Doorgaan Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Uiteindelijk kom je dan steeds op een beetje minder gewicht terecht. Het is niet makkelijk maar zo hou je zelf nog een beetje regie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Weet je het is ook zo'n superlicht pilletje van jou. Bij mij weegt 10 mg oxazepam rond de 0.120 mg. Dus dat is nogal verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Doorgaan Het lijkt dat pillen niet allemaal hetzelfde wegen ook op YouTube wordt dat verteld maar hoor geen oplossing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 O.5 mgClonazepam weegt rond de 0.150 g Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Beste @Ometon, Misschien kun je contact opnemen met forumlid @Kannietmeer ? Zij heeft veel kennis overal van. Je kunt haar een privebericht sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Hoi ometon Dat gewicht valt dus wel mee. Zelfs zwaarder dan mijn pilletje. Ik zou gewoon per dag de gehele pil wegen en daar dan de gewilde hoeveelheid af halen. Als de pil wat zwaarder weegt er dan iets meer afhalen. Weegt die minder dan er iets minder afhalen. Zo kom je toch steeds uit op de gewenste hoeveelheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veertje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 @ometon, mijn pillen zijn altijd ongeveer hetzelfde gewicht, scheelt misschien 1 mg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veertje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 @Ometon maar ik slik temazepam en een hele pil weegt 210 mg, dus dan is 1 mg meer of minder niet zo erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Denk dat ik weet waarom ik instabiel ben De pillen hebben allemaal niet hetzelfde gewicht Soms 0.156 soms 0.150 soms 0148 Dat zijn grote verschillen als je per keer niet meer dan 0.001 mag afbouwen per dag. !!! Die zijn verschillen van 0.004 of 5 per dag door verschil in pil gewicht Lijkt mij logisch dat je dan dus instabiel raakt van constante schommeling in sterkte medicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Doorgaan je hebt gelijk begrijp nu waar om ik telkens instabiel ben en dan weer ff goed met verschillen per dag van 0.004 a 5 Want de regel bij clonazepam is niet meer dan 0.001 hooguit 0.002 per dag Teveel triggerf mijn angst en paniek vandaar dat het lijkt dat ie aanvallen meer worden IPV minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Veertje 1 mg maakt niet uit afhankelijk van de sterkte van de pil TOV het gewicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 9 uur geleden zei Ometon: Denk dat ik weet waarom ik instabiel ben De pillen hebben allemaal niet hetzelfde gewicht Soms 0.156 soms 0.150 soms 0148 Dat zijn grote verschillen als je per keer niet meer dan 0.001 mag afbouwen per dag. !!! Die zijn verschillen van 0.004 of 5 per dag door verschil in pil gewicht Lijkt mij logisch dat je dan dus instabiel raakt van constante schommeling in sterkte medicatie In theorie is het waar, maar in de praktijk is het denk ik niet echt zo. Ja, de pillen verschillen in gewicht, maar dit is niet de reden dat je ziek bent. 99% van de pil is vulgewicht. De afwijking van de pil is medisch gezien dus zeker verantwoord en okay. Je mag er op vertrouwen dat je met elke pilletje gewoon 99,99 % van je medicatie gewoon krijgt. Je bent ziek door tolerantie. Je lichaam heeft klachten omdat het meer wil. Omdat het zich heeft aangepast aan de dosis waar je op zit. Het 'gewoon' vijlen wat iedereen roept is helemaal niet zo 'gewoon' als wel wordt beweerd. Met Diazepam kan dat wel. Met sommige andere benzo's ook maar de meeste andere middelen niet. 1 mg Diazepam is 0,05 Clonazepam. Als je pil 0,5 mg clonazepam is en 150 mg weegt dan is dee kleinste stap die je kan maken met Clonazepam nog steeds 20 x zo groot als de stap die je met Diazepam kan maken. Maar met het juiste tempo kan je dat misschien opvangen. Maar ideaal is het niet. Maar misschien kan jouw lichaam het aan, dat moet blijken. Als je trouwens wel een weegschaaltje kan kopen en kan laten bezorgen, waarom doe je dan niet het recept zoals ik je heb gegeven? Dat is echt de meest betrouwbare manier voor Clonazepam. ik weet dat alles nu moeilijk lijkt en dat is het ook, maar om jezelf hieruit te krijgen is gewoon niet veel makkelijker te maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Dat recept is te ingewikkeld kan nog geen ei bakken en ingrediënten kan ik hier niet kopen zit in de middle of nowhere Dat water idee zou nog wel gaan maar 100Ml met 0.5 MGR clonazepam en elke dag 1 ml er afhalen. Houdt in in 100 dagen klaar Is dat niet te snel en lijkt risico vol als pilletje niet goed oplost Ik zit ook niet te wachten op dat weegschaal gedoe Maar water methode lees ik ook over 300 ml water dus wordt verwarrend PS clonazePam 0.5 is ongeveer 7 mg valium de een zegt 5 de andere 10 maar schijnt niet exact te bereiken te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Als ik water gebruik hoeveel cc water heb 300 gelezen bij clonazepam ? En hoeveel er uithalen over hoelang ? Als ik watermetode gebruik heb jij dan een plan voor mij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Op 20-2-2020 om 00:22 zei Ometon: Hallo veertje Het vijlen schijn te best te gaan met nagel vijltje of met een kartonnen nagelvijl Hallo vrouwtje54 ik ben aan het zoeken en kan je niet vinden gaat het goed met je ben je al klaar met afbouwen ik hoop dat alles met je pijnen goed gaat ook met je hondjes liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 47 minuten geleden zei Wilhelmina: Hallo vrouwtje54 ik ben aan het zoeken en kan je niet vinden gaat het goed met je ben je al klaar met afbouwen ik hoop dat alles met je pijnen goed gaat ook met je hondjes liefs Wilhelmina Iemand heeft iets gestuurd nu ben ik het kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden