Myle Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 oh ehm wauw ja ik zie het. Geen aandacht aan geven lijkt me het best. Maar voelt niet fijn dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Gelukkig zie jij het ook, voel mij bekeken. Voelt zeker niet fijn. Jammer dit. Log uit, kan er niet tegen, tot morgen. Ga slapen. Hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Jemig ik merk dat ik hier kwaad van word. Rot lekker op hier als je niks te zoeken hebt op dit forum zeg. Damn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Meer dan 300, die man is weer bezig denk ik. En zal ook wel weer met een profiel hier zitten, dus pas op. Maar goed dat wil hij ook veroorzaken denk ik. Sneu figuur ben je(degene die dit doet!!!!!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Ja jij ook. Ik kan dit even niet loslaten nu. driehonderd nog wat mensen online? 11 pagina's. Wat the fack. Voelt echt als inbreuk op iedereen die hier schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) @moderator Kun je meelezen/ actie ondernemen wat betreft vanavond? (vannacht) 1 december 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Ga ook mijn posting/bericht verwijderen in dit draadje. Snap dat dit openbaar is maar dit is niet normaal. Toen begon het, leek het. Ga het weghalen. Geef teveel prive weer ws over mijn werk? Dit soort figuren kunnen mij echt intimideren met dit jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) Ik zou me er niet druk over maken. Ze zijn allemasl gast, dus zonder schrijfrechten, en ik zie helemaal niet een patroon dat lijkt op wat we hadden toen die opschepper ons hier op stang aan het jagen was. Ik denk dat er al.of niet per ongeluk wat netbots (automatische robotachtige processen) naar deze site komen. Als het er veel meer worden kan het vertraging opleveren maar vooralsnog merk ik daar niks van. Wel goed dat het aangemeld is, dan kunnen de beheerders er naar kijken. Maar nogmaals, ik zou me er niet druk over maken. 1 december 2019 bewerkt door Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Ik hoop dat het inderdaad een bot is ofzo. Maar het voelt niet oké. Snap dat smaragd zijn bericht heeft aangepast. Ik voel me (ook) nogal onveilig zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) Als je er last van hebt zou ik voor je eigen gemoedsrust gewoon afloggen en vannacht verder wegblijven, want ik verwacht niet dat de beheerders er 's nachts iets aan doen. Ga iets lezen of iets anders doen wat je tot rust brengt. Mediteren of op zoek gaan naar een spijkermatje op het internet misschien. 1 december 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Het zijn er nu nog 116, dat is al een stuk minder dan daarnet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Denk omdat ik mijn bericht heb aangepast, die man zit al een tijd achter mij en Myle aan denk ik soms. Zal wel in slaap geflikkerd zijn. Hij doet dit idd middels een bepaalde manier, heeft hij zelfs ook uitgelegd hier. Negeren die hap maar. Welterusten @Myle en @Bob Ze krijgen ons echt niet klein. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Inmiddels zijn er nog 'maar' 85 online. Het lijkt alsof die gast inderdaad in slaap gedonderd is. Nice. Tot morgen Bob en Smaragd. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Slaap lekker. Ik ga het ook weer proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 Negatieve aandacht is ook aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 Op 1-12-2019 om 03:19 zei Myle: @moderator Kun je meelezen/ actie ondernemen wat betreft vanavond? (vannacht) Beste Myle en alle forumleden (lezers), Wij lezen mee en zorgen ervoor dat de spelregels die we met elkaar hebben afgesproken worden nageleefd. Extra aandacht voor ongepast gedrag houden we goed in de gaten. M.b.t. het plaatsen van privé-informatie over jezelf of anderen adviseren wij om daar zeer voorzichtig mee te zijn. In sommige gevallen wordt privé-informatie (bv. een foto) door ons verwijderd ter bescherming van het forumlid. Forumdeelnemers zien wanneer zij ingelogd zijn, hun eigen naam en woonplaats onder hun avatar wordt weergegeven. Dit is echter voor andere forumleden NIET zichtbaar. Vriendelijke groet, De Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden