bolletje Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Gelukkig nieuwjaar lieve allemaal 1 januari 2020 bewerkt door bolletje EefjeJ, Spinder en Ikdoeertoe reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Iedereen een heel gelukkig 2020! Het zal voor velen een zwaar jaar worden, ar het doel is uiteindelijk benzovrij door het leven te stappen. Als dat dit jaar lukt is dat de opmaat tot een mooie toekomst! Hoe hebben jullie de jaarwisseling doorstaan? Wat kunnen slapen? Ik weet al bij voorbaat dat de 1e nacht van het nieuwe jaar een verloren nacht is qua slaap. Wij waren gisteren gezellig bij onze buren. Het werd laat, rond 3 uur lagen we op bed. Maar dan slaap je nog niet. Uiteindelijk toch wat weggevallen en vanmorgen om 8 uur al klaar wakker. Uitslapen is er voor mij echt niet meer bij. Lukt gewoon niet meer. Straks maar even het familierondje doen, dan is het nieuwe jaar echt afgetrapt. Spinder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goedemorgen lieve allen, Allereerst natuurlijk de allerbeste wensen voor 2020. Dat velen van ons dit jaar de eindstreep 0 mg halen en herstel mag optreden. Iedereen nog een beetje kunnen slapen? Hier toch nog wel 7 uurtjes gehaald. Met oordoppen in. Weinig voor mijn doen, maar ik voel me er nog niet in en in slecht door. Ik hoop nu de drukke dagen achter me liggen, o, nee, de kinderen hebben nog 5 dagen vrij, grrrr, ik wat meer rust in mn lijf krijg en wat zal stabiliseren. Ik merkte gisteren wel echt de stress van t vuurwerk trouwens. Blij dat dat voorbij is. Lang leve de oordoppen Spinder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Ik wens iedereen veel kracht en gezondheid voor het nieuwe jaar en dat we ons maar steeds beter mogen gaan voelen Dikke knuffel Spinder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik wens iedereen hier een heel gezond nieuwjaar. Dat kunnen we met z’n allen wel gebruiken hier. gelukkig heb ik wat uurtjes geslapen. Beter dan de nacht ervoor. Terwijl er veel meer lawaai was. Nou als iemand nog gaat zeggen dat het dan psychisch is.... dan had ik juist nu een hele slechte nacht moeten hebben met al die knallen. Ik krijg overigens steeds minder energie en heb het gevoel dat ik achteruit ga. Symptomen zijn over de afgelopen maanden wel anders geworden maar niet verbeterd. Ik ben toch heel erg benieuwd naar de neuroloog en wil graag verder onderzoek. Maar dat is nog even afwachten. ik ga me toch steeds meer afvragen of er ook nog iets anders onder zit.. hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen slapen. Gelukkig hebben we dit weer gehad. Veel liefs Spinder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 1 uur geleden zei Annie87: Ik wens iedereen hier een heel gezond nieuwjaar. Dat kunnen we met z’n allen wel gebruiken hier. gelukkig heb ik wat uurtjes geslapen. Beter dan de nacht ervoor. Terwijl er veel meer lawaai was. Nou als iemand nog gaat zeggen dat het dan psychisch is.... dan had ik juist nu een hele slechte nacht moeten hebben met al die knallen. Ik krijg overigens steeds minder energie en heb het gevoel dat ik achteruit ga. Symptomen zijn over de afgelopen maanden wel anders geworden maar niet verbeterd. Ik ben toch heel erg benieuwd naar de neuroloog en wil graag verder onderzoek. Maar dat is nog even afwachten. ik ga me toch steeds meer afvragen of er ook nog iets anders onder zit.. hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen slapen. Gelukkig hebben we dit weer gehad. Veel liefs Lieve mensen ik wens iedereen een goed en gezond 2020 en Gods Zegen liefs Wilhelmina ♥️ Spinder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Ik wens iedereen een goed en mild 2020 toe. Wanneer moet je naar de neuroloog @Annie87 Ik hoop voor je dat het toch Benzo gerelateerd is en dat het gaat beteren. Ik probeer positief te blijven maar dat valt niet mee als je geen nacht slaapt en klaarwakker en alert in bed ligt en er steeds nieuwe symptomen bij komen. Ik merk dat ik weer aan het vechten ben in plaats van het te accepteren.. Ik ben zo boos! Hulpeloos toe kijken is zo niet mijn ding Pfft. Ik ben nu 4 maanden en een week Benzo- vrij. 1 januari 2020 bewerkt door Spinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 4 uur geleden zei EefjeJ: Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Ik wens iedereen veel kracht en gezondheid voor het nieuwe jaar en dat we ons maar steeds beter mogen gaan voelen Dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 5 minuten geleden zei gerda: dank je Eefje en vooral en voor iedereen veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 @Spinder ik snap het hoor van dat vechten, al valt er niet echt tegen te vechten. Ik kom ook niet in de acceptatie modus. Denk overigens dat ik daar nooit zal komen. Ik weet nog niet wanneer ik word opgeroepen. Ik zal er morgen eens achteraan bellen want heb nog niks gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Kanjers als we iets niet vertrouwen, moeten we naar de H. arts. Het bloed laten onderzoeken zodat we dingen waar we bang voor zijn, uit kunnen sluiten. Dit kunnen we met al onze zorgen, pijnen en andere rotgevoelens, echt niet bij hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Volledig met je eens, @bolletje. Bij mij zijn in het begin wegens vreemde klachten al alvleesklierproblemem en suikerziekte onderzocht. Dat was het niet, maar de klachten wezen daar mogelijk wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Waaruit bestonden jouw klachten @Cyclad58? mee eens @bolletje ik heb helaas een hork van een huisarts. Die me het liefst vol met diazepam stopt of weer aan de clonazepam helpt. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 39 minuten geleden zei Spinder: Waaruit bestonden jouw klachten @Cyclad58? mee eens @bolletje ik heb helaas een hork van een huisarts. Die me het liefst vol met diazepam stopt of weer aan de clonazepam helpt. Droge mond, zweten, veel plassen en pijn in buikstreek met obstipatie. Dat was in het begin van de ontwenning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 1 uur geleden zei Spinder: Waaruit bestonden jouw klachten @Cyclad58? mee eens @bolletje ik heb helaas een hork van een huisarts. Die me het liefst vol met diazepam stopt of weer aan de clonazepam helpt. Maar jij moet het heft in handen nemen. Jij moet zeggen wat wel en wat niet, dus het gesprek over nemen. Dat moeten we trouwens allemaal. We zijn mondig zat. Het gaat om ons lichaam. Spinder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Zeker @bolletje, maar ik ben zo ontzettend moe van het telkens weer uitleggen. Opnieuw en opnieuw ik zou ze wel door elkaar willen schudden! Maar je hebt gelijk, het is mijn lijf en ik beslis wat wel en wat niet. Wilhelmina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden