Gladiator Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 (bewerkt) Hi laat ik me even voorstellen ... Qua alcohol dronk ik eerst alleen in het weekend. Toen elke dag als slaapmutsje, maar telkens meer ... En zo is het nu nog steeds. Rond een uur of 10 een stuk of 3 halve liters zwaar bier (ja, vandaar die nick), al dan niet combinerend met sterke drank ... werk gaat moeizamer, kom vaak met een kater opdagen. Zocht contact op met een psychiater. Maar hij zei dat het geen zin heeft om naar medicatie te kijken als ik erbij blijf drinken (het vloekt enorm met alcohol). Dus contact gezocht met Fact+. Gisteren het eerste gesprek gehad. Volgende week het volgende. 23 januari 2020 bewerkt door Gladiator Had nogal veel opgeschreven over het hoe en waarom. Voelt achteraf totaal niet goed, dat het zo uitgebreid op internet stond ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Welkom! Als je stopt met alcohol dan gaat de rest van je leven vaak al een stuk beter. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 welkom Gladiator je hebt een sterke nick genomen gebruik die goed! en idd therapie en drank, dat belijft niet helaas spreek ik uit ervaring maar zonder drank kun je ook van voorgaande therapie wel extra profiteren, want ergens heeft je lichaam/geest alles opgeslagen en dat kan zo maar weer aangeboord worden. Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gladiator Geplaatst 23 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 8 uur geleden zei lady jane: welkom Gladiator je hebt een sterke nick genomen gebruik die goed! en idd therapie en drank, dat belijft niet helaas spreek ik uit ervaring maar zonder drank kun je ook van voorgaande therapie wel extra profiteren, want ergens heeft je lichaam/geest alles opgeslagen en dat kan zo maar weer aangeboord worden. Jij en anderen bedankt. Heb m'n verhaaltje van gisternacht flink ingekort, vond het toch wat teveel van het goede. Je laatste zin doet me erg goed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Welkom. Hoe gaat het nu @Gladiator? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucillium Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Welkom gladiator. Je komt erdoor, al ist met horten en stoten. En zonder slaapmutsje slaap je uiteindelijk ook beter. Zonder drank komt er rust. Succes en ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden