapjes van 0.5 en dan minstens 10 dagen stabiliseren. ik zit nu dus op 0.15 en0.25. ik ben van 0.20 naar 0.15 gegaan met dagelijks 01 mg. dat ging goed geen klachten. gelukkig was ik wel zo verstandig om bij 0.15 te stabiliseren. anders was het weer mis gegaan. ik voel me sinds gister weer een normaal mens heerlijk. ik ben gisteren veel buiten bezig geweest en vandaag ook buiten gezeten te lezen zelfs. dat is me nog nooit gelukt in deze periode. kijk nu heb ik weer vertrouwen en durf weer verder. al vind ik het ook wel weer jammer dit fijne gevoel kwijt te raken. ik ga natuurlijk door on de wetenschap dat er weer een dip komt. dus maar weer veel lopen buiten en veel drinken afvalstoffen wegwerken. en dan minimaal 10 dagen weer stabiliseren.  in deze situatie zijn hard lopers doodlopers. en duurt het na een terugval alleen maar langer en je bent angstiger. dus wees voorzichtig

@Dikkie je hebt ook helemaal gelijk, het ging gisteren goed, misschien hebben jullie langer ervaring wat betreft afbouwen. Ik voel me nog een beginneling en de man met de hamer is al een paar keer langs geweest. Zou nu onderhand meer eerst eens moeten nadenken.

Hardlopers zijn zeer zeker doodlopers. Maar als je zo graag wilt......... forceren kan niet, merk ik.

 

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Bellie:

 Wij zijn ook beginnelingen hoor. Nog nooit mee te maken gehad vóór mei 2020. Jullie moeten echt langzamer. 

@Bellie, zo kort  nog. Je zou bijna zeggen dat ze dat dan afbouwen gemakkelijker zou gaan, maar maakt geen verschil.

Heb ook eigenlijk tijd genoeg, over 7 maanden aanvraagformulier naar waarheid invullen, paar maanden daarna de keuring.

Vind mezelf soms zo stom!

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Bellie:

 Wij zijn ook beginnelingen hoor. Nog nooit mee te maken gehad vóór mei 2020. Jullie moeten echt langzamer. 

zolang zit ik er gelukkig ook nog niet in. sins febr dit jaar. eerst ging afbouwen prima later steeds moeizamer. ik ben door te lezen en fouten maken. veel vragen te stellen. wijzer geworden. ik schrijf veel op over wanneer ik weer wat afbouw en hoe ik me daar bij voel. vooral als ik me slecht voel schrijf ik veel van me af. op een gegeven moment zie je wel als je terug kijkt wat jou patroon is. waar je je goed bij voelt.  ik zet ook in mijn agenda wanneer ik eventueel bij goed voelen weer mag afbouwen dat was voor mij 10 dagen. dat zalnu wel 14 worden.  de stapjrs worden kleiner en de herstelperiode steeds langer. je moet dot eerst accepteren waar je in zit. en accepteren dat het lang gaat duren. dat scheelt een stuk. natuurlijk wil ik ook het liefst in stappen van 0.25 afbouwen maar ik weet dat dat onverstandig is. ik heb een beetje rondgeneusd hier waarom sommige mensen weer compleet terugvallen of echt heel lang na het stopoen nog heel lang ontwenningsverschijnselen hebben. en mijn conclusie is dat ze allemaal veel te snel afbouwden. een enkele uitzondering daar gelaten. ik weet ook wel dat dit mij geen garantie geeft dat ik straks weinig of korter afkickverschijnselen heb. maar dan heb ik wel mijn best ervoor gedaan. en ik wil toch graag dat syreven en vooruitzicht vasthouden. je moet toch ergens in geloven. dus ik hoop datniemand mijn geloof hierin af gaat breken want dit sleept mij er door heen. en ik wil me in de afbouw ook wel eens goed voelen dat geeft hoop @Rixie en @Greta. ik sta hier straks bekend als weet je wel diegene die zo lang van draad was pff.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Rixie:

@Bellie, zo kort  nog. Je zou bijna zeggen dat ze dat dan afbouwen gemakkelijker zou gaan, maar maakt geen verschil.

Heb ook eigenlijk tijd genoeg, over 7 maanden aanvraagformulier naar waarheid invullen, paar maanden daarna de keuring.

Vind mezelf soms zo stom!

jij en wij zijnniet stom, dat zijn degene die ons hier aan helpen. en het ergsye niet veryellen wat je kunt verwachten bij het afbouwen. een goede uitleg zodat je het begrijpt scheelt zoveel voor mij wel iig. kom op neem je tijd en geniet ook zo nu en dan. en beloon je zelf bij iedere stap die is gelukt. en wees niet boos bij een terugval. beginvol goede moed opnieuw. en dan weet je ik ging te snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja jullie hebben gelijk. Langzamer afbouwen is beter voor je lichaam en herstel. Maar omdat ik zoveel last heb van de Diazepam wil ik graag snel ervan af. En verslavingsarts Erik Paling zei ook dat ik er zo snel mogelijk vanaf moest komen. Daarom dacht ik om het proces te versnellen maar dat is dus niet de juiste manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Greta:

Ja jullie hebben gelijk. Langzamer afbouwen is beter voor je lichaam en herstel. Maar omdat ik zoveel last heb van de Diazepam wil ik graag snel ervan af. En verslavingsarts Erik Paling zei ook dat ik er zo snel mogelijk vanaf moest komen. Daarom dacht ik om het proces te versnellen maar dat is dus niet de juiste manier.

Zullen we afspreken dat we vanaf morgen het rustiger aan gaan doen?  Mijn huisarts zei dat ze je op de IC in 2 dagen van deze pillen af kunnen krijgen. Ben er niet op doorgegaan.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Rixie:

Zullen we afspreken dat we vanaf morgen het rustiger aan gaan doen?  Mijn huisarts zei dat ze je op de IC in 2 dagen van deze pillen af kunnen krijgen. Ben er niet op doorgegaan.

dat gaat ze vast ook wel lukken @Rixie. en fan zeggen ze bij ontslag.  zo mevrouwtje nu thuis maar goed aansterken. rustig aan en geniet van het mooie weer. hahaha, nou ik zie dat genieten helemaal voor me. (sorry)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Dikkie:

zolang zit ik er gelukkig ook nog niet in. sins febr dit jaar. eerst ging afbouwen prima later steeds moeizamer. ik ben door te lezen en fouten maken. veel vragen te stellen. wijzer geworden. ik schrijf veel op over wanneer ik weer wat afbouw en hoe ik me daar bij voel. vooral als ik me slecht voel schrijf ik veel van me af. op een gegeven moment zie je wel als je terug kijkt wat jou patroon is. waar je je goed bij voelt.  ik zet ook in mijn agenda wanneer ik eventueel bij goed voelen weer mag afbouwen dat was voor mij 10 dagen. dat zalnu wel 14 worden.  de stapjrs worden kleiner en de herstelperiode steeds langer. je moet dot eerst accepteren waar je in zit. en accepteren dat het lang gaat duren. dat scheelt een stuk. natuurlijk wil ik ook het liefst in stappen van 0.25 afbouwen maar ik weet dat dat onverstandig is. ik heb een beetje rondgeneusd hier waarom sommige mensen weer compleet terugvallen of echt heel lang na het stopoen nog heel lang ontwenningsverschijnselen hebben. en mijn conclusie is dat ze allemaal veel te snel afbouwden. een enkele uitzondering daar gelaten. ik weet ook wel dat dit mij geen garantie geeft dat ik straks weinig of korter afkickverschijnselen heb. maar dan heb ik wel mijn best ervoor gedaan. en ik wil toch graag dat syreven en vooruitzicht vasthouden. je moet toch ergens in geloven. dus ik hoop datniemand mijn geloof hierin af gaat breken want dit sleept mij er door heen. en ik wil me in de afbouw ook wel eens goed voelen dat geeft hoop @Rixie en @Greta. ik sta hier straks bekend als weet je wel diegene die zo lang van draad was pff.:P

Ik ga ook alles eens opschrijven. Helemaal niet erg om je verhaal te lezen, leer ik ook weer van. Ben trouwens zelf ook lang van draad.

Gelukkig mag ik mijn dagelijkse stukje chocolade wel blijven eten ( even iets positiefs)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dikkie:

dat gaat ze vast ook wel lukken @Rixie. en fan zeggen ze bij ontslag.  zo mevrouwtje nu thuis maar goed aansterken. rustig aan en geniet van het mooie weer. hahaha, nou ik zie dat genieten helemaal voor me. 

 

bewerkt door Rixie
Verkeerd geplaatst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...