Spring naar bijdragen

Huiskamer 19 juli 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Rixie:

Ik ga ook alles eens opschrijven. Helemaal niet erg om je verhaal te lezen, leer ik ook weer van. Ben trouwens zelf ook lang van draad.

Gelukkig mag ik mijn dagelijkse stukje chocolade wel blijven eten ( even iets positiefs)

hmm heerlijk puur graag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb weer een dosis van weer een afbouw klaargemaakt. ik denk dat ik nog 3 van 0.15 heb liggen. misschien dat ik die eerst nog opmaak. dan heb iknog een paar prettige dagen mag ook wel eens. en daarna op naar de 0.10. vijlen word bijna werken pff wat een gepriegel. maar alles voor het goede doel. yes vandaag weer een blij ei. prettige dag gehad.

voor mij ook een leuke afsluiter. waarschinlijk tot morgen. slaap lekker voor iedereen. en morgen weer fris en fruitig envooral positief aan de dag beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo dikkie

ben je druk bezig met vijlen goed bezig je bent bijna bij de nul haha

knap van jou komt goed

ik denk dat ik ook binnenkort moet beginnen met vijlen 

vraagje dikkie lorazapam die je gebruikt is dat merk apotex 

ik merk als ik ander merk krijg dat het anders werkt in keer krijg ik in potje een keer doosje en nu weer ander doosje maar goed 

vandaag eng droom gehad onrustig wakker geworden zal wel door afbouw zijn ik ging gelijk opstaan vroeg naar de supermarkt gegaan wandelend voor afleiding men voor positief gevoel is maar gied dat ik geweest ben 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Frank86:

Hallo dikkie

ben je druk bezig met vijlen goed bezig je bent bijna bij de nul haha

knap van jou komt goed

ik denk dat ik ook binnenkort moet beginnen met vijlen 

vraagje dikkie lorazapam die je gebruikt is dat merk apotex 

ik merk als ik ander merk krijg dat het anders werkt in keer krijg ik in potje een keer doosje en nu weer ander doosje maar goed 

vandaag eng droom gehad onrustig wakker geworden zal wel door afbouw zijn ik ging gelijk opstaan vroeg naar de supermarkt gegaan wandelend voor afleiding men voor positief gevoel is maar gied dat ik geweest ben 

 

hoi @Frank86. ik gebruik lorezepam PRolepha 1mg. dat staat op het doosje. meer verstand heb ik er ook niet van. ik ben begonnen met vijlen toen ik naar 0.20mg ging. anders kun je ze nog in 4een delen. ik deeddat inhet begin met zo'n medicijnen snijder maar tegenwoordig met een klein dun mesje. soort stanleymesje zo'n goedkoop ding met van die breekmesjes lukt ook wel xenk ik. de andere kun je bij de apotheek wel halen. ik gebruik hem al jaren voor andere medicijnen. nu niet meer nodig. maar die van mij is niet zo scherp meer. jij zit nog op 1mg toch. ik zou je aanraden hierop te blijven deze 4 weken. ik weet dat voelt niet goed. maar misschien kan die therapie wel zoveel voor jou betekenen dat het wat rustiger wordt in je hoofd. ik hoop dat ze jou van de angst van de medicatie afbouw af kunnen halen en de rest die er nog zit. enga praten met je poh. dat lijkt me beter voor jou dan zoeken op internet. zet hem op frank. je kanhet echt. zet op je wc deur ik kan het ik ben sterk. plakje huis volmet positieve zinnetjes woordjes op een post-it. zo'n knalgele. valt goed op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha mooi zeg dikkie als ik zo lees krijg er motivatie van en glimlach 

dus je zegt dat ik nog 4 weken op 1 Mg moet blijven uit jou ervaring oké dan

kan die mesje vijl nog wel wachten 

ja klopt die merk kreeg ik ook die je schreef ieder keer ander merk is ook niet goed ik ga het aangeven apotheek 

die therapie wat ik over had kan pas na vakantie beginnen en eerlijk gezegd ik had geen goed klik maar ik ga het 2 sessie proberen zei ze als het helpt gaan we verder 

Een van deze dagen ga ik huisarts voor poh aanvragen als ik hulp kan krijgen met gesprekken ik ben bang dat het nu vakantie periode is dat het wachtlijst wel lang is 

ik lees elke ochtend positieve dingen die op internet gratis kan in schrijven en ontvangen op mail alleen Door positief te denken kan ik dat angst gevoel wegduwen of laten verdwijnen alleen dat vermoeidheid zit me tegen door medicatie 

daarom dat ik nu minimaal halfuur wandel per dag ik vond wandelen altijd zo fijn maar nu merk ik dat ik snel moe wordt en gelijk na huis wil energie moet ook opgekrikt worden 

over die visolie wat je schreef dat ik ga ik eens proberen en sint janskruid thee voor ontspanning voor die onrust mischien dat het helpt 

ik ben blij dat je vandaag positief bent goed van je :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Frank86:

Haha mooi zeg dikkie als ik zo lees krijg er motivatie van en glimlach 

dus je zegt dat ik nog 4 weken op 1 Mg moet blijven uit jou ervaring oké dan

kan die mesje vijl nog wel wachten 

ja klopt die merk kreeg ik ook die je schreef ieder keer ander merk is ook niet goed ik ga het aangeven apotheek 

die therapie wat ik over had kan pas na vakantie beginnen en eerlijk gezegd ik had geen goed klik maar ik ga het 2 sessie proberen zei ze als het helpt gaan we verder 

Een van deze dagen ga ik huisarts voor poh aanvragen als ik hulp kan krijgen met gesprekken ik ben bang dat het nu vakantie periode is dat het wachtlijst wel lang is 

ik lees elke ochtend positieve dingen die op internet gratis kan in schrijven en ontvangen op mail alleen Door positief te denken kan ik dat angst gevoel wegduwen of laten verdwijnen alleen dat vermoeidheid zit me tegen door medicatie 

daarom dat ik nu minimaal halfuur wandel per dag ik vond wandelen altijd zo fijn maar nu merk ik dat ik snel moe wordt en gelijk na huis wil energie moet ook opgekrikt worden 

over die visolie wat je schreef dat ik ga ik eens proberen en sint janskruid thee voor ontspanning voor die onrust mischien dat het helpt 

ik ben blij dat je vandaag positief bent goed van je :)

hoi frank, ik zeg niet dat je hier 4 weken opmoet blijven, ik adviseer het jou, vooral omdat je nogal van de hak op de tak gaat. je wilt te graag wat begrijpelijk is. maar elke x dat het mislukt zak je verder weg en dat vind ik zo jammer. daarom denk ik dat het misschien wel verstandig is. probder iig de 1ste 14 dagen niks te doen niet op en geen afbouw.

mijn uithoudings vermogen is ook echt shit. ik ben ook altijd blij als ik weer thuis ben. eerlijkheidshalve weet ik nog steeds niet hoelang ik er over doe. en ik kom ook nog wel eens een bekende tegen om te kletsen. dat leid je gedachten ook weer even af.

ik vind het logisch dat er weinig is wat fijn voor je is. de rest kost je zoveel energie dat er voor de rest weinig meer over is.

je moet bij iedere stap die je zet proberen trots opjezelf te zijn. het is elke x weer een stap voorwaarts als je de eersye niet zet komt de volgende ook nooit.

ik meende maar ik kan het mis hebben dat je een tijdje terug geen eens meer buiten kwam.nou kijk dan. en gelukkig hoor ik ook al een tijdje dat negatieve zinnetje niet meer.jtij weet wel welke denk ik. en sindsdien klink je veel positiever. dus er is wel vooruitgang. het zijnniet alleen de pillen doe je veranderen. het zijn ook de dingen die je doet. probeer ook tijdens de afbouw een leven te hebben

maar je bent goed bezig. ene ik moet straks na deze afbouw nog een x 0.25 voor de nacht. dus roep niet te snel je bent er bijna.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dikkie:

hoi frank, ik zeg niet dat je hier 4 weken opmoet blijven, ik adviseer het jou, vooral omdat je nogal van de hak op de tak gaat. je wilt te graag wat begrijpelijk is. maar elke x dat het mislukt zak je verder weg en dat vind ik zo jammer. daarom denk ik dat het misschien wel verstandig is. probder iig de 1ste 14 dagen niks te doen niet op en geen afbouw.

mijn uithoudings vermogen is ook echt shit. ik ben ook altijd blij als ik weer thuis ben. eerlijkheidshalve weet ik nog steeds niet hoelang ik er over doe. en ik kom ook nog wel eens een bekende tegen om te kletsen. dat leid je gedachten ook weer even af.

ik vind het logisch dat er weinig is wat fijn voor je is. de rest kost je zoveel energie dat er voor de rest weinig meer over is.

je moet bij iedere stap die je zet proberen trots opjezelf te zijn. het is elke x weer een stap voorwaarts als je de eersye niet zet komt de volgende ook nooit.

ik meende maar ik kan het mis hebben dat je een tijdje terug geen eens meer buiten kwam.nou kijk dan. en gelukkig hoor ik ook al een tijdje dat negatieve zinnetje niet meer.jtij weet wel welke denk ik. en sindsdien klink je veel positiever. dus er is wel vooruitgang. het zijnniet alleen de pillen doe je veranderen. het zijn ook de dingen die je doet. probeer ook tijdens de afbouw een leven te hebben

maar je bent goed bezig. ene ik moet straks na deze afbouw nog een x 0.25 voor de nacht. dus roep niet te snel je bent er bijna.;)

Je hebt helemaal geleik dikkie 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 19-7-2020 om 11:46 zei Cura:

Goedenmorgen. Het is inmiddels 26 maanden geleden sinds ik mijn laatste benzo geslikt heb (clonazepam) . Het gaat gelukkig al stukken beter maar heb toch nog aardig wat klachten. Ik ben in het algemeen nog altijd erg angstig, pijnlijke spieren, sneller vermoeid door vele prikkels. Ik ben 2 maanden terug ook gestopt met de antidepressiva, citalopram 20mg. Dat heeft mij ook wel een terugslag gegeven. Elke maand zit er weer vooruitgang in en dat geeft mij enorme hoop en moed. Het is een lange weg geweest, maar het is het absoluut waard geweest. 

Succes en sterkte aan iedereen die dit ook moet doorstaan. Houd vol!! 

Hoi ik las je verhaal en ik schrok. Ik zit bijna op 1mg clonazepan vanaf 3mg. Voor de 3de poging. De 3de poging is heftig. En als k lees dat jij nog klachren hebt maakt me dat bang*huilt* hoe was jou afbouw verhaal? Hoe deed je het? Ook artsen geloven mij niet. Misschieb kunnen we prive praten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...