Spring naar bijdragen

Cbd olie


Lightspacer

Aanbevolen berichten

Op 27-12-2019 om 14:36 zei Lightspacer:

Mijn casemanager vertelde dat zijn vrouw Cbd olie gebruikte om beter te slapen. Het is vrij kostbaar, dus ben ik benieuwd naar jullie ervaring hiermee...

groetjes,

Jeroen

@Lightspacer mijn schoonzus slaapt er goed op. Recept van huisarts. Ik had bij de drogist gehaald. 1keer geslapen erop en de volgende dag hartkloppingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteravond een kopje thee gemaakt van 1 zakje hennepthee Van Jacob Hooy.. Ik heb er diep op geslapen. Dieper als normaal dus. Maar het voelt nu als te veel. Het is blijkbaar een kwestie van uitproberen. Vanavond maar een half kopje thee maken. Maar het is een prettig idee dat ik met deze thee makkelijker de zopiclon kan gaan afbouwen in de toekomst....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteravond een half kopje hennepthee genomen. Ik heb weer goed geslapen, maar ervaar nu toch weer de ochtend brakheid, eigenlijk hetzelfde als gister. Ik vermoed eigenlijk dat het los staat van de thee. Omdat ik me al een hele tijd brak voel s ochtends. Ik denk dat ik vanavond weer een keertje zonder de hennepthee probeer om te kijken hoe ik me dan voel in de ochtend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lightspacer:

Ik heb gisteravond een half kopje hennepthee genomen. Ik heb weer goed geslapen, maar ervaar nu toch weer de ochtend brakheid, eigenlijk hetzelfde als gister. Ik vermoed eigenlijk dat het los staat van de thee. Omdat ik me al een hele tijd brak voel s ochtends. Ik denk dat ik vanavond weer een keertje zonder de hennepthee probeer om te kijken hoe ik me dan voel in de ochtend. 

Hi @Lightspacer, wat fijn dat je er goed op slaapt. 
Ik ben gisteren met een supplement MEGAZEN begonnen (die tip las ik hier ergens) ben wel in slaap gevallen, maar voel me nu ook niet jofel om maar lichtjes uit te drukken ;)

Sterkte vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-12-2019 om 14:36 zei Lightspacer:

Mijn casemanager vertelde dat zijn vrouw Cbd olie gebruikte om beter te slapen. Het is vrij kostbaar, dus ben ik benieuwd naar jullie ervaring hiermee...

groetjes,

Jeroen

@Lightspacer mijn schoonzus krijgt het op recept van de huisarts en dat schijnt de goeie te zijn. Ze slaapt er heel goed op. Van de drogisterijen is nep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 27-12-2019 om 14:36 zei Lightspacer:

Mijn casemanager vertelde dat zijn vrouw Cbd olie gebruikte om beter te slapen. Het is vrij kostbaar, dus ben ik benieuwd naar jullie ervaring hiermee...

groetjes,

Jeroen

Ik neem al enkele maanden een CBD olie supplement op aanraden van mijn dokter, omdat ik door stress moeilijkheden had met slapen en concentratie. Het is inderdaad niet extreem goedkoop, maar ik doe er heel lang over en qua prijs/kwaliteit vind ik het echt zeker waard. Ik zou het voor geen geld van de wereld kunnen missen.

bewerkt door KleinVisje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem het ook maar krijg hier ook hartkloppingen en een snelle hartslag van. Het merk is van Lucovitaal. Daar schijnen zware metalen in te zitten. Je kan proberen om er zetpillen van te maken, maar dit spul is gewoon slecht.

Ik had zetpillen van een ander merk, nergens geen last van. Dit jaar ga ik het zelf zaaien. Het worden dan hennepplanten waar je zelf heel gemakkelijk die olie van kan maken. Of je moet naar Groningen toe daar staan hele velden vol. Die hennepplanten mag je hebben, al zet je je tuin vol. Dit komt omdat daar geen THC. in zit, alleen maar cbd. THC daar word je High van CBD. niet. Het is heeeeeeeeel gezond. Als je wilt zal ik wat informatie opzoeken. En slapen? Als een Pioenroos.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Lightsp. ben je ook niet erg onrustig in bed met die hartkloppingen? Als dat zo is dan krijgt de slaap geen kans. Misschien kun je eens proberen om het te verdunnen tot 2 %.

En verder kan het wel weken duren hoor voordat je iets merkt Het lichaam moet zich helemaal instellen. De een moet 20-50% hebben, b,v, mensen die kanker hebben, anderen kunnen met heel weinig toe. Met CBD is het niet zo dat hoe meer druppels hoe beter het resultaat, heb ik pas gelezen, het gaat  erom dat je het langzaam opbouwt, tot je tevreden bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
5 uur geleden zei BenMart:

Ik ben hier een nieuweling. Ik heb een probleem dat ik graag wil delen. Voor mijn kniepijn zou ik graag CBD-olie willen proberen. Hoe nuttig is het? Zal het me helpen om mijn kniepijn te herstellen? Laat het me weten, alsjeblieft.

BenMart je zou het gewoon moeten proberen CBD of THC-olie. Wel opletten voor de THC want als je daar stoned van wordt voelt dat niet zo prettig. Ja en je kniepijn herstellen weet ik niet, het ligt er aan waar die kniepijn vandaan komt. Wel heb je met het gebruik veel minder pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5/22/2021 om 9:14 PM zei bolletje:

BenMart you should just try CBD or THC oil. Watch out for the THC because if you get stoned it doesn't feel so pleasant. Yes and repairing your knee pain I don't know, it depends where that knee pain comes from. However, you do have much less pain with the use.

Bedankt voor je reactie op mijn bericht. Ik weet een beetje over CBD-olie, zoals ik al zei. Maar ik ben niet zeker van THC-olie. Hoe werkt deze? Kunt u een klein beetje uitleggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik weet dat Cannera goede CBD olie verkoopt. Ik gebruik zelf al een paar jaar CBD olie voor slaapproblemen maar geen van alle oliën werkten echt. Maar die van cannera werkt best goed.  Er staat ook een uitgebreide uitleg op de site 

hier is de link naar de website mocht er interesse zijn: https://www.cannera.nl/database/cbd-slapen/

bewerkt door Josefien
link
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...