Kabouter0Wesley Geplaatst 2 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2020 1 uur geleden zei Roberto: @Kabouter0Wesley, dat heb ik ook wel. Iedere dag is weer nieuw en anders dan de vorige dag en voel ik mij ook anders. Dat lijkt mij heel normaal. Bedoel meer een gevoel dat er iets niet klopt, iets fout is. Pijn, sensatie, gejaagdheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 2 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2020 43 minuten geleden zei Kabouter0Wesley: Heb ik ook, zie zelfs geen toekomst meer voor mij. Ga nooit meer kunnen werken, slapen, tv-kijken, rustig in de zetel zitten. Ben op de moment ook enorm bang voor dat kl*te corona-virus. Trek het niet als ik met 40 graden koorts moet wakker blijven en vrees ook dat mijn immuunsysteem het niet aankan. Ben ondertussen al 3 weken met een rode en geïrriteerde keel op de sukkel. @Kabouter0Wesley ja dat vind ik ook eng. Gelukkig ben ik afgelopen 5 jaren niet grieperig geweest.Ik zou graag goeie berichten willen lezen dat het na benzostop weer allemaal goed komt. Ik heb nog maar 0.5 mg alprazolam en 100 mg imipramine maar het lijkt met de dag erger te worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 2 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2020 7 uur geleden zei ELL: Hoi lieve allemaal, @Cyclad58, ik wilde gisteren nog reageren. Het lijkt erop dat je je iets beter voelt, maar nog wel af en aan dus. Hoe gaat het thuis? Ha @ELL, Een week benzovrij! Wow, hoe mooi is dat! Nog niet klachtenvrij natuurlijk, maar je trekt het wel begrijp ik en dat is heel erg bemoedigend. Met mij gaat het wel. Had vorige week een slechte dag op donderdag, maar de overige dagen waren okay en het weekend zelfs erg goed. Thuis gaat het ook wel, al is het nog steeds niet ideaal. De situatie is zoals het is en ik moet mijn zegeningen ook tellen, want die zijn er zeker. Echt begrip zal ik niet krijgen, we denken verschillend over het onderwerp benzo's en het is zoals het is. Zolang we elkaars mening respecteren is het te doen. Ben nu de quetiapine aan het afbouwen, vrijdag de stap gezet van 12,5 naar 6,25 mg en dat gaat vooralsnog goed. Ben ik blij mee. Straks nog 1 keer halveren en dat is goed, na 1 of 2 weken op 3,125 mg is het goed om te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 2 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2020 6 uur geleden zei Yollie: Kan echt niet meer. Heel erg angstig. Heel erg trillen. Het lijkt of bloed heel hard door mijn borstkas en benen stroomt. Bloeddruk erg hoog. Huisarts heeft bloeddruk medicatie opgehoogd. Hart slaat af en toe over. Slapen weer slecht. Zit op nog maar 0.5 mg alprazalom. Dit gaat nooit voorbij Hoe hoog is je bloeddruk, @Yollie? Je had goede dagen in Letland, jammer dat dat nu weer zoveel minder is. Besef wel dat je de Alprazolam aan het afbouwen bent (ja toch?) en dat dat de klachten veroorzaakt. Pas als je daar vanaf bent zullen de klachten uiteindelijk minder worden. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 2 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2020 6 uur geleden zei JohannaEliesje: Zonet telefonisch consult met m’n huisarts gehad. A.s. woensdag zit ik 10 dagen op 15 mg Diazepam, ik was overgestapt van 15 mg Oxazepam en 15 mg Zolpidem. De overstap ging heel gladjes, terwijl ik daarvoor vrij heftige interdose onttrekkingsklachten had bij de tapering van de Oxazepam. vanaf donderdag krijg ik dan tabletjes van 2 mg , zodat ik makkelijker kan minderen. Zijn voorstel is de ochtend dosis op 4 mg te doen en daarna nog de middag- en avonddosis van 5 mg. De week daarna wordt het schema dan 4 - 4 - 5, week daarop 4 - 4 - 4 etc. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan! Ha @JohannaEliesje, dat schema ziet er wel haalbaar uit! Succes met je afbouw en hopelijk rol je er zonder al te heftige klachten doorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 14 uur geleden zei Cyclad58: Hoe hoog is je bloeddruk, @Yollie? Je had goede dagen in Letland, jammer dat dat nu weer zoveel minder is. Besef wel dat je de Alprazolam aan het afbouwen bent (ja toch?) en dat dat de klachten veroorzaakt. Pas als je daar vanaf bent zullen de klachten uiteindelijk minder worden. Sterkte! @Cyclad58 bloeddruk 160/103 bloeddrukmedicatie is verhoogd. Gelukkig nu weer goed geslapen zonder medicatie. Wel heel erg nerveus wakker en trillen gaat maar door. Ja ik besef dat ik alprazolam aan het afbouwen ben. Verschrikkelijk vind ik de trillingen aan de linkerkant van mijn lijf . Dat is ongeveer 7 wk geleden begonnen. Ik kan geen relatie leggen met afbouw. Ik heb nog maar 0.5 mg alprazalom. Ik dacht dat de trillingen van afbouw imipramine kwamen dus had ik die toch maar naar boven opgeschroefd 2 wk geleden. Ik heb naar je geluisterd maar merk geen verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 18 uur geleden zei Kabouter0Wesley: Heb ik ook, zie zelfs geen toekomst meer voor mij. Ga nooit meer kunnen werken, slapen, tv-kijken, rustig in de zetel zitten. Ben op de moment ook enorm bang voor dat kl*te corona-virus. Trek het niet als ik met 40 graden koorts moet wakker blijven en vrees ook dat mijn immuunsysteem het niet aankan. Ben ondertussen al 3 weken met een rode en geïrriteerde keel op de sukkel. @Kabouter0Wesleyheb je nog medicatie zo ja wat en hoeveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kabouter0Wesley Geplaatst 3 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2020 1 uur geleden zei Yollie: @Kabouter0Wesleyheb je nog medicatie zo ja wat en hoeveel? Enkel nog 50 mg nortrilen. Was bezig met af te bouwen maar werd nogal hevig. Ben momenteel op dag 54 benzo-vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 4 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2020 @ELL lief dat je vraagt hoe het gaat het gaat wel redelijk. Heb nog steeds een paar klachten en ben er nu bijna een jaar vanaf. Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfel of alles overgaat omdat het nu al zo lang duurt en ik heb niet lang gebruikt... Dus ik probeer om te gaan met mijn resterende klachten. Wat super goed dat je benzo vrij bent!! Top gedaan Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 4 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2020 Ha @EefjeJ, goed om te horen dat het redelijk gaat. Jammer dat je nog klachten ervaart na een jaar, maar het ligt wel in lijn met wat @Angke en ik (na ruim 2 jaar nog klachten) ervaren. Het helpt al enorm als je met je klachten kunt omgaan, dat vind ik nog steeds erg lastig. Angke en EefjeJ reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 4 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2020 Bedankt voor je reactie @Cyclad58 ik vind het soms ook lastig hoor moet ik toegeven, maar meestal gaat het best oké... Ik durf het nog steeds niet aan om te werken, maar wil wel graag. Ben bang dat dan de klachten weer verergeren...maar wie weet over een paar maandjes. Ik heb de mazzel dat we het op deze manier redden en dat ik mijn tijd mag nemen. Ik lees hier nog steeds wel regelmatig mee, maar reageer bijna nooit meer. Ik heb het wel gelezen wat je doormaakt, best pittig. Ik hoop echt dat je op een dag geen benzo meer nodig hebt...en dat je af en toe een slechte nacht kan handelen Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 4 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2020 Dank je wel, @EefjeJ. Ik hoop het ook. Meestal gaat het wel goed, hoor. Ik werk dan zelf wel, maar ik begrijp heel goed dat jij het nog niet kunt. Ik vraag me ook af hoe ik het volhoud, maar tot nu toe lukt het. Kost me per dag ongeveer 11 uur, 8 uur werken en 3 uur in de auto (met files). Fijn dat jij het op jouw manier kunt regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
face Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 hallo allemaal, gisteren gekeken naar kassa over verslaving,zo herkenbaar,al die dingen die die man vertelde klopt,wij weten met z'n allen in wat voor hel wij verkeren,ikzelf geef het op,teveel tranen geen begrip van huisarts,snapt echt niks wat het met je doet,verslaafd zijn aan die kut diazepam of wat voor benzodiazepines dan ook,familie begrijpt het ook niet echt,hebben hun eigen leven,man snapt het wel,maar staat ook machteloos,het is zo'n lieverd maar ik wil deze hel niet méér, stap er uit taperingstrips worden bij interpolis niet vergoedt,dan houdt het voor mij op,ik kan het andere niet áán, kan het zelf niet betalen,ik hoef dit waardeloze leven niet méér, ik hoop dat jullie allemaal beter worden,lees het iedere dag,begrijp alles. Ik ben niet zo sterk,wil naar een andere wereld,rust geen verdriet meer geen herrie meer,ga nog 1 keer naar mijn huisarts en als hij niet luisterd ,houd het voor mij op,ik kan dit niet meer volhouden,liefs van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
face Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 1 uur geleden zei face: hallo allemaal, gisteren gekeken naar kassa over verslaving,zo herkenbaar,al die dingen die die man vertelde klopt,wij weten met z'n allen in wat voor hel wij verkeren,ikzelf geef het op,teveel tranen geen begrip van huisarts,snapt echt niks wat het met je doet,verslaafd zijn aan die kut diazepam of wat voor benzodiazepines dan ook,familie begrijpt het ook niet echt,hebben hun eigen leven,man snapt het wel,maar staat ook machteloos,het is zo'n lieverd maar ik wil deze hel niet méér, stap er uit taperingstrips worden bij interpolis niet vergoedt,dan houdt het voor mij op,ik kan het andere niet áán, kan het zelf niet betalen,ik hoef dit waardeloze leven niet méér, ik hoop dat jullie allemaal beter worden,lees het iedere dag,begrijp alles. Ik ben niet zo sterk,wil naar een andere wereld,rust geen verdriet meer geen herrie meer,ga nog 1 keer naar mijn huisarts en als hij niet luisterd ,houd het voor mij op,ik kan dit niet meer volhouden,liefs van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden