Louisa Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 (bewerkt) Goed in slaap. was zo moe. 4 u wakker badend in zweet. Ik was drijfnat en had t koud gewoon. Geen koorts. Heel raar. Heel mn pyjama kledder. Virus? Het leek te beteren maar wakker met kriebel in keel hoest en dichte neus. Tis een nasty virus. Maar raarder is mn ongesteldheid. Okee dit is wel echt vrouwenpraat. Maar Ik had rozig afscheiding 2 dgn en nu is dat ook weg en lijkt de boel stil te staan. Terwijl vandaag de dag van doorkomen is. Ik hou een app erop na. Nu was dat vorige maand ook. Leek compleet weg en dag later kwam t. Nu hoop ik hetzelfde, maar ben zo bang dat t wegblijft... en ik in die pms modus blijf hangen. Heeft iemand op de benzos ook minder menstruatie gehad? Het komt niet echt goed door meer en ik hoop dat met afbouwen t betert. Maar t kan ook door spanning zijn. Dat ik mn bekken teveel aanspan. Ik denk nu dat al mn klachten door asngst komen en de afbouw me niet beter gaat maken. Opeens na de intake krijg ik die gedachtes. Nu tijdens pms versterkt. Ben echt in de war. Ik had een plan en nu ook door dat corona en dat mn hoofd slechter is dan ooit heb ik opeens zoveel twijfels. Is t wel verstandig om in deze rare tijd af te bouwen? Wordt mn hoofd nog slechter door overprikkeling die niet benzo gerelateerd is? Ik had er al licht last van voor ik zo omhoog schoot met mn benzos. Nou ja kan nu beter niet denken met dit pms hoofd en virus! Voel me raar en naar. Ik hoop dat t gauw doorkomt!!!!!!!!!!!! En snel uitziek!!!!! Dan kijken we verder. Fijn weekend aan allen! @bolletje ik heb gegoogeld op spraypainten maar krijg allemaal graffitimuren en kleding? Heb je geen foto van je kunst? @Kabouter0Wesley echt Ik zou me aanmelden bij een angstcentrum. Je hoeft dit niet alleen te doen. T kan echt helpen. Je had t al voor de benzos dus zijn echt je gedachtes. Ik geloof dat je dat kan veranderen! @Yollie sterk van je dat je de ad hebt geweigerd!!! Hou vol!!! Laat die psychiater kletsen met de 3 weken. Zover ik lees duurt t bij de meeste veel langer. Ik wens je een window toe!!!! 4 april 2020 bewerkt door Louisa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 4 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 @Yollie reminder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kabouter0Wesley Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 (bewerkt) @Louisa Dit zijn dus geen afkickverschijnselen meer maar gewoon symptomen van angst. Heb het nooit meegemaakt dus dit is allemaal nieuw voor mij. Gisteren lag ik net in bed en begon het koud te krijgen. Heel ongemakkelijk. Wel snel in slaap gevallen. Geraak nergens in contact met dat centrum. Online kan je iets invullen maar dat werkt niet. Werdt vanmorgen wakker en kon gewoon niet meer ademen, moest naar lucht happen. Probeerde het te doorstaan maar lukte gewoonweg niet. Nu zit ik op men stoel en kan weer niet stilzitten. Bijna onmiddellijk begint het te tintelen in mijn gezicht. Ik vermoed dan hyperventilatie. Dan word het erger, benauwd,... Als ik dan inadem is het beter maar dat wil ik juist vermijden. 4 april 2020 bewerkt door Kabouter0Wesley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 (bewerkt) 3 uur geleden zei Louisa: Goed in slaap. was zo moe. 4 u wakker badend in zweet. Ik was drijfnat en had t koud gewoon. Geen koorts. Heel raar. Heel mn pyjama kledder. Virus? Het leek te beteren maar wakker met kriebel in keel hoest en dichte neus. Tis een nasty virus. Maar raarder is mn ongesteldheid. Okee dit is wel echt vrouwenpraat. Maar Ik had rozig afscheiding 2 dgn en nu is dat ook weg en lijkt de boel stil te staan. Terwijl vandaag de dag van doorkomen is. Ik hou een app erop na. Nu was dat vorige maand ook. Leek compleet weg en dag later kwam t. Nu hoop ik hetzelfde, maar ben zo bang dat t wegblijft... en ik in die pms modus blijf hangen. Heeft iemand op de benzos ook minder menstruatie gehad? Het komt niet echt goed door meer en ik hoop dat met afbouwen t betert. Maar t kan ook door spanning zijn. Dat ik mn bekken teveel aanspan. Ik denk nu dat al mn klachten door asngst komen en de afbouw me niet beter gaat maken. Opeens na de intake krijg ik die gedachtes. Nu tijdens pms versterkt. Ben echt in de war. Ik had een plan en nu ook door dat corona en dat mn hoofd slechter is dan ooit heb ik opeens zoveel twijfels. Is t wel verstandig om in deze rare tijd af te bouwen? Wordt mn hoofd nog slechter door overprikkeling die niet benzo gerelateerd is? Ik had er al licht last van voor ik zo omhoog schoot met mn benzos. Nou ja kan nu beter niet denken met dit pms hoofd en virus! Voel me raar en naar. Ik hoop dat t gauw doorkomt!!!!!!!!!!!! En snel uitziek!!!!! Dan kijken we verder. Fijn weekend aan allen! @bolletje ik heb gegoogeld op spraypainten maar krijg allemaal graffitimuren en kleding? Heb je geen foto van je kunst? @Kabouter0Wesley echt Ik zou me aanmelden bij een angstcentrum. Je hoeft dit niet alleen te doen. T kan echt helpen. Je had t al voor de benzos dus zijn echt je gedachtes. Ik geloof dat je dat kan veranderen! @Yollie sterk van je dat je de ad hebt geweigerd!!! Hou vol!!! Laat die psychiater kletsen met de 3 weken. Zover ik lees duurt t bij de meeste veel langer. Ik wens je een window toe!!!! @Louisa dank je. Ik hoop op betere tijden. Ik kan je niks over pms vertellen daar ben ik al 6 jr uit. Maar stom de opvliegers zijn weer begonnen.Beterschap allemaal. Vanmorgen 2 u gewandeld. Dank je voor je reminder. 4 april 2020 bewerkt door Yollie Louisa reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 (bewerkt) 8Kijk dit is spray painting. Mooi hé Dat wil ik gaan leren. 4 april 2020 bewerkt door bolletje Louisa reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 (bewerkt) dit heb ik geschilderd 5 jaar geleden. 4 april 2020 bewerkt door bolletje Louisa en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 33 minuten geleden zei bolletje: dit heb ik geschilderd 5 jaar geleden. 33 minuten geleden zei bolletje: dit heb ik geschilderd 5 jaar geleden. Bolletje heel mooi jij kan mooi schilderen prachtig. Liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 14 uur geleden zei Wilhelmina: Bolletje heel mooi jij kan mooi schilderen prachtig. Liefs Wilhelmina Bolletje kan je van afbouwen een droge mond hebben liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 5 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 15 uur geleden zei bolletje: dit heb ik geschilderd 5 jaar geleden. Wow!!!!!!!! Echt talent!!!! Echt prachtig. Olieverf of acryl? Lijkt net echt. Ik schilderde ook een blauwe maandag maar dit niveau heb ik nooit bereikt! Spraypaint is ook mooi als je dat kan. Heb je al iets gemaakt Bolleke? @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 5 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 23 minuten geleden zei Wilhelmina: Bolletje kan je van afbouwen een droge mond hebben liefs Wilhelmina Afbouwen weet ik niet. Ik heb t vooral door angst. Heel erge dorst. Droge mond weinig speeksel. Slecht voor je gebit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 Wil. dat zou kunnen maar wat ik zelf denk is dat je een droge mond hebt of krijgt door de spanningen die je hebt vanwege het afbouwen, zeker als je door je mond ademt. Doe jij dat? Dan probeer eens bewust door je neus te ademen. Als de lucht in je huis ook erg droog is en je ademt door je mond wordt die droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 (bewerkt) @WilhelminaDroge mond kan wel ook door afbouw komen, net als droge ogen, geirriteerde oren , geirriteerde slijmvliezen, droge huid etc. 5 april 2020 bewerkt door Kannietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 2 uur geleden zei bolletje: Wil. dat zou kunnen maar wat ik zelf denk is dat je een droge mond hebt of krijgt door de spanningen die je hebt vanwege het afbouwen, zeker als je door je mond ademt. Doe jij dat? Dan probeer eens bewust door je neus te ademen. Als de lucht in je huis ook erg droog is en je ademt door je mond wordt die droog. Dankje wel ja niet geslapen ik ben kapot hyper nerveus ook door de wereldse dingen ja als ik slaap is mijn mond open en barst van de angsten ik heb een verstopte buis van Eustatius en mijn neus zit dicht en enorme afbouw klachten ik vind het zo fijn dat ik bij jullie mijn verhaal mag vertellen Bolletje ik probeer mijn hondje uit te laten gisteren ook uitgelaten liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 18 minuten geleden zei Kannietmeer: @WilhelminaDroge mond kan wel ook door afbouw komen, net als droge ogen en wazig zien ik hoop dat het met jou ook goed gaat liefs Wilhelmina 18 minuten geleden zei Kannietmeer: @WilhelminaDroge mond kan wel ook door afbouw komen, net als droge ogen,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 8 minuten geleden zei Wilhelmina: Dankje wel ja niet geslapen ik ben kapot hyper nerveus ook door de wereldse dingen ja als ik slaap is mijn mond open en barst van de angsten ik heb een verstopte buis van Eustatius en mijn neus zit dicht en enorme afbouw klachten ik vind het zo fijn dat ik bij jullie mijn verhaal mag vertellen Bolletje ik probeer mijn hondje uit te laten gisteren ook uitgelaten liefs Wilhelmina klinkt dan duidelijk als een gevalletje open mond. Als alles verstopt zit is het vrij normaal. Ook je slijmvliezen zijn hard aan het werk. Ik hoop dat je snel betert lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 april 2020 Rapport Share Geplaatst 6 april 2020 Op 5-4-2020 om 11:47 zei Kannietmeer: klinkt dan duidelijk als een gevalletje open mond. Als alles verstopt zit is het vrij normaal. Ook je slijmvliezen zijn hard aan het werk. Ik hoop dat je snel betert lieverd. Kannietmeer ik heb een vraag me af door al dat vergif heb dat invloed op de bloedsuikerspiegel ik weet het niet liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden