Spring naar bijdragen

onze h. kamer 29-5-2020


Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei face:

Hallo Frank,ik weet niet of ik goed zit,snap dar allemaal niet ,maar ik laat me niet beledigen,niet door jou door NIEMAND, ik heb hier niet om gevraagd,ik zat met eet en slikproblemen,was zo uitgedroogd dat ik nog maar 2 dagen had ,hoorde ik later in het ziekenhuis,ze verdomde het om mij naar het ziekenhuis voor infuus te geven,ben 25 kilo afgevallen,later bleek wist ik veel dat het ontwenningsverschijselen waren,waardoor ik bijna niet meer kon eten en drinken,was juist op de goede weg,maar ben veel te snel afgebouwd,deels zelf ja zo moedig was ik,ik weet net als jij wat de hel is hóór, en ik laat me nooit meer vernederen,zeker niet door jou,die psychiaters en huisartsen deugen niét, ze luisteren niet ,hebben maar 1 doel pillen in je donder gooien als je op je zwakst bén, maar ik ben zo slim om steeds maar wéér nee te zeggen,jij niet blijkbaar,waarom zat je dan met zo'n hoge dosering in je lijf,nou leg het mij maar uit,jij maakt me woest,om mij en die andere mensen die je noemt ,zwak te noemen je weet helemaal niks van de achtergrond van deze mensen,we zijn allemaal anders,e  je moet er aan toe zijn lichamelijk en mentaal,ik heb hele erge tinnitus, nou dan praat je wel anders, als je verslaafd ben aan diazepam het is bij mij omgezet van lorezepam,ben in een kliniek veplicht in drie weken 32 mg afgebouwd, zit nu op.10 mg diazepam, kan helemaal niet tegen die troep wordt er knetter van,krijg insult aanvallen en weet soms ok niet meer wat ik doe,hen1 keer een kwart er af gehaald ,na 4 dagen ik dacht dat ik gek werd zo heftig reageerde mijn hersens en lichaam,heb letterlijk naar adem liggen happen een hele dag en nacht afschuwelijk,niet te doen,sta nu op een lijst van Antes,komen door het virus niet thuis,via Whatsapp, en met taperingstrips,wat moet ik anders,maar er is een wachtlijst van 10 weken,heb jij wel enig benul hoe gevaarlijk het is om zelf te gaan rotzooien,met weegschaaltjes enz,het kan je dood zijn stuk onbenul,ik laat me door jou de les niet lezen,heb al genoeg shit over n me heen gehad,je steeds maar wéér te laten overhalen om ad te nemen of dat enge in Amerika verboden risperdal,levens gevaarlijke troep,kroop over de grond van de pijn ,maar weigerde om het te nemen heb het we gegooid,je mag best een mening hébben, maar ik laat me niet een wanhopige gek noemen,door niemand en zeker niet door jou,sorry hóór,ik weet ook dat het een hel is heb zelf een keer op eigen houtje afgebouwd van 29mg oxzazepam  vertel mij niet dat ik een lafaard bént, kan ik het helpen dat er een virus is en dat de wachtlijsten zo hoog zijn,je moet die lui die jou ook volgegooid hebben uitschelden,maffia is het,niet óns zo even mijn hart gelucht,ook voor die andere mensen die jij zo behandeld.

@face nou nou. Ik sta perplex wat je allemaal over Frank hier schrijft. Hij heeft niemand beledigd. Hij heeft niemand een lafaard genoemd. Hij heeft niemand aangevallen. Integendeel hij probeert iedereen net als ik mentaal te steunen. Hij komt zelf van 40mg lorazepam af en 5 mg diazepam. Ik zal maar niet herhalen wat ik allemaal heb geslikt. Jammer dat je zolang op opname moet wachten. En ja het is voor iedereen een hel waar we doorheen moeten. Wij willen onze ervaring hier alleen maar uitspreken met doorslikken. Allemaal bewandelen we ons eigen pad. De een is niet altijd sterker dan de ander. En i.d.d. boos moet je zijn op de psyhiaters en artsen. Niet op lotgenoten. Ik snap je frustraties. Ik spreek ook  elke dag uit dat ik dood wil na 3 maanden afbouw. Maar ik moet door deze hel. Ik heb ook 3x in het ziekenhuis gelegen. Maar als het niet goed ging kreeg ik weer een pilletje. Toen was voor mij de maat vol. Na mijn laatste opname van 2 mnd ben ik naar huis gegaan en ben gaan afbouwen. Ik laat mijn geest sterker zijn dan mijn lijf. We zijn niet allemaal hetzelfde. In het begin klaagde ik ook veel maar nu draag ik meer en ga nog steeds door een hel aan ontwenningsverschijnselen maar mijn grootste winst is dat ik van mijn angst af ben. Ik hoop dat mijn ontwenningsverschijnselen niet al te lang gaan duren. Maar BENZOS NOOIT MEER!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Frankk:

@Cyclad58Dankjewel man, ik zat net al een hele poos te denken hoe en of ik hierop wilde antwoorden. Ik begrijp de boosheid van @faceheel goed en kan het gelukkig hebben. Maar jij verwoordt het helemaal goed. Het is positief bedoeld en iedereen kan er uit pikken wat hij of zij denkt dat binnen zijn/haar mogelijkheden ligt. Wat ik met dit schrijven bedoel is dat stilstaan achteruitgang is. Het is alleen maar een hele korte samenvatting van mijn ervaring van 2 jaar afbouwen en hoe ik er mee om ben gegaan. Ik heb nooit de intentie gehad om iemand zo grof te beledigen en volgens mij staat dat ook nergens. Ik ben soms misschien wat direct.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Frankk:

@Cyclad58Dankjewel man, ik zat net al een hele poos te denken hoe en of ik hierop wilde antwoorden. Ik begrijp de boosheid van @faceheel goed en kan het gelukkig hebben. Maar jij verwoordt het helemaal goed. Het is positief bedoeld en iedereen kan er uit pikken wat hij of zij denkt dat binnen zijn/haar mogelijkheden ligt. Wat ik met dit schrijven bedoel is dat stilstaan achteruitgang is. Het is alleen maar een hele korte samenvatting van mijn ervaring van 2 jaar afbouwen en hoe ik er mee om ben gegaan. Ik heb nooit de intentie gehad om iemand zo grof te beledigen en volgens mij staat dat ook nergens. Ik ben soms misschien wat direct.

@Cyclad58@Frankk. Ik ben het helemaal met jullie eens. Ik denk er ook niet makkelijk over want ook ik ga door een hel. Ik hoop niet dat ik nu aangevallen wordt want ik wens iedereen een benzovrij leven hier op het forum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frank,

Ik ben niet mezelf meer,omdat ik keer op keer,vertrouwen had,van mijn behandelaar,nu komt het goed,maar niks was minder waar,werd alsmaar zieker,en de reden dat ik zo woest reageerde is dat mijn familie er geen snars van en wil begrijpen,in wat voor wereld je lééft, ze denken en onderschatten het zo,of het een paracetamol is,waar ja vanaf moet,maar ik heb van jongs af aan al heel heftig gereageerd op medicijnen,waarom,weet ik niet,over gevoelig,misschien als ik naar een tandarts ging,werkte de verdoving ook nooit echt jee,wat een pijn heb ik gehad,niet om zielig te doen,helemaal niet,maar ik zal je vertellen,verleden vrijdag middag,ik woon aan het spoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wanhopigedankjewel voor je lieve steun, echt, het doet me best wel pijn als iemand dergelijke woorden gebruikt. Maar goed, ik heb gelukkig erger meegemaakt. Eenieder die de moeite neemt om mijn introductie verhaal te lezen in 'wie is wie' onder 'mijn verhaal' zal denk ik berijpen dat ik nooit maar dan ook nooit iemand zal veroordelen om welke rede dan ook. Het is mij te vaak overkomen in mijn leven. Aan de andere kant, benzo's doen rare dingen met mensen en zoals ik al aangaf ik wil ik daar alleen maar bij helpen. Ik wil alleen niet meegaan in alle narigheid maar opbouwend praten en delen over/van iemands pijn en verdriet Anyway, we houden het gezellig en positief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Frankk:

@Wanhopigedankjewel voor je lieve steun, echt, het doet me best wel pijn als iemand dergelijke woorden gebruikt. Maar goed, ik heb gelukkig erger meegemaakt. Eenieder die de moeite neemt om mijn introductie verhaal te lezen in 'wie is wie' onder 'mijn verhaal' zal denk ik berijpen dat ik nooit maar dan ook nooit iemand zal veroordelen om welke rede dan ook. Het is mij te vaak overkomen in mijn leven. Aan de andere kant, benzo's doen rare dingen met mensen en zoals ik al aangaf ik wil ik daar alleen maar bij helpen. Ik wil alleen niet meegaan in alle narigheid maar opbouwend praten en delen over/van iemands pijn en verdriet Anyway, we houden het gezellig en positief.

@Frankk ik snap je helemaal. Ik wil dat ook. Iedereen helpen. Mijn verhaal is ook vreselijk. Ik heb ook verschrikkelijke dingen gedaan door benzos waaronder ts. Maar dat ga ik niet oprakelen. Dat is benzo niet waard. Ik blijf doorvechten. Succes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh sorry,drukte verkeerd,om mijn verhaal af te maken ,was ineen soort trance en ben naar de rails gelopen,ik liep er langs,de trein toeterde,ik hoorde hem naderen,het geluid de snelheid en de stem,cora zo heet ik echt,doe het niet,ik heb mijn armen omhoog gestoken,en riep heel hard alsjeblieft help mij,ben op het gras gaan liggen huilend,wanhopig,gék vier auto's zijn gestopt,hebben mij opgepakt,weg gehaald, vroegen wat er aan de hand was,ik zei ,alleen maar help mij,ik wordt gek van de medicijnen,ben mezelf kwijtgeraakt, ik ben nog nooit zo bang geweest van wat ik had gedaan,ik kreeg bijna een boete wegens overlast van 500 euro,Jezus,mijn man weet het niet ééns, sorry Frank ik zou zo iets nooit doen iemand beledigen, jou ook niet,maar het triggeren me omdat ik me een roepende in de woestijn voel,heb vanacht uit wanhoop een kwart er af gehaald,ik kan niet méér ik ben zo moe sorry,excuses

ik ben op écht, met oprechte excuses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei face:

Hallo Frank,

Ik ben niet mezelf meer,omdat ik keer op keer,vertrouwen had,van mijn behandelaar,nu komt het goed,maar niks was minder waar,werd alsmaar zieker,en de reden dat ik zo woest reageerde is dat mijn familie er geen snars van en wil begrijpen,in wat voor wereld je lééft, ze denken en onderschatten het zo,of het een paracetamol is,waar ja vanaf moet,maar ik heb van jongs af aan al heel heftig gereageerd op medicijnen,waarom,weet ik niet,over gevoelig,misschien als ik naar een tandarts ging,werkte de verdoving ook nooit echt jee,wat een pijn heb ik gehad,niet om zielig te doen,helemaal niet,maar ik zal je vertellen,verleden vrijdag middag,ik woon aan het spoor

Dag @face ik lees je bericht nu net pas, het geeft allemaal niks. Maak je geen zorgen. Ik begrijp je maar al te goed. ik snap zelfs je boosheid heel erg goed. Niemand heeft om deze ellende gevraagd. Je wilt zo graag iemand de schuld geven en dat levert je echter niet op en dat is zo frustrerend. daar wordt je gek van. En niemand begrijpt je, vrijwel iedereen vind dat te je aanstelt. Allemaal bekend terrein helaas. Maar wij zijn er om je te helpen, vooruit te helpen. Dat is ons enige doel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei face:

oh sorry,drukte verkeerd,om mijn verhaal af te maken ,was ineen soort trance en ben naar de rails gelopen,ik liep er langs,de trein toeterde,ik hoorde hem naderen,het geluid de snelheid en de stem,cora zo heet ik echt,doe het niet,ik heb mijn armen omhoog gestoken,en riep heel hard alsjeblieft help mij,ben op het gras gaan liggen huilend,wanhopig,gék vier auto's zijn gestopt,hebben mij opgepakt,weg gehaald, vroegen wat er aan de hand was,ik zei ,alleen maar help mij,ik wordt gek van de medicijnen,ben mezelf kwijtgeraakt, ik ben nog nooit zo bang geweest van wat ik had gedaan,ik kreeg bijna een boete wegens overlast van 500 euro,Jezus,mijn man weet het niet ééns, sorry Frank ik zou zo iets nooit doen iemand beledigen, jou ook niet,maar het triggeren me omdat ik me een roepende in de woestijn voel,heb vanacht uit wanhoop een kwart er af gehaald,ik kan niet méér ik ben zo moe sorry,excuses

ik ben op écht, met oprechte excuses

@facelieverd je gaat door een hel. Wij weten het. Wij ook. Elk op onze eigen manier aan symptomen. Ik ga het niet oprakelen maar ook ik heb pogingen gedaan waaronder een overdosis. Benzo is dat niet waard.  Dus ik weet heel goed wat je meemaakt. Je moet 1 ding goed onthouden. Dat is dat je na benzo weer beter wordt. Het vergt tijd. Ik hoop dat er voor jou en Louisa gauw opname komt als afbouwen thuis niet lukt. Ik spreek voor mezelf dat opname voor mij niks toevoegt. Je gaat door dezelfde hel. En dan voel ik mij beter in mijn thuisbasis. Onder mijn familie en ik kan dan nog wat activiteiten ondernemen. Dat zorgt voor afleiding. Al kost dat mij ook veel moeite maar dat werkt alleen maar aan herstel. Ik ken dat heel goed. Dat je omgeving je niet snapt omdat ze het zelf nooit geslikt hebben. Beterschap meis en succes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Frankk:

Dag @face ik lees je bericht nu net pas, het geeft allemaal niks. Maak je geen zorgen. Ik begrijp je maar al te goed. ik snap zelfs je boosheid heel erg goed. Niemand heeft om deze ellende gevraagd. Je wilt zo graag iemand de schuld geven en dat levert je echter niet op en dat is zo frustrerend. daar wordt je gek van. En niemand begrijpt je, vrijwel iedereen vind dat te je aanstelt. Allemaal bekend terrein helaas. Maar wij zijn er om je te helpen, vooruit te helpen. Dat is ons enige doel!

Ik begrijp het,heb je introductie verhaal niet gelezen,omdat ik de werking van de site niet helemaal snapt,dank je wel voor je begrip,daarvoor zit ik hier óók, mijn doel is het zelfde als jullie,gr van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Wanhopige:

@facelieverd je gaat door een hel. Wij weten het. Wij ook. Elk op onze eigen manier aan symptomen. Ik ga het niet oprakelen maar ook ik heb pogingen gedaan waaronder een overdosis. Benzo is dat niet waard.  Dus ik weet heel goed wat je meemaakt. Je moet 1 ding goed onthouden. Dat is dat je na benzo weer beter wordt. Het vergt tijd. Ik hoop dat er voor jou en Louisa gauw opname komt als afbouwen thuis niet lukt. Ik spreek voor mezelf dat opname voor mij niks toevoegt. Je gaat door dezelfde hel. En dan voel ik mij beter in mijn thuisbasis. Onder mijn familie en ik kan dan nog wat activiteiten ondernemen. Dat zorgt voor afleiding. Al kost dat mij ook veel moeite maar dat werkt alleen maar aan herstel. Ik ken dat heel goed. Dat je omgeving je niet snapt omdat ze het zelf nooit geslikt hebben. Beterschap meis e

wanhopige,

dank je wel,wil niemand beledigen,zo ben ik helemaal niet,lig met de helft van mijn familie ook al overhoop,omdat ik uit mijn dak gaat,dat ben ik niet,dat is de benzo,dank je wel voor je begrip,ik vecht verder,gr van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MIsschien vecht je wel te veel, lieve @face
Vechten is goed, maar als je dat constant doet helpt het je niet. DE nare gevoelens moet je omarmen en accepteren, zo is mij verteld. En ik weet hoe moeilijk het is, ik kan het ook niet. Wat ik deed was vechten, vechten, vechten. Weg proberen te gaan van die rotgevoelens. Helaas gaan die rotgevoelens altijd met je mee. Als je het kunt accepteren gaat de ergste lading ervan af. Ik merk dat op de zeldzame momenten dat het mij lukt, want het is aartsmoeilijk en vaak lukt het mij niet. 

De benzo's doen veel met je, maar je gedachten nemen ook een loopje met je. Als je dat kunt intomen wordt het wellicht iets minder lastig. Succes met afbouwen en blijf van je afpraten, wij luisteren echt naar je, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Bellie:

Lieve @face,

Meis wat heb jij het zwaar. Maar ookal zijn wij fysiek op afstand, we staan toch dicht bij je. Gooi het er uit. We zijn er om je te helpen! 

lieve Bellie,

ik kan alleen maar zeggen ,dank je wel voor het luisteren,zo belangrijk voor ons en mij,doe mijn bést, laat pas weer wat horen,als ik wat beter ben,wil geen ruzie,of dingen zeggen die ik helemaal niet wil,schaam me kapot,bedankt voor je reactie,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @face wat naar om te lezen hoe jij je voelt. Ik weet niet heel het verhaal. Maar wat ik heb gelezen schrik ik van. Ik hoop oprecht dat je je je gauw wat beter mag gaan voelen. 

Als ik jullie verhalen lees voel ik me een stuk minder alleen in mijn strijd. Ik lees dat we allemaal veel moeten en hebben door staan door de Benzo.s. 

Ook ik baal dat ik er aan begonnen ben en nu de gevolgen ervan mag ervaren. Ik schrik dat ik waarschijnlijk veel klachten juist heb gekregen na het gebruik van de pillen. Gelukkig heb ik mede door jullie adviezen mijn oxazepam om laten naar diazepam. 

En ik heb nu steeds vaker de gedachte " zie je wel het zit niet tussen mijn oren " al die klachten waren ontwenning van de oxazepam. 

 

Liefs alina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai alina 

dus de onrust depressief gevoelens en terugkerende gedachten komt door benzo

soms denk ik zal ik afspraak maken Erik paling voor detox maar dan. Denk ik hoe ga ik met de onrust niet stoppende gedachte om mrjjh ik wilde ff kwijt verhaal sterke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-6-2020 om 18:26 zei Bellie:

Lieve @face,

Meis wat heb jij het zwaar. Maar ookal zijn wij fysiek op afstand, we staan toch dicht bij je. Gooi het er uit. We zijn er om je te helpen! 

dank je wel,raak in paniek als het 10 uur wordt,dan als ik wakker wordt ,krijg ik dat helikopter gedoe wat wel meer mensen vertellen,mega oorsuizen en dat gaat dan heel lang dóór, waarom ik denk zelf door stapeling mijn hoofd en lichaam willen het niet méér maar ik moet nog een paar weken wachten ,wachtlijst,vindt het zo eng,heb geen idee wat mij te wachten staat bedankt voor het luisteren ,liefs ook voor jou natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...