Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 oktober 2019


nancy

Aanbevolen berichten

En als jij er nu eens achteraan gaat Spirit of je in therapie kunt komen en je kan dat bewijzen mag je hier, om de tijd te overbruggen, een weekje komen met je hond. En als dat met jouw hond en mijn kleine guppies goed gaat, mag ze hier komen (zeg ik voorzichtig)  als jij opgenomen moet worden, dus Spirit het is aan jou om nu eindelijk eens stappen te ondernemen en het niet alleen bij woorden te laten. Iedereen wil je graag helpen hier maar we kunnen niets doen als jij niet de eerste stap zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei spirit:

Het is juist de bedoeling, dat het mij dus van de onrust afhelpt, daarom slik ik die AD.

Door onrust, ga ik drinken en dan is het cirkeltje wel weer rond.

Gewoon maar eens proberen uit die negatieve spiraal te komen, waar ik nu weer in zit, vanwege mijn regelmatige drankgebruik.

Drinken is echt niet handig nee met AD. Dat moet ik me maar eens aan m'n eigen verstand zien te brengen.

 

Jouw drinken komt ergens door Spirit. Door de eenzaamheid en dat is een heel gevaarlijk rotgevoel. Door de eenzaamheid en de vreselijke spanningen en onrust   heb ik dat herseninfarct gekregen. Jij gaat volgens mij niet drinken door de onrust maar door de eenzaamheid die die onrust veroorzaakt. Er is altijd een oorzaak voor spanningen en onrust!!!!!!! De eenzaamheid, en daar moet jij aan gaan werken. Daarvoor zal je in therapie moeten, en daarna is er dan werkl aan de winkel.

Ik ben nu gelukkig ik ben niet meer eenzaam. Ik heb het forum en...… en das heel belangrijk, ik heb de dagbesteding. IK HOOR ERGENS BIJ. En dat is denk ik wat er bij jou ook speelt Jij hoort ook helemaal nergens bij. Nou ik kan je vertellen dat dat een %%^&*^%leven is hoor.

Dus wijfie ga er wat aan doen, ga werken aan een fijne toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was voor mij een 'alles lukt en gaat goed en is mooi dag.

Geen idee waarom. Maar erg fijn. Niet aan vastklampen. Tis zo weer anders. Wel even van genieten. En dat deed ik.

Niets bijzonders. Ik werkte lekker en was goed op tijd. Het was veel droog. Mooi licht. Gezin op orde. Hond lief. 

Heel bijzonder dus eigenlijk ook. Tot morgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...