Lika Geplaatst 18 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 Man en ik hebben steeds een ander idee over wat we hebben be-of afgesproken. Dat leidt tot frustraties. Maar het goede nieuws: geen van ons denkt DE waarheid in pacht te hebben en we doen ons best om uit te vinden waar het hem in zit en hoe dat anders kan. Dus inzet van twee kanten. Dat gaat met gedoe gepaard, maar we try. Dat is fijn. Nu slapen. Slaap zacht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 @mcflurryvoor onder de riem! mcflurry reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 @Cleo66Wij ook lange tijd. Maar nu is er blijkbaar weer oprechte behoefte elkaar te begrijpen ( en niet in de weg te zitten). Misschien komt dat ook weer terug voor jullie meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 (bewerkt) Een schreeuwpartij is oneindig veel beter dan niks (= alleen koetjes en kalfjes). Denk ik. Een schreeuwpartij betekent het gaat nog ergens over, het raakt ons nog steeds. Koetjes en kalfjes betekent inderdaad we gaan er niet meer voor. 19 maart 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 (bewerkt) Niet helpend 19 maart 2020 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 pijnlijk Cleo, ik herken het van ooit geestelijke armoe noemde ik het in gedachten maar het is niet te laat om iets te veranderen, lijkt mij wat je nu hier deelt kun je ook opschrijven en het proberen te bespreken, desnoods laat je je briefje lezen juist nu, nu je bijna verplicht bent zoveel tijd samen door te brengen kan het lonen niet gebprobeerd, altijd mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden